Best interresant en verdomme afgekapt nu.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:23 schreef Peter6000 het volgende:
Peter met zijn verhalen over het uitvaartwezen.
Als hij belooft te komen trainen, dan wil ik ook wel een uurtje meedoenquote:Op maandag 4 mei 2009 23:24 schreef swarmahoer het volgende:
ik wil die bunker ook wel inbeetje aan mn conditie werken
quote:Op maandag 4 mei 2009 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Best interresant en verdomme afgekapt nu.
Toch jammer van die ene streamquote:Op maandag 4 mei 2009 23:25 schreef Tessio het volgende:
Gelukkig de stream switcht er al weg van..........
¤4000.-quote:Kunstig..al op 4000,-
In de Kick-off heeft de markante kunstenaar Roel Hofman live een schitterend schilderij gemaakt dat nu aan de muur achter de tafel pronkt.
Roel heeft zich al eerder in de kijker gespeeld door de wijzerplaat van een zeer exclusieve horlogelijn voor Milika Peterzon te ontwerpen.
Het Bunker schilderij is per opbod te koop!!! De volledige opbrengst gaat naar een heel goed doel te weten SOKk stichting ondersteuning kinderkanker. Deze stichting gebruikt 100% van de giften voor het doel dus er gaat niets aan kosten naar personeel of andere posten.
Roel zal het schilderij persoonlijk afgeven bij de hoogste bieder en ter plekke signeren. Er kan geboden worden op www.roelhofman.nl of www.sokk.nl.
Het hoogste bod staat nu op 4000,-, Wie biedt er meer?
Ja klopt. Bart vergiste zich daarin tijden het voorlezen van de eindstand en ik doe vrolijk mee.quote:
1 groot verschil.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:12 schreef Dottey het volgende:
nou mij hoor je niet klagen.. dames kwamen toch ook in beeld?
Ja dood gaan ze nietquote:
Ga je toch morgen even voor de etalage van de groenteboer staan.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
1 groot verschil.
Die harige reten waren ellenlang in beeld, en die mooie perzikken niet.
quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 23:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ga je toch morgen even voor de etalage van de groenteboer staan.
Dat zijn de minimumprijzen van zijn schilderijen ongeveer.quote:
Die heeft ook altijd al de kokosnoten vooropliggenquote:Op maandag 4 mei 2009 23:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is altijd nog beter dan naar Blokker voor een bezem.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |