Geen idee. Dan moet ik die ander maar snel eens gaan proeven.quote:
Dank jequote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook niet meer precies maar jij kan wel bepaalde dingen beter verwoorden dan mij.
Wat wilde je gaan proeven Tijn..?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee. Dan moet ik die ander maar snel eens gaan proeven.
quote:
Gewoon verslaafdquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn computer had kuren dus heb ik mijn computer laten maken. Dus had ik een paar dagen geen computer.
Dat is opzich niet erg maar toen merkte ik pas hoeveel ik computer.Te veel dus. Ik begon het gewoon te missen.
Jaquote:
* Stupendous76 meldt zichquote:
Gelukkig ben ik hier niet de enige op FOK!quote:
Hopenloosquote:Op zondag 24 mei 2009 01:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik kan ook niet zonderWat zijn wij nog zonder internet?
Nou, ik ga zometeen lekker een stuk fietsenquote:Op zondag 24 mei 2009 01:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik kan ook niet zonderWat zijn wij nog zonder internet?
Gelukkig ik was al bang dat ik enige was hier.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:58 schreef BlueMage het volgende:
Iedereen hier is internetverslaafd, no worries.
Ja. Zolang de buren maar niet BBQ-en.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:52 schreef Stupendous76 het volgende:
En, alle byte-junks deze prachtige middag goed doorgekomen?
Ja ik heb lekker buiten een tijdschrift gelezen.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:52 schreef Stupendous76 het volgende:
En, alle byte-junks deze prachtige middag goed doorgekomen?
Mogen we ook weten wat voor tijdschrift?quote:Op zondag 24 mei 2009 20:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja ik heb lekker buiten een tijdschrift gelezen.![]()
De Aardschokquote:Op zondag 24 mei 2009 20:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mogen we ook weten wat voor tijdschrift?
Dit eet ik lieverquote:Op zondag 24 mei 2009 20:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mogen we ook weten wat voor tijdschrift?
Sakis Rouvas is een Griekse zanger/performer en deed vorige week nog mee aan het songfestival voor Griekenland en werd 7e met dit nummer:quote:
Oke, maar ik snap nog steeds niet wat de link is met dit.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Sakis Rouvas is een Griekse zanger/performer en deed vorige week nog mee aan het songfestival voor Griekenland en werd 7e met dit nummer:![]()
Mooie act, leuk liedje en natuurlijk veel beter dan onze toppers.
De act met dat speciale high-tech podium maakt het nummer voor mij voor een onvergetelijke happening.
Wat is nou mooier om aan het einde van zo'n nummer te worden gelanceerd?![]()
Muziek. Jij houdt toch van metal? (zie tijdschrift)quote:Op zondag 24 mei 2009 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke, maar ik snap nog steeds niet wat de link is met dit.
Oke, nu snap ik het.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Muziek. Jij houdt toch van metal? (zie tijdschrift)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |