Ja dat lijkt me ook welquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dat was lang geleden gebeurd. Trouwens een paar zwaluwen maken nog geen zomer. Ik doe dat nu niet meer. Of ik het zou vertellen? God, weet ik niet. Wat gebeurt is, is gebeurd.
Ja, maar als het werk zou zijn en ik zou dat nog steeds doen. (voor de kassa) dan zou ik dat bij voorbaat al laten weten en als hij dat niet kan handelen dan zal hij bij voorbaat geen vriendje worden. (denk ik)
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:54 schreef Baltar het volgende:![]()
Al lekker thuis, BF is aan het koken voor me
een nieuweling?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:57 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Waar praten we over? I'm 'fok'ing bored
straks ff lunch halen hier om de hoek. Heb trek in een falafelquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:54 schreef Baltar het volgende:![]()
Al lekker thuis, BF is aan het koken voor me
Als het dan pastasaus is, dan is dat wel extra lekkerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga straks iets opwarmen in de magnetron, van gister
Wel lekkerDat wel!
Ik ook niet...knipper met me ogen en de teller staat 5 pagina's verder hahaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
een nieuweling?ik houd het allemaal niet meer bij
Ik moest ff gluren. Jij bent ook een Spanjaard?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:05 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ik ook niet...knipper met me ogen en de teller staat 5 pagina's verder haha
hoi
nee tis gewoon dezelfde gekquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee kip gemarineerd in chinese bbq saus, met gember, paprika en zwarte sesam en notenrijstquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:04 schreef Baltar het volgende:
[..]
Als het dan pastasaus is, dan is dat wel extra lekker![]()
![]()
Hoor nu van allerlei gerommel en gevloek vanuit de keuken komen
Mieke is zekers alweer aangeschotenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Je mag nog net als vroeger thuis met je verjaardag kiezen wat je wil eten ?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:04 schreef Baltar het volgende:
[..]
Als het dan pastasaus is, dan is dat wel extra lekker![]()
![]()
Hoor nu van allerlei gerommel en gevloek vanuit de keuken komen
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee kip gemarineerd in chinese bbq saus, met gember, paprika en zwarte sesam en notenrijst
Die ligt te vaak face down.quote:
Maar heb jij dan niets geleerd van G_E?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee kip gemarineerd in chinese bbq saus, met gember, paprika en zwarte sesam en notenrijst
'k heb subtiel een hint gegeven wat ik wilde eten, jaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je mag nog net als vroeger thuis met je verjaardag kiezen wat je wil eten ?
Salade is goed voor je jongeman!quote:
bitchquote:
Oh, daarom camt hij met dat mutsje opquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die ligt te vaak face down.
Dat bloed is dan zo enorm in die kop aanwezig dat ie niet meer straight kan denken, hoe straight ie zich ook voordoet
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat bloed is dan zo enorm in die kop aanwezig dat ie niet meer straight kan denken, hoe straight ie zich ook voordoet
en toen begon het gevloek in de keuken ?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:10 schreef Baltar het volgende:
[..]
'k heb subtiel een hint gegeven wat ik wilde eten, ja
G_E valt op iets te jongensachtige mannetje-studentjes. Niet mijn typesquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar heb jij dan niets geleerd van G_E?
Notenrijst moet je toch vers halen bij de AH
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |