Als hij het bij haar zou doen barstte ze alweer in janken uit, Jeroen slaat dit vast wel op.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:13 schreef Chanel5 het volgende:
Hmm zegt Amber met een bord met eten voor haar neus, dat gehaktballetje bewaar ik voor morgen....en dat alles naast Jeroen die ook keihard heeft meegedaan en op bonen met water staat.
Jeroen wéét dat hij slechts 6e van de 8 stond, zaterdag.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:17 schreef Tessio het volgende:
[..]
Als hij het bij haar zou doen barstte ze alweer in janken uit, Jeroen slaat dit vast wel op.
Hij heeft haar, tot nu toe, nog steeds ontzien , maar er komt een dag natuurlijk.............
en terecht, die twee hoor niet tot nauwelijks klagen wacht maar totdat er anderen aan de beurt zijn.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:17 schreef Tessio het volgende:
[..]
Als hij het bij haar zou doen barstte ze alweer in janken uit, Jeroen slaat dit vast wel op.
Hij heeft haar, tot nu toe, nog steeds ontzien , maar er komt een dag natuurlijk.............
Ik zag volgens mij ook een springtouw voorbij komen?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:17 schreef Supersoep het volgende:
Ik heb eigenlijk spijt dat ik niet mee heb gedaan. Ik wil wel eens zien hoe m'n conditie is.![]()
Poll om de instructeur morgen weer te laten komen, please.
Amber stond 6e, Jeroen 5e.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Jeroen wéét dat hij slechts 6e van de 8 stond, zaterdag.
Dus misschien moet hij het over een andere, nietsontziende, boeg gooien om meer kijkers voor zich te winnen.![]()
quote:Op maandag 4 mei 2009 23:20 schreef lunareclipse het volgende:
Arme Amber,
Eline zet haar afgevallen buikje tegen haar in. Pim en Jeroen vinden het ook leuk
Van mij mag hij er op los gaan!quote:Op maandag 4 mei 2009 23:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Jeroen wéét dat hij slechts 6e van de 8 stond, zaterdag.
Dus misschien moet hij het over een andere, nietsontziende, boeg gooien om meer kijkers voor zich te winnen.![]()
Ik ben voor, liefst elke dag, misschien hou ik dan motivatie om eens wat aan m'n conditie te doenquote:Op maandag 4 mei 2009 23:17 schreef Supersoep het volgende:
Poll om de instructeur morgen weer te laten komen, please.
Dat steunen op je tenen en ellebogen was echt een stuk zwaarder nog hoor, zie zag er vrij simpel uit.. maar doe het maar eens 3 keer 30 secs achter elkaarquote:Op maandag 4 mei 2009 23:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zag volgens mij ook een springtouw voorbij komen?
Dat hakt er in hoor. Touwtje springen is slopend.
Best interresant en verdomme afgekapt nu.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:23 schreef Peter6000 het volgende:
Peter met zijn verhalen over het uitvaartwezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |