Ik belazer hem niet, heb alleen gezegd dat ik het zou proberen om wat minder (let op het woord minder) te doenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb het niet over IQ. Ik zeg alleen dat iemand die bij iemand blijft die hem letterlijk en figuurlijk belazerd stom is
Ik val bijna van mijn stoelquote:Nee. Niks.
je hebt toch een open relatie? Dus what's the big deal? Ja, ik heb de discussie niet gevolgd, nor do i care to.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik belazer hem niet, heb alleen gezegd dat ik het zou proberen om wat minder (let op het woord minder) te doen![]()
[..]
Ik val bijna van mijn stoel
nee hoor, juist geen troubles, dat is het probleemquote:
sort of open ja, alleen had ik R beloofd wat minder te doen hij vindt het niet zo leuk namelijk en doet het zelf nietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je hebt toch een open relatie? Dus what's the big deal? Ja, ik heb de discussie niet gevolgd, nor do i care to.
wat minder te doen?? he really must love you als ie jou je gang laat gaan. Je hebt zeker een grote sexual appetite!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
sort of open ja, alleen had ik R beloofd wat minder te doen hij vindt het niet zo leuk namelijk en doet het zelf niet
maar jij hebt dan ook geen relatie met Nunoquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat minder te doen?? he really must love you als ie jou je gang laat gaan. Je hebt zeker een grote sexual appetite!Maar wat bedoel je dan met dat hij dat niet leuk vindt? is ie dan kwaad of teleurgesteld? O god nou ga ik me mengen in die shit.
![]()
Ik weet niet of ik dat zou trekken. Maar ja, ik nog nooit een vriend gehad
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij hebt dan ook geen relatie met Nuno
niet kwaad eerder teleurgesteldquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat minder te doen?? he really must love you als ie jou je gang laat gaan. Je hebt zeker een grote sexual appetite!Maar wat bedoel je dan met dat hij dat niet leuk vindt? is ie dan kwaad of teleurgesteld? O god nou ga ik me mengen in die shit.
![]()
Ik weet niet of ik dat zou trekken. Maar ja, ik nog nooit een vriend gehad
1 relatie is wel genoeg voor mijquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij hebt dan ook geen relatie met Nuno
Maar laten we het dan eens omdraaienquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar ik verwacht monogamie in een relatie (denk ik)
maar ja, zij hebben natuurlijk een onmogelijke relatie. Hij in London en die andere aan de andere kant van de wereld bij wijze van. Tis maar wat voor afspraken je maakt.
but how does that make u feel als hij teleurgesteld is? Xou het dan helemaal niet meer aan hem vertellen. What he doesn't know won' t hurt him.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
niet kwaad eerder teleurgesteld
Ach hij leeft al jaren met me, dus hij is wel wat gewend
Moet hij van zijn kant toch echt wel gek op je zijn dat hij je dus accepteerd met je tekortkomingenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee dat geeft vertrouwen in elkaar, gewoon dingen voor je houden, en niet eerlijk zijn naar de anderquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
but how does that make u feel als hij teleurgesteld is? Xou het dan helemaal niet meer aan hem vertellen. What he doesn't know won' t hurt him.
maar ik sta niet voor de kassa!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar laten we het dan eens omdraaien
stel dat jij toch wat vaker voor de kassa zou werken
en je wordt dan voor de keuze gesteld door je vriend
sexual appetite is geen tekortkomingquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Moet hij van zijn kant toch echt wel gek op je zijn dat hij je dus accepteerd met je tekortkomingen
Nou nou nou. Zullen we allemaal even gaan staan en applaudiseren om je werkelijk waar enorm inspannende poging? Je houdt heet geen WEEK vol! Wat ben jij een slapjanus zegquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik belazer hem niet, heb alleen gezegd dat ik het zou proberen om wat minder (let op het woord minder) te doen![]()
Al maanden trouwens.quote:[..]
Ik val bijna van mijn stoel
net wakker?quote:
Echt serieus hoor.... je weet dat hij heet niet zo leuk vind, je weet dat hij het niet doet, hij heeft je nota bene verzocht het minder te doen.... en je kunt je pik nog geen WEEK in je broek houden???? Serieus.... als je valt onder liefde voor je vriend dan geloof ik niet meer in liefde. Het spijt me. Kan er ECHT met m'n pet niet bij.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
sort of open ja, alleen had ik R beloofd wat minder te doen hij vindt het niet zo leuk namelijk en doet het zelf niet
Maar jij was toch eens achter de kassa vandaag gewandeldquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar ik sta niet voor de kassa!ik sta erachter, maar ook niet meer voor lang.
![]()
trouwens, als ik voor de kassa zou staan dan is dat werk.
En dat, dat daar zo, dat maakt hem in mijn ogen dom. Dat ie dat pikt. Ik had je al LANG gedumpt! Houden van of niet houden van. Een vriend die mij niet respecteert en mijn verzoeken niet respecteert en er na een zeer korte tijd alweer hoppa met een ander induikt terwijl hij WEET dat het me teleur zou stellen.... die mag weg.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik hou m'n mond al.quote:
Dat was lang geleden gebeurd. Trouwens een paar zwaluwen maken nog geen zomer. Ik doe dat nu niet meer. Of ik het zou vertellen? God, weet ik niet. Wat gebeurt is, is gebeurd.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar jij was toch eens achter de kassa vandaag gewandeld
ga je hem dat dan al op voorhand verteleln, als mister right voorbij komt?
en als het werk is mag het wel met jan en alleman, maar als het prive is niet?
is dat niet ergens ook hypocriet ?
Ja dat lijkt me ook welquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dat was lang geleden gebeurd. Trouwens een paar zwaluwen maken nog geen zomer. Ik doe dat nu niet meer. Of ik het zou vertellen? God, weet ik niet. Wat gebeurt is, is gebeurd.
Ja, maar als het werk zou zijn en ik zou dat nog steeds doen. (voor de kassa) dan zou ik dat bij voorbaat al laten weten en als hij dat niet kan handelen dan zal hij bij voorbaat geen vriendje worden. (denk ik)
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:54 schreef Baltar het volgende:![]()
Al lekker thuis, BF is aan het koken voor me
een nieuweling?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:57 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Waar praten we over? I'm 'fok'ing bored
straks ff lunch halen hier om de hoek. Heb trek in een falafelquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:54 schreef Baltar het volgende:![]()
Al lekker thuis, BF is aan het koken voor me
Als het dan pastasaus is, dan is dat wel extra lekkerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga straks iets opwarmen in de magnetron, van gister
Wel lekkerDat wel!
Ik ook niet...knipper met me ogen en de teller staat 5 pagina's verder hahaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
een nieuweling?ik houd het allemaal niet meer bij
Ik moest ff gluren. Jij bent ook een Spanjaard?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:05 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ik ook niet...knipper met me ogen en de teller staat 5 pagina's verder haha
hoi
nee tis gewoon dezelfde gekquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee kip gemarineerd in chinese bbq saus, met gember, paprika en zwarte sesam en notenrijstquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:04 schreef Baltar het volgende:
[..]
Als het dan pastasaus is, dan is dat wel extra lekker![]()
![]()
Hoor nu van allerlei gerommel en gevloek vanuit de keuken komen
Mieke is zekers alweer aangeschotenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Je mag nog net als vroeger thuis met je verjaardag kiezen wat je wil eten ?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:04 schreef Baltar het volgende:
[..]
Als het dan pastasaus is, dan is dat wel extra lekker![]()
![]()
Hoor nu van allerlei gerommel en gevloek vanuit de keuken komen
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee kip gemarineerd in chinese bbq saus, met gember, paprika en zwarte sesam en notenrijst
Die ligt te vaak face down.quote:
Maar heb jij dan niets geleerd van G_E?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee kip gemarineerd in chinese bbq saus, met gember, paprika en zwarte sesam en notenrijst
'k heb subtiel een hint gegeven wat ik wilde eten, jaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je mag nog net als vroeger thuis met je verjaardag kiezen wat je wil eten ?
Salade is goed voor je jongeman!quote:
bitchquote:
Oh, daarom camt hij met dat mutsje opquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die ligt te vaak face down.
Dat bloed is dan zo enorm in die kop aanwezig dat ie niet meer straight kan denken, hoe straight ie zich ook voordoet
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat bloed is dan zo enorm in die kop aanwezig dat ie niet meer straight kan denken, hoe straight ie zich ook voordoet
en toen begon het gevloek in de keuken ?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:10 schreef Baltar het volgende:
[..]
'k heb subtiel een hint gegeven wat ik wilde eten, ja
G_E valt op iets te jongensachtige mannetje-studentjes. Niet mijn typesquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar heb jij dan niets geleerd van G_E?
Notenrijst moet je toch vers halen bij de AH
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |