En we zijn ondertussen weer een nacht verder...
Eerst en vooral: aan iedereen bedankt voor de lieve berichten. Jullie zijn echt met te veel om jullie allemaal persoonlijk te bedanken, maar ik kan niet genoeg zeggen wat een deugd het doet om jullie berichten te mogen lezen
Ik ben vandaag effectief thuis gebleven. Had gisteren voor de zekerheid al een dag verlof gevraagd (kon ook om te vieren zijn natuurlijk of om mijn eerste misselijke ochtend door te komen

), maar gisterenavond sloeg de twijfel toe: zou ik toch niet beter gaan werken morgen om mijn zinnen te verzetten? Om onder de mensen te komen zodat de muren niet op me af zullen komen? Maar het uitslapen (tot 10.30u) heeft wel deugd gedaan

Had de hele nacht liggen woelen, dus ik was ook geen mens om 6u. En de collega's gingen me vandaag toch maar extra onder de loep nemen om te zien wat het resultaat is. Morgen ben ik hopelijk weer een pak sterker en kan ik de blikken misschien beter verdragen
Ik merk toch dat de impact van dit negatieve resultaat een pak groter is dan de andere keren. De behandeling is natuurlijk ook veel intensiever en ik weet nu ook wat me weer te wachten staat: de vele bloedprikken, de vele echo's (waar ze mijn ene eierstok maar half of niet vinden

) en het zelf spuiten, gevolgd door de inseminatie (hey, dat is nog bijna het leukste van heel het gebeuren want dat is vlug voorbij

) en de 15 slopende dagen erna. Maar ik ben het de eerste keer doorgekomen, dus dat moet me nu ook lukken hé

Wel twijfel ik nu nog meer of ik niet gewoon beter 's ochtends al zou testen op dag 15, thuis met mijn man erbij. Dan moet ik niet een hele dag in spanning afwachten op dat vreselijke telefoontje dat er misschien niet komt voor 18u. En krijg ik het resultaat ook niet alleen te horen. Maar daar zijn we natuurlijk nog lang niet, dus ik heb nog wel wat tijd om hierover na te denken. En als alles wat vlot zou gaan, ben ik misschien wel zwanger op mijn verjaardag

Wie weet...
Nu alvast de

afwachten... en echt, laat die nu maar vlug komen. Ik ben er wel klaar mee

Ik wil vooruit en een kindje in elkaar boxen