WTF! Dit is het eerste mailtje wat ik in drie dagen verstuur!quote:Diagnostic-Code: smtp; 550-You have sent too many e-mail messages in the last
60 minutes. Contact 550 support for more information.
klopt, volgens fiets is ie wel ontvangenquote:Op maandag 4 mei 2009 23:49 schreef Noli. het volgende:
Ik heb ook gemaild. (nu 2x)
En kreeg ze net zo hard weer terug? Ik kan geen mail sturen naar Fok!
[..]
WTF! Dit is het eerste mailtje wat ik in drie dagen verstuur!![]()
Ah oké..quote:Op maandag 4 mei 2009 23:56 schreef Dakota het volgende:
[..]
klopt, volgens fiets is ie wel ontvangen(had ik ook )
Ik heb het wel gedaan, was in de eerste e-mail mijn nick vergeten te vermeldenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:00 schreef Noli. het volgende:
[..]
Ah oké..
Ik zie nu dat fiets het mail-adres ook heeft veranderd..
(moet ik nu nog een mailtje daarheen sturen? Nee toch?)
quote:Your message
To: forumacties@fok
Subject: moederdag
Sent: Tue, 5 May 2009 08:06:26 +0200
did not reach the following recipient(s):
forumacties@fok on Tue, 5 May 2009 16:10:51 +0200
Could not deliver the message in the time limit specified. Please
retry or contact your administrator.
etc....
om hoeveel van die bonnen gaat 't eigenlijk?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wij mogen van Yoursurprice.nl cadeaubonnen ter waarde van 20 euro weggeven!
Alleen de moederdagcadeausquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:36 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb ook gemaild!
Ik vroeg me alleen wel af of de cadeaubon alleen geldt voor de moederdagcadeau's, of gewoon voor de hele webshop?
Vijf stuks!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:23 schreef bixister het volgende:
[..]
om hoeveel van die bonnen gaat 't eigenlijk?
We hebben hier op de redactie een groot doolhof staan voor hamsters. Elke inzender heeft een nummer en dat nummer correspondeert met een hamster. De vijf hamsters die als eerste door het doolhof zijn bepalen dus de winnaars.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
We hebben hier op de redactie een groot doolhof staan voor hamsters. Elke inzender heeft een nummer en dat nummer correspondeert met een hamster. De vijf hamsters die als eerste door het doolhof zijn bepalen dus de winnaars.
jammer, anders has ik even mijn wombat in de strijd gesmetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pieter is me er eentjehttp://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
We hebben hier op de redactie een groot doolhof staan voor hamsters. Elke inzender heeft een nummer en dat nummer correspondeert met een hamster. De vijf hamsters die als eerste door het doolhof zijn bepalen dus de winnaars.
Ik krijg ineens Fred Oster flashbacks. *Ril*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht 17 oktemberquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:15 schreef Tazz het volgende:
Ik heb ook gemaild.
Niemand die hier het antwoord meld? Of weet iedereen dat het 1 april is..
Dat is zojuist bekend geworden!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |