volgens mij is hij de BF van een andere fokker uit dit topicquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
bitch![]()
Nee, ik lees niet terug tenzij we nog in dezelfde topic zijn.
Van wie is hij dan kloon? enlighten me
jij zou meer geluk hebben bij het schap met de Bintjes ?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
G_E valt op iets te jongensachtige mannetje-studentjes. Niet mijn types
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh, daarom camt hij met dat mutsje op
dat is om het hoofd in model te houden
Neuh, eigenlijk nietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en toen begon het gevloek in de keuken ?
moet ik nu gaan raden? i don't think soquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij is hij de BF van een andere fokker uit dit topic
Ja dat hadden we ook jaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
u cunt
muts is heel hip. Dat kennen jullie daar toch ook?
je weet toch dat ik bejaard benquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
u cunt
Koken is meer jou dan zijn taak ?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:14 schreef Baltar het volgende:
[..]
Neuh, eigenlijk nietDat is standaard als ie gaat koken
![]()
De rage hebben we doorgestuurd naar NYC, nadat die hier over wasquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
u cunt
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je weet toch dat ik bejaard ben
en vanaf morgen ga wonen in het oude mannen rusthuis de Roze Rimpel
ik vind dat mutsje niet mooi![]()
die moet ook af als je op bezoek komt
je weet niet eens welke muts het isquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:16 schreef Baltar het volgende:
[..]
De rage hebben we doorgestuurd naar NYC, nadat die hier over was
Nu maar hopen dat hij niet niet lurktquote:
Alleen het hoofd ?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
is goed, dan is mijn hoofd weer geschoren
Je bent Spaans he?quote:
er bestaan maar 2 soorten mutsen en ik doe er allebei niet aan, dus weg ermeequote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je weet niet eens welke muts het is![]()
Nee, ik heb em al heel lang en doe em op als ik geen gel in mijn haren heb.
ólaquote:
o.k.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:18 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Altijd al het onderwerp van iemands private message willen zijn lol
ben niemands kloonen ook niet somebody's bf
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat hij niet niet lurkt
anders kan je beter zeggen dat jij er meer plezier in legt dan hij
sowieso is zonder onveilig. Ik begrepen dat de SOA's hoogtij vieren in Nederland.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:20 schreef Ang3l het volgende:
Stroekie wil Mike Hunt zonder mutsje?
Dat is erg onveilig hoor!
Begin jij nu ook al over klonenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o.k.
vertel eens wat over jezelf. Ben je in Sevilla geboren? hoe oud? verliefd verloofd getrouwd? Ik kan ook in het Spaans verder, kijken of je een kloon bent![]()
ook geen sportscap?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:21 schreef Baltar het volgende:
[..]
er bestaan maar 2 soorten mutsen en ik doe er allebei niet aan, dus weg ermee
ik niet. Iemand hierboven.quote:
Nee joh, dan krijg ik heibel met Xiancequote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:20 schreef Ang3l het volgende:
Stroekie wil Mike Hunt zonder mutsje?
Dat is erg onveilig hoor!
ben in cįdiz stad geboren in 1979quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o.k.
vertel eens wat over jezelf. Ben je in Sevilla geboren? hoe oud? verliefd verloofd getrouwd? Ik kan ook in het Spaans verder, kijken of je een kloon bent![]()
Hoiquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:36 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ben in cįdiz stad geboren in 1979met me 5de verhuist naar Sevilla, daar nog 5 jaar gewoond ongeveer, vanaf me 11de in nederland komen te wonen, en nu sinds 4 jaar woon ik weer min of meer in Sevilla
Ik kom uit Zaragoza, toen Amstelveen en toen NY.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:36 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ben in cįdiz stad geboren in 1979met me 5de verhuist naar Sevilla, daar nog 5 jaar gewoond ongeveer, vanaf me 11de in nederland komen te wonen, en nu sinds 4 jaar woon ik weer min of meer in Sevilla
waarom zou dat niet mogen?quote:
ha serieus! zo cool, Lang in NL gewoond? en nu nog steeds nyc?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik kom uit Zaragoza, toen Amstelveen en toen NY.
mijn hele leven in Nederland gewoond. Woon sinds 6 jaar in NY. Maar ben vaak in Nederland en Spanje. (paar keer per jaar) God, lijk wel een nomadequote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:47 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ha serieus! zo cool, Lang in NL gewoond? en nu nog steeds nyc?
Ik heb maar heel even in NL gewoondquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
mijn hele leven in Nederland gewoond. Woon sinds 6 jaar in NY. Maar ben vaak in Nederland en Spanje. (paar keer per jaar) God, lijk wel een nomade
zeg dan globetrotter, dat klinkt toch veel stoerderquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
mijn hele leven in Nederland gewoond. Woon sinds 6 jaar in NY. Maar ben vaak in Nederland en Spanje. (paar keer per jaar) God, lijk wel een nomade
hehe Gitanoquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zeg dan globetrotter, dat klinkt toch veel stoerder
Juist ja en dus blijf ik lekker en post gewoon mijn avontuurtjesquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nuno de arrogante zak die zich zo maar laat wegjagen ?![]()
dat zou de wereld op z'n kop zijn
Ik moet hoognodig een tijdje naar Spanje, dit weekend sprak ik met een Spanjaard en maakte veels te veel foutenquote:
schatje haai1 alles goed?quote:
dan moest ik dat maar weer eens snel herstellenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:22 schreef Xiance het volgende:
[..]
schatje haai1 alles goed?
Waarom zijn wij gestopt met mailen?
qua taal of je versier tactics :-)quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik moet hoognodig een tijdje naar Spanje, dit weekend sprak ik met een Spanjaard en maakte veels te veel fouten
adiosquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:31 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
qua taal of je versier tactics :-)
me voy a cena aora laters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |