okquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:25 schreef Sjibble het volgende:
TS neemt wss later toch een Toyota, omdat die het minste storingen vertonen (voor zover ik weet)![]()
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:25 schreef Sjibble het volgende:
Je hebt al bijna je eigen auto, of iemand koopt zelf een nieuwe auto.
Je bent dan nieuwsgierig wat voor auto degene koopt.
Dan lijkt een Peugeot je wel goed, of een Renault.
Topic om de aanschaf van een pauperbolide goed te praten.quote:(ik heb dan geen Corrola, maar is toch ook geen verkeerde auto of wel..?).
TS neemt wss later toch een Toyota, omdat die het minste storingen vertonen (voor zover ik weet)![]()
Ik hoorde wel eens dat de Opel vroeger echt heel makkelijk te jatten was. En alleen de Kadetjes verdwenenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:33 schreef lyolyrc het volgende:
Terechte klacht, typisch paupergedrag.
Het forum van Autoweek duizelde vroeger ook van Opel-Volkswagen discussies. Een beetje zoals de patat-friet discussie op Fok!
Amen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 07:28 schreef enno het volgende:
Ben je zo onzeker?
Wat zal jou het aan je anus oxyderen wat een ander van je auto vindt? 'Vrienden' die je afzeiken omdat je de verkeerde auto rijdt? Ze bepalen zeker ook in wat voor een pyjama je slaapt en of je huisdieren mag?
Get a life!
Welke van de 234000 verschillende varianten, modellen en uitvoeringen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:21 schreef Agiath het volgende:
De Corolla is wel een van de lelijkste auto's ooit gemaakt imo
Precies, zelfs al zou iedereen uit dat groepje je auto niet mooi vinden. Het gaat er toch om wat je zelf mooi vind? Het leven is te kort om je constant aan te passen aan de meningen van anderenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 07:28 schreef enno het volgende:
Ben je zo onzeker?
Wat zal jou het aan je anus oxyderen wat een ander van je auto vindt? 'Vrienden' die je afzeiken omdat je de verkeerde auto rijdt? Ze bepalen zeker ook in wat voor een pyjama je slaapt en of je huisdieren mag?
Get a life!
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:18 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Zijn ook echt merken die me totaal niet trekken die in je OP staan.
Vooral BMW en Mercedes.
Of realistischer: Toyota IQSuzuki Swift
Nissan Micra
Alfa Mito
Peugeot 206cc
![]()
![]()
Taylor Swiftquote:
Nee.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:54 schreef B.E.D het volgende:
Ben ik de enige die de OP nogal warring en van de hak op de tak vindt?
van A naar B rijden mensen verdienen alleen de letters OVquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:33 schreef Nee het volgende:
van A naar B kunt rijden
Dat zeg je zeker altijd als iemand een opmerking over je Suzuki Alto maaktquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:33 schreef Nee het volgende:
Ik zag laatst Ford rijden, en die had gewoon even veel wielen als de BMW M3. Het gerucht gaat nu rond dat je ook met een Ford van A naar B kunt rijden, maar pin me er niet op vast!
een zwarte toevalligquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:07 schreef Roops het volgende:
ik heb n Swiftvanochtend nog geprobeerd daarmee een Aston Martin DB9 bij te houden
quote:
Inderdaad. Is overigens wel de enige Swift waar ik in zou willen rijden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:53 schreef lennart12 het volgende:
[..]
Heeft dit kuttopic toch nog een goede draai gekregen![]()
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:30 schreef freddygonzales het volgende:
Ik rij Subaru, prima auto's voor een prima prijs.
Jawel, maar het blijft een electronisch gedrocht, een Renault. Zoveel storingen en problemen als Renault kent met de electronica, echt een verschrikking. Je kunt beter met Windows 3.1 en Word 2.0 beginnen het schrijven van je thesis, dan een weekje met een Renault op vakantie. Je vakantie duurt onherroepelijk langer dan gepland.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:27 schreef sig000 het volgende:
Renault is erg goedkoop nu en is ook Nissan.
M'n collega heeft een Renault Megane Coupé.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel, maar het blijft een electronisch gedrocht, een Renault. Zoveel storingen en problemen als Renault kent met de electronica, echt een verschrikking. Je kunt beter met Windows 3.1 en Word 2.0 beginnen het schrijven van je thesis, dan een weekje met een Renault op vakantie. Je vakantie duurt onherroepelijk langer dan gepland.
Ja terechte klacht even het rijtje aanvullen:quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:25 schreef Sjibble het volgende:
doorsnee studentenkamer en douches van niks, maar zelf wel in een BMW M5 rijden, omdat dat belangrijk is
Superklacht: Zekere paupers die stoer doen dat ze een Mercedes-Benz S klasse rijden.. uit het jaar 1986____________1
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:42 schreef Swindler het volgende:
[..]
Ja terechte klacht even het rijtje aanvullen:
BMW X5 oude model
BMW 7 serie oude model
BMW 5 serie oude model
Mercedes S-klasse uit 2000
Man man wat erger ik me aan die mensen die denken dat ze de duurste auto van de wereld hebben en dan 17e eigenaar zijn en de waarde nog 3% is van de nieuwwaardeOF op de parkeerplaats een deuk in je auto slaan met hun autodeur omdat ze toch een oude schijtbak hebben
]ik erge rme eerder aan alle wijfe vrouwen die 22 zijn en nog steeds geen rijbewijs / auto hebben(maar wel een prada zonnebril op hun blonde pruikquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:42 schreef Swindler het volgende:
[..]
Man man wat erger ik me aan die mensen die denken dat ze de duurste auto van de wereld hebben en dan 17e eigenaar zijn en de waarde nog 3% is van de nieuwwaarde![]()
Waarom blur je in godsnaam achterhoofden?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:22 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
M'n collega heeft een Renault Megane Coupé.
Deed 2 weken terug z'n raam naar beneden en... klonk... het bleef beneden...
edit:
Je kan er erg goed bij
[ afbeelding ]
Voorzichtig wat gedemonteerd... Oh ja, check m'n Volvo op de achtergrond, met raamslingers!
[ afbeelding ]
Omdat het kanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:54 schreef Repeat het volgende:
[..]
Waarom blur je in godsnaam achterhoofden?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:42 schreef Swindler het volgende:
[..]
Ja terechte klacht even het rijtje aanvullen:
BMW X5 oude model
BMW 7 serie oude model
BMW 5 serie oude model
Mercedes S-klasse uit 2000
Man man wat erger ik me aan die mensen die denken dat ze de duurste auto van de wereld hebben en dan 17e eigenaar zijn en de waarde nog 3% is van de nieuwwaarde![]()
Ik rij zelf een peugeot 107 trouwensdan wel een 2009 en 1ste eigenaar
ohja en hij is wit
Maarja stoer is dat natuurlijk niet
![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2009 03:04 schreef piekartz87 het volgende:
ik denk dat ik mijn punt wel gemaakt heb
Kleine correctie:quote:Op woensdag 6 mei 2009 03:04 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
merc S uit 2000
[ afbeelding ]
bmw X5
[ afbeelding ]
bmw 5 en 7 serie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
peugeot 107
[ afbeelding ]
![]()
![]()
ik denk dat ik mijn punt wel gemaakt heb
wat heb je gecorrigeerd ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:22 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Kleine correctie:
S-klasse uit 2000
[ afbeelding ]
BMW 5er
[ afbeelding ]
S klasse hetzelfde? nou daar ga je weer omlaag hoor. autonoobquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:04 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
wat heb je gecorrigeerd ?![]()
die S klasse is hetzelfde en die 5 serie is een nieuwer model.
die pwnen die 107 nog altijd
Hallo.quote:
Ach ja, sommige mensen hebben geen auto nodig voor de status of om zich goed te voelen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:21 schreef 68Chevelle het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hou er rekening mee, dat een auto niet voor iedereen een "van A naar B"- type gebruiksvoorwerp is, er zijn mensen die voor status gaan, er zijn mensen die voor schoonheid kiezen, mensen die voor functionaliteit kiezen, of voor brute kracht.
Dus ja, als iemand naar de dealer gaat en zich blindstaart op Type "A"-klasse energieauto's omdat ze zo lekker goedkoop zijn, hebben hobbyisten ALLE recht om zo iemand uit te lachen.
ja klopt die ik poste kwam idd niet uit 2000, my bad.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:08 schreef rival het volgende:
[..]
S klasse hetzelfde? nou daar ga je weer omlaag hoor. autonoob
kijk alleen al naar de voorlampen
jammer van die velgenquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:21 schreef Turquaz52 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
S-Klasse (W126, 500SEL)
Gelukkig lachen zij op hun beurt de mensen die zo nodig hun status moeten laten blijken met een auto weer net zo hard uit.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:21 schreef 68Chevelle het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hou er rekening mee, dat een auto niet voor iedereen een "van A naar B"- type gebruiksvoorwerp is, er zijn mensen die voor status gaan, er zijn mensen die voor schoonheid kiezen, mensen die voor functionaliteit kiezen, of voor brute kracht.
Dus ja, als iemand naar de dealer gaat en zich blindstaart op Type "A"-klasse energieauto's omdat ze zo lekker goedkoop zijn, hebben hobbyisten ALLE recht om zo iemand uit te lachen.
dus iemand probeerd uit te leggen dat het meer is dan slechts statusquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gelukkig lachen zij op hun beurt de mensen die zo nodig hun status moeten laten blijken met een auto weer net zo hard uit.
Daar ging het toch niet omquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:04 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
wat heb je gecorrigeerd ?![]()
die S klasse is hetzelfde en die 5 serie is een nieuwer model.
die pwnen die 107 nog altijd
de meeste van die auto's gaan nog voor meer dan 10k over de toonbank.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:55 schreef Swindler het volgende:
[..]
Daar ging het toch niet om![]()
![]()
Handelsprijzen van die auto liggen lager dan een 107 en de mensen die erin rijden denken dat hun "patser" auto nog de nieuwprijs waard is.
die auto's houden anders langer hun waarde dan een peugeot 107 hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:55 schreef Swindler het volgende:
[..]
![]()
Handelsprijzen van die auto liggen lager dan een 107 en de mensen die erin rijden denken dat hun "patser" auto nog de nieuwprijs waard is.
wat "men" er voor naam aan geeft vanwege sommige bestuurders zal me al helemaal aan me reet roestenquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:00 schreef piekartz87 het volgende:
ja bmw heeft een slechte naam gekregen door de vele sjonnies die er in rijden. maar dat neemt niet weg dat het gewoon goede wagens zijn. en ze kunnen netjes zijn als je ze gewoon origineel laat.
Trust me ik weet heel goed wat de handelsprijzen van die auto's zijn , ik heb het dan wel over de duitse prijzen waar ik naar kijk maar dit zal in Nederland niet veel anders zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:58 schreef rival het volgende:
[..]
de meeste van die auto's gaan nog voor meer dan 10k over de toonbank.
dat doet die 107 niet eens nieuw
Dit zijn trouwens de opties van het instapmodel! dan begrijp je ook waarom ze zo naar je kijkenquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:55 schreef Swindler het volgende:
Nieuw is die 8600..quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:02 schreef Swindler het volgende:
Als iemand bij ons een 107 uit 2009 wil inruilen met 2000km op de teller zal hij hiervoor meer krijgen.
ga jij maar is naar de peugeot dealerquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:05 schreef rival het volgende:
[..]
Nieuw is die 8600..
en daar geef je 2e hands meer voor dan 5 a 6 koppen?
tophandelaar
Heb liever dat gebrul van de 12cilinders in V vorm uit een geweldig wagen als de 750I met alle opties wat je kunt bedenken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:55 schreef Swindler het volgende:
[..]
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |