Homo is het daarom heeft de doelman van Utrecht Pfeiffer. Is Gijp al getest ?quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:21 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Een gastKraay tjah liever hem als een gast
geniaalquote:
quote:
Nee inderdaad. Echt geen fuck.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:40 schreef koemleit het volgende:
dit heeft totaal niks te maken met van gaal of wat dan ook met voetbal maar goed.
kijk eens paar post boven je,quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 21:43 schreef TC03 het volgende:
Van Wolfswinkel naar Utrecht, ik snap er echt niks van.
Wat een kutkeuze. Utrecht is niks beter dan Vitesse.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:43 schreef TC03 het volgende:
Van Wolfswinkel naar Utrecht, ik snap er echt niks van.
Hij verkoos Utrecht boven Feyenoordquote:
Typ dan wel zijn naam goed.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:45 schreef TC03 het volgende:
Ik zou Lacovic wel weer bij Feyenoord willen zien...
Ik had het al verbeterd hoor.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Typ dan wel zijn naam goed.
Kan ik mijn Lazovic shirt weer uit de kast halen.
Stil , anders koopt ajax hem nu.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Twente ownt weer de hele competitie door Cissé zo stilletjes aan te trekken.
Nee.. Dat zou Gijp alleen verstandig vinden.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:49 schreef Gruning3r het volgende:
[..]
Wat was er met nijland kwam die terug naar groningen?
was er nog iets over groningen?quote:Op maandag 11 mei 2009 21:50 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nee.. Dat zou Gijp alleen verstandig vinden.
Maar er is geen sprake van.
Owned zegt ie...quote:Op maandag 11 mei 2009 21:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Twente ownt weer de hele competitie door Cissé zo stilletjes aan te trekken.
Misschien is hij wel bevriend met Tommeke.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:43 schreef Rikketik het volgende:
Wat ze die Gijp toch geven voor de uitzending... ik weet het nog steeds niet.
PSV verkocht Koné voor 13 miljoen, nou oke laat maar komen die Cissé dan.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Owned zegt ie...![]()
Vergelijkbaar van het niveau van Arouna Koné, ik denk zelfs nog wel een stuk minder.
Koné is ook zo slecht natuurlijk.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Owned zegt ie...![]()
Vergelijkbaar van het niveau van Arouna Koné, ik denk zelfs nog wel een stuk minder.
Jaquote:Op maandag 11 mei 2009 21:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
of loopt het alleen bij Groningen vol?
quote:Op maandag 11 mei 2009 21:57 schreef Palmboom313 het volgende:
Play OffsMaar ehm ben ik nou zo slim of hunzij zo dom. Dat schema was toch erg makkelijk te begrijpen
Ja inderdaad, met invloed van wie de finale gaat halen van de beker, wie 'm wint en op welke plaatsen die clubs weer zouden gaan eindigen. Dat maakte het allemaal reuze overzichtelijk inderdaad.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:57 schreef Palmboom313 het volgende:
Play OffsMaar ehm ben ik nou zo slim of hun zo dom. Dat schema was toch erg makkelijk te begrijpen
Maar dan is het nog steeds goed te begrijpenquote:Op maandag 11 mei 2009 21:59 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ja inderdaad, met invloed van wie de finale gaat halen van de beker, wie 'm wint en op welke plaatsen die clubs weer zouden gaan eindigen. Dat maakte het allemaal reuze overzichtelijk inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |