Ja maar welke?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:54 schreef machinefuckinghead het volgende:
[..]
Nee ze is 1 van de 20.
Iets met een harem enzo toch?
Dat is alleen als je een martelaars dood sterft. Nja, weet Enait in ieder geval wat hem te doen staat.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:54 schreef machinefuckinghead het volgende:
[..]
Nee ze is 1 van de 20.
Iets met een harem enzo toch?
quote:
quote:
ach, dan probeer ik het maar (met m'n miserabele paint-skills)quote:Op donderdag 17 december 2009 20:35 schreef ToT het volgende:Ik wilde hem nog in een rolstoel in een rechtbank photoshoppen en daar een opmerking bij zetten over dat hij niet voor rechters opstaat, maar dat gaat zelfs voor mijn gevoel te ver!
Nu zie ik het pas. Goed van jou ToT.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Inderdaad!!! 3 vingers per hand en 3 tenen per voet!!! Ik wist het: HE IS AN ILLEGAL ALIEN!!!!
quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu zie ik het pas. Goed van jou ToT.
En hij zei nog wel: let op de details. Ik zat meer naar die bossen haar te kijken
Maak er een paint vanquote:Op maandag 21 december 2009 12:15 schreef Joetjoep het volgende:
zou Enait zich ook gediscrimineerd voelen door de blanke sneeuwpoppen die door de hollanders gemaakt worden?:P
i kgok dat dat de deur van de buren isquote:Op maandag 21 december 2009 21:11 schreef ToT het volgende:
Ik snap alleen de rechterkant niet van die foto waar hij zo breeduit op staat, voor dat advocatenkantoor.
Hoe zit dat met dat strookje deur met die deurklink? De deur staat open, vervolgens zie je een deurpost, dan een strookje deur en dan een stuk muur.
Snap ik, maar zou dan dat stuk muur helemaal rechts misschien HEEEL erg naar voren staan of zo, dat de deur om de hoek is of zo?quote:Op maandag 21 december 2009 21:14 schreef powerlite het volgende:
[..]
i kgok dat dat de deur van de buren is
quote:Op maandag 21 december 2009 22:54 schreef ToT het volgende:
Aangezien hij als geen ander kan zeiken: misschien dat ze 'm in België wel kunnen gebruiken?
[ afbeelding ]
(Ik krijg die kleuren niet goed!)
Nee loopt precies goed hoorquote:Op maandag 21 december 2009 21:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Snap ik, maar zou dan dat stuk muur helemaal rechts misschien HEEEL erg naar voren staan of zo, dat de deur om de hoek is of zo?
quote:Op maandag 21 december 2009 21:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Snap ik, maar zou dan dat stuk muur helemaal rechts misschien HEEEL erg naar voren staan of zo, dat de deur om de hoek is of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, was ff een snelle, want ik ben aan het werkquote:Op donderdag 24 december 2009 15:14 schreef ToT het volgende:
Ziet er nog niet eens zo slecht uit zeg!Het valt alleen bij de mond en kin een beetje op.
Leuk!
Ik ben Media Designer, ja dusquote:
Nijmegen wereldstadquote:Op donderdag 24 december 2009 15:50 schreef ToT het volgende:
Beter!
God, en ook al uit Nijmegen. Half Fok komt zowat uit Nijmegen, lijkt het wel!
Netjes kloon!quote:Op donderdag 24 december 2009 14:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik nog maar een keer![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik nog maar een keer![]()
[ afbeelding ]
HAHAHAHA omg ik ga stuk hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |