abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68779278
Het is hier wel heul stil dames en heren...
Saffier, Basimah, Tally, NieTTus, CP... Hoe is het nu?
pi_68808699
ik kwam even langs om te kijken hoe het met leonieke gaat, maar er is nog geen nieuws.
SilkTie, bedankt nog voor je reaktie!
pi_68808785
spannend Leonieke!! Duimen draaien nog steeds hoor!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_68815748
ik had vanmorgen een negatieve test (had ik wel verwacht) en vanmiddag mijn afspraak bij de gyn.
Ik mag weer een kijkoperatie ondergaan, en dit keer een laperoscopie (zoiets...). met een sneetje in m'n navel en eentje net boven het schaambotje... onder narcose en met dagopname. het zal wel meevallen, alleen de pijn kan een paar dagen duren doordat ze ook de buik gaan oprekken met CO2-gas, om er beter bij te kunnen (zei de gyn) Ik krijg nog een schriftelijke bevestiging van de datum, maar het moet binnen 3 weken gaan gebeuren. (waarschijnlijk over 3 weken, in de week van 25 mei) Ik heb de kijkoperatie nodig voor m'n dichte eileider. hij zei ook dat ik nu dus verminderd vruchtbaar ben, maar dat er een kans bestaat dat het helemaal verholpen kan worden. als ze zien dat de eileider van slechte kwaliteit is, dan halen ze de hele eileider weg... ben heel benieuwd wat ze dan weer tegen komen. Na de operatie moet ik weer op spreekuur komen, en dan maakt hij een verder behandelplan om zo gauw mogelijk zwanger te zijn. (en met zo gauw mogelijk bedoelt hij niet dat er wonderen gaan gebeuren of dat hij snel snel te werk gaat... daar ben ik wel zo reeel over dat ik dat wel weet...) maar goed, om een heel verhaal samen te vatten, we hebben niet heel veel nieuws gehoord, dit hadden we na de HSG alwel verwacht...

Nog 5 dagen voor de 13e Leonieke.. Ondanks dat je nog niks voelt, en je er nog niks van verwacht, draaien m'n duimen nog wel voor jou...
  vrijdag 8 mei 2009 @ 20:37:39 #30
61183 leonieke
Dan toch?
pi_68822416
Mijsje het nieuws was inderdaad een beetje te verwachten, maar wat fijn dat ze zo snel zullen handelen

Hier enkel krampen in mijn buik op dag 10 na de inseminatie... Ik weet echt niet wat ik er moet van denken
pi_68822485
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 20:37 schreef leonieke het volgende:
Mijsje het nieuws was inderdaad een beetje te verwachten, maar wat fijn dat ze zo snel zullen handelen

Hier enkel krampen in mijn buik op dag 10 na de inseminatie... Ik weet echt niet wat ik er moet van denken
Daar is hopelijk van alles bezig in je baarmoeder, ooh ik hoop het toch zo ontzettend!!!
Durf je zelf te testen wanneer het zover is, of wacht je echt alleen het ziekenhuis af?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_68823626
Leonieke, ik hoop dat het iets mag betekenen, maar ik durf je ook niet teveel hoop te geven...
  vrijdag 8 mei 2009 @ 21:12:41 #33
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_68823675
Leonieke ik duim gewoon door hoor!

Mijsje, ik heb ook pas zo'n kijkoperatie gehad. De operatie zélf viel me ontzettend mee de narcose tegen (maar dat had ik eigenlijk wel verwacht, kan daar gewoon niet tegen). Je kán best veel buikpijn na de operatie hebben door het opblazen, maar ik heb wat spierpijn gehad 's middags en dat was het. Sneetje in mijn navel idd en eentje links boven mijn lies, vond het niet eens in de buurt van mijn schaambot komen eigenlijk Ik heb nauwelijks pijn gehad aan de wondjes, wel de hechtingen er zelf uitgepeuterd, die gingen ontsteken
Het meeste last had ik van het infuus in mijn hand om je een indruk te geven van de (na)pijn. Heel veel succes alvast Mijs

3,5 week na de kijkoperatie moest ik op controle komen en dat het ik hier eigenlijk nog niet verteld. Eerst om zelf even wat 'door te slikken' en daarna wegens internetproblemen. Maar goed, ben dus op controle geweest. Beetje jammer dat de gyn dacht dat ik er niet was en ik in totaal dus braaf 2 uur heb gewacht. (ze liepen nogal uit werd er gezegd en dan ga je niet na een half uur klagen wanneer je nou aan de beurt bent, tenminste, ik niet dus ) Gyn uiteindelijk uit meeting geplukt en keurig en zonder enkele haast of wat dan ook te woord gestaan.
Ik moet nog terug naar de narcotiseur vanwege de problemen die ik van de narcose kreeg, maar daar heb ik nog geen zin in gehad .
Ze hebben dus 2 hele kleine spots endo gevonden en weggebrand. Ze hebben ook gekeken of de eileiders open waren en die waren 'zeer goed toegankelijk' hij had 't extra genoteerd, was heeeeeeel mooi te zien zei de gyn. Leuk als ze zo vol zijn van hun vak
Het is gebleken dat IVF bij vrouwen die endo hebben een paar procent mínder kans van slagen heeft. Maar er is bij mij maar erg weinig endo gevonden. Ik mocht kiezen of ik 3 maanden in de overgang wil om die endo helemaal stil te leggen om zodoende weer wat procenten te 'winnen. Maar omdat ik maar zo weinig endo had, dacht de gyn dat dat niet veel nut ging hebben bij mij. Toen hij me dat 3 keer vertelde heb ik ervoor gekozen om níet 3 maanden aan de hormonen te gaan om de overgang in te duiken.
Volgende stap was om ons meteen in te schrijven in het officiele IVF-traject
Ik kreeg 2 weken erna al de brief binnen dat ik eind deze maand dan al bij de gyn kon komen om te horen hoeveel en welke en wanneer en hoe ik de hormonen kon gaan spuiten...... Helaas moeten we nog even wachten tot de uitslag van de zwemmers bekend is na 3 maanden medicijnen bij M. Half juli krijgen we daar de uitslag van en meteen daarna duiken we de IVF in.
Tegen M was alleen gezegd dat het zwemmersprobleem 'wel op te lossen was' met de hormonen en mijn gyn vertelde me dat het, áls het iets deed, het waarschijnlijk alleen het verschil tussen ICSI en IVF wordt. Dat was een beetje een flinke domper voor M, omdat ze tegen hem dus heel iets anders hebben gezegd.

De gyn had nog 1 tip voor me en voortaan niet zoveel geduld te hebben. Ik zei dat ik al 3 jaar wacht op een brusje en dat ik dat geduld nog wel eens hard nodig kon gaan hebben hij gaf me groot gelijk, maar in de wachtkamer (zaal meer ) eerder aan de bel te trekken

wat een lap tekst, sorry hoor
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  vrijdag 8 mei 2009 @ 21:14:58 #34
61183 leonieke
Dan toch?
pi_68823758
Ik ben er niet uit wat ik ga doen. Denk van niet want dan moet ik morgen de stad in achter een test (maandag en dinsdag lukt dat toch niet na het werk).
En zoveel verschil zit er toch niet op: ofwel 's ochtends al weten hoe laat het is ofwel wachten tot in de namiddag en telefoon krijgen. Sowieso moet ik een volledige dag werken, dus is het misschien beter dat ik het gewoon later weet. Met durven of niet durven heeft het voor mij niet echt te maken (ik verwacht eigenlijk gewoon al ongesteld te zijn aangezien het op dag 15 is of het zou moeten zijn dat die utrogestan de duivels kan wegjagen )
  vrijdag 8 mei 2009 @ 21:25:01 #35
61183 leonieke
Dan toch?
pi_68824070
Hey Saffier, dat is inderdaad niet niets wat je te horen hebt gekregen. Het lijkt me wel 'fijn' (voor zover zoiets fijn kan zijn) dat jullie geen wachttijd meer moeten doorlopen eens de resultaten bekend zijn. Direct doorgaan
Ik hoop echt dat het brusje er heel vlug zal aankomen
pi_68824620
wow Saffier, wat een verhaal. Ik ga ervanuit dat het alle kanten weer op kan, dus ook dat het mee kan vallen. de narcose vind ik inderdaad minder vervelend (gelukkig word ik er niet ziek van) ik ga wel vragen of het tweede sneetje in het litteken mag vallen dat ik nog heb van m'n blindedarm ontsteking. daar heb ik toch al een streepje... Ik hoop dat ik naderhand net zo weinig last heb als jij Saffier, dan mag ik mezelf weer gelukkig prijzen!
Ik hoop dat de IVF wel gauw iets goed mag brengen! Je wacht ook al lang genoeg! (3 jaar, daar kom ik pas net bij kijken...)

Leonieke, dan is het inderdaad net zo makkelijk om te wachten op het telefoontje scheelt weer wat eurootjes voor een test... maar goed, dan weet je het net zo makkelijk! En lukt het niet, dan gaan we gewoon gezellig samen met nog een paar anderen van het andere topic op het wachtbankje zitten! Ik zal er nog wel even zitten, want tijdens de kijkoperatie mag ik niet zwanger zijn, dus komende cyclus mag ik niet KVKen...
  vrijdag 8 mei 2009 @ 21:45:33 #37
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_68824847
En daarom plande ze de ko bij mij in de 1e helft van mijn cyclus...
Komt goed Mijsje, echt!! En verder is mijn potje geduld nog niet op, komt helemaal goed hier
Ylana
pi_68825301
ik geloof je Saffier, ik moet ook wat meer geloven dat het goed komt, en mag ik wat van je geduld lenen?
  vrijdag 8 mei 2009 @ 22:12:26 #39
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_68825800
Potje geduld met chocoladegeur

Het komt goed, écht! En zo niet, dan komt het tóch goed
Ylana
pi_68834937
mmmmmmmmmmmmmm lekker Saffier...
dank je voor je lieve woorden. soms heb je dat gewoon even nodig om jezelf vervolgens de schop onder je kont te kunnen geven.
en heel stom misschien, maar ik zie minder tegen de kijkoperatie op dan een paar weken terug tegen de HSG. Heel raar, maar gewoon omdat het nu weer onder narcose is, en dat vind ik prettiger dan wanneer ik erbij ben... (om zo maar te zeggen)
  zondag 10 mei 2009 @ 12:44:33 #41
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_68867799
Oei Saffier, ik kan me voorstellen dat dat voor je man een flinke tegenvaller was..! Dat soort berichten zijn zo rot om te horen... bah...

Mijsje... spannend, die k.o! Maar je hebt groot gelijk dat je daar minder tegenop ziet, omdat je dan helemaal onder narcose bent!! Je merkt er helemaal niks van! Hopelijk valt het daarna ook mee... En gelukkig zijn daar positievere verhalen over, dan over een HSG...

Leonieke... spannend!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_68900544
13 mei, 13 mei, 13 meieieieieieieieieieiei. Is het al bijna 13 mei?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_68903332
lol
nee nog helemaal niet

Nog twee dagen en nachten constant naar het toilet lopen omdat ik steeds denk dat ik ongesteld ben geworden.
Dat haat ik nog het meeste eigenlijk. De eerste 10 dagen na inseminatie maakte ik mij niet druk want dan kan je toch niet ongesteld worden, maar nu kan het elk moment gebeuren... of niet gebeuren. Vreselijke periode
  maandag 11 mei 2009 @ 14:27:22 #44
100412 mefke79
komt goed!
pi_68904820
Leonieke Nog effe volhouden...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_68909305
quote:
Op maandag 11 mei 2009 13:50 schreef leonieke het volgende:
lol
nee nog helemaal niet

Nog twee dagen en nachten constant naar het toilet lopen omdat ik steeds denk dat ik ongesteld ben geworden.
Dat haat ik nog het meeste eigenlijk. De eerste 10 dagen na inseminatie maakte ik mij niet druk want dan kan je toch niet ongesteld worden, maar nu kan het elk moment gebeuren... of niet gebeuren. Vreselijke periode
Ik ken het, die dagen zijn slopend.... Mijn buuf en vriendin in één werd vaak 'te vroeg' ongesteld na een iui, die haalde ècht de 14de dag niet!

Dus onthoud : geen bloed geeft moed!!!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_68911935
Morgen dag 14, bloedtest is op dag 15 in Jette.

Ik hou dus mijn hart vast voor morgennacht (raar maar waar, maar meestal begint mijn ongesteldheid naar de avond toe...) En ik kan het al weten als ik last heb van buikloop (sorry voor de details ) want dan is het sowieso prijs.
Een paar uur buikkrampen, dan opeens plotse buikloop en dan 's nachts zijn de duivels er.

Ik vraag me eigenlijk af of er nog mensen zijn die daar zo'n last van hebben?
pi_68912852
Ik heb wel tijdens de menstruatie vaak 1-2 dagen diarree, maar niet als aankondiging zeg maar.
pi_68913169
Leonieke, het is overmorgen al Jette-tijd. Komt goed meisje. Nog geen misselijke buien dus?
pi_68913408
Ik had altijd spotting. Zo'n 4 dagen van te voren begon dat. Alleen de keer dat ik een plus plaste had ik die niet.

(De keer van die cyste tel ik maar even niet mee..)

Komt goed schatje! Ik denk aan je en duim voor je!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_68913794
Leonieke, ook ik duim voor jouw.
Lees al een poosje mee hier en pfff heftig hoor.
Sterkte, succes en allemaal hier in dit topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')