een saffie wil ik ook alquote:Op maandag 4 mei 2009 21:47 schreef pinquit het volgende:
appelflappertjes![]()
![]()
omgonbedwingbare trek in iets dat er dus gewoon niet is
![]()
bedankt saffier![]()
haha ik typte saffies
Wij ook, alleen niet met de Hornbach maar met de Albert Heijnquote:Op maandag 4 mei 2009 21:55 schreef Chell het volgende:
Ik ben gewoon helemaal de dodenherdenking vergeten![]()
![]()
Vind het echt zo erg!
Ik heb toen ik thuis kwam gegeten en toen ben ik beneden aan de slag gegaan met ramen afplakken. Nooit meer aan dodenherdenking gedacht. Ik dacht er pas aan toen ik ging kijken tot hoe laat de Hornbach open was
Viel mij ook op, goede zaak!quote:Op maandag 4 mei 2009 21:51 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vond de Koningin ook ontroerd na de openingszin van Job Cohen... Ik blijf het toch altijd indrukwekkend vinden die dodenherdenking. Zoveel mensen die 2 minuten stil zijn. Ik vond dat er ook veel jonge mensen tussen het publiek stond
wasdaarmismeequote:
Iris heeft het ook gekeken, iets minder bewust natuurlijk maar ze vond het wel heel indrukwekkend.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:00 schreef Maneki.Neko het volgende:
Mijn oudste heeftdit jaar voor het eerst heel bewust naar de dodenherdenking gekeken. Vind ik toch wel belangrijk dat hij weet hoe en wat.
quote:Op maandag 4 mei 2009 22:00 schreef Maneki.Neko het volgende:
Mijn oudste heeftdit jaar voor het eerst heel bewust naar de dodenherdenking gekeken. Vind ik toch wel belangrijk dat hij weet hoe en wat.
Whehquote:Op maandag 4 mei 2009 22:14 schreef pinquit het volgende:
"creėer echte valse wimpers"
whut?gare maxfactor.
Held op schimmelsokken!quote:Op maandag 4 mei 2009 22:21 schreef pinquit het volgende:
omdat we het allemaal denken maar niet opschrijven
naja alles beter dan spinnewebjes...quote:Op maandag 4 mei 2009 22:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Wheh
En waarom maakt nou niemand de inkopper over witte harige schimmel tussen benenNu moet ik het doen
dit sloeg daar btw ook opquote:Op maandag 4 mei 2009 22:07 schreef pinquit het volgende:
als ie wit is is het nog niet erg, als ie groen wordt moet je de dokter bellen heb ik gehoord.
blijbaar nietquote:Op maandag 4 mei 2009 22:23 schreef Dakota het volgende:
omdat wij niet van die vieze kleine perverse pubers zijn, freesex
funganellaquote:Op maandag 4 mei 2009 22:28 schreef RockabeIIa het volgende:
P'don?
Ik heb geen kazige schimmeltjes tussen mijn benen en spinnenwebjes had ik er nog nooit! Dus wat dat betreft sta je alleen, of heel misschien wel met pinq.
* RockabeIIa rent![]()
Yayquote:Op maandag 4 mei 2009 22:26 schreef Dakota het volgende:
[ afbeelding ]
tot nu toe.
hij wordt nog opgepimpt met oogjes, polkadots,LCD scherm, 6 ghettoblasters jeweets
Denk je dat het makkelijk achter je aan rennen is voor ons danquote:Op maandag 4 mei 2009 22:28 schreef RockabeIIa het volgende:
P'don?
Ik heb geen kazige schimmeltjes tussen mijn benen en spinnenwebjes had ik er nog nooit! Dus wat dat betreft sta je alleen, of heel misschien wel met pinq.
* RockabeIIa rent![]()
heulquote:Op maandag 4 mei 2009 22:28 schreef skadhd het volgende:
mijn champignonnenkwekerij bijdrage werd niet eens gewaardeerd.
hij was ook wel slecht, maar toch![]()
Je wil me verkopenquote:
gefeliciquote:Op maandag 4 mei 2009 22:35 schreef Rewimo het volgende:
Christan lag al in bed tijdens de herdenkingNadat ie met 10-0 had gewonnen met voetbal trouwens!
Ja, had ik al gemeld in het vorige (of daarvorige of daardaarvorige) topicquote:
Waalsdorpervlakte vind ik echt mooi ook inderdaad! Héél indrukwekkend.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:03 schreef Brighteyes het volgende:Kan ik me voorstellen Innepin!
Ik ben 1 keer met een vriendinnetje op de waalsdorpervlakte geweest op 4 mei, dat was ook echt zo enorm indrukwekkend.
IK heb hier een kleuter, peuter én dreumes die er last van hebben.. Komt vast noodweer aanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:03 schreef Saffier het volgende:
Ook goedenmorgen
Zit er storm in de lucht of heeft mijn peuter er alleen last van? Kan ook zijn dat ik er last van heb natuurlijkWe gaan maar naar de kapper, er even uit samen
Bocholt bedoel jequote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:21 schreef Stout het volgende:![]()
Vanuit winterswijk !! Heerlijk in de tent geslapen, t was wel koud vondmaar mijn vetlaagje issoleerde goed
De tent is mooi (alles is echt spliksplinternieuw)
We gaan nu even winkelen in Bochelt !
Winterswijkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:21 schreef Stout het volgende:![]()
Vanuit winterswijk !! Heerlijk in de tent geslapen, t was wel koud vondmaar mijn vetlaagje issoleerde goed
De tent is mooi (alles is echt spliksplinternieuw)
We gaan nu even winkelen in Bochelt !
Obelinkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:20 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Winterswijk![]()
* Macka66 's vader komt uit Winterswijk
En je kiest wel een merkwaardige dag uit om naar Duitsland te gaan...
Oh echt Macka? Misschien kennen onze ouders elkaar welquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:20 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Winterswijk![]()
Lekker koot!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:27 schreef Dakota het volgende:
omg volgens mij heeft mn kind voor het eerst echt! doorgeslapenen ben ik als klap op de vuurpijl.. ongesteld geworden, 4 mnd, moet kunnen
ik twijfel nog..het is nog erg miniscuul en ik heb helemaal geen pijntjes.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:29 schreef Raissa het volgende:
[..]
Lekker koot!
-edit- alhoewel, dat ongesteld zijn natuurlijk niet echt lekker is
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:14 schreef Poppedein het volgende:
hahahah herkenbaar BE, ik kreeg hier net een zwembad geleverd (zo'n groot opzet ding..nee niet voor nu nee... voor de zooooooooomer) DIe zou "ergens" vandaag geleverd worden, maar ze zouden een half uur van te voren bellen... staan ze om 10 voor half 8 al voor de deurDus ik zei tegen die man: Goh wat bent u al vroeg, ik dacht dat jullie een half uur van te voren zouden bellen" Krijg is als antwoord dat t nog wat te vroeg was om te bellen..
Uhmmmmm Tsja, hahahha
Maar hij is er!En een hele goeie morrugen!
Dakoot uw peerd is gaaaaaaaaaaaaaf!
Gefelici met doorslaper Elin! Wat fijn zeg. Was ze de afgelopen maanden echt elke n8 wakker of viel dat wel mee? Dat lijkt me echt zoooo vermoeiendquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:27 schreef Dakota het volgende:
omg volgens mij heeft mn kind voor het eerst echt! doorgeslapenen ben ik als klap op de vuurpijl.. ongesteld geworden, 4 mnd, moet kunnen
Jij welquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:27 schreef Dakota het volgende:
Nou, hebben we hier ook een keer mazzel in het hoge noorden. Mag wel eensquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:43 schreef freecell het volgende:
[..]
Jij wel
En Suug: hier valt het weer wel mee, de zon komt er nu zelfs door![]()
Wij hebben hier de laatste tijd steeds mazzel in het Noorden
*knikt bevestigend*quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:42 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Gefelici met doorslaper Elin! Wat fijn zeg. Was ze de afgelopen maanden echt elke n8 wakker of viel dat wel mee? Dat lijkt me echt zoooo vermoeiend
't Was rustig op de weg in DLDquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:20 schreef Macka66 het volgende:
Winterswijk![]()
Vanaf 6 weken sliep ze door tot ze tanden kreeg. Dat was rond 6, 7 maanden. Ik zal zo blij zijn als alles voorlopig door isquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:52 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Jij hebt er ook zo 1 thuis rondkruipen?
Ik hoop voor je dat het lukt. Hier het grote voordeel dat zowel Bert als ik al van kinds af aan op de camping staan en dat we het allebei heerlijk vinden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:58 schreef Jelief het volgende:
Gaaf Troel! Ik wil Mike nog steeds een keer overtuigen dat kamperen toch echt wel leuk is
Nu we het daar over hebben! Mijn ouders hebben een zwembad in de tuin en van de zomer zou het natuurlijk wel lekker zijn daar te gaan zwemmen, maar moet je met de kleine babietjes rekening houden met de hoeveelheid chloor enzo? Iemand die dat weet?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:58 schreef huuphuup het volgende:
Goodmorning![]()
BE haha fijn he van die vroege bezorgers?
En Poppedein ook al zo fijn, das idd bezorgerslogica ofzo hoor pffmaar wel heerlijk zeg
een zwembad in je eigen achtertuin!
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:09 schreef Troel het volgende:
Zo had ik twee jaar geleden ook een zwembad in de tuin staan. Buurkinderen hebben er meer ingezeten dan ikzelf
Gezelligquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:19 schreef huuphuup het volgende:
Geen idee Raissa over dat chloor enzo![]()
Haha Innepin jaaaaa ik kom graag bij je in je zwembad hangenlijkt me heerlijk
![]()
en de buurkinderen buiten houden lijkt me vrij simpel toch? Deur dicht houden, jouw zwembad, als ze ook willen ga je maar bij je moeder zeuren
3 of 4 keer drinkenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:42 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Gefelici met doorslaper Elin! Wat fijn zeg. Was ze de afgelopen maanden echt elke n8 wakker of viel dat wel mee? Dat lijkt me echt zoooo vermoeiend
mja elin hiervoor ook gewoon hoor..gisternacht zelfs 4 keerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:43 schreef cattie het volgende:
Winterswijk...![]()
Lekker van het doorslapen Dakota! Jammer dat je weer ongesteld bent. Fee drinkt elke nacht nog 1 a 2 keer. Ach ja, ik maak me er maar niet druk om. Ik heb nog niet de zombiemodus bereikt gelukkig.
Wel fijn zo´n extra dag vrij. Ik heb al foto´s ingeplakt, mijn bevallings verhaal geschreven en nu ga ik 1000, ja, duizend!, foto´s van sinds Fee´s geboorte uitzoeken en laten afdrukken.
hier net zo..en dan verstuur ik ook nog naar de opa's en oma'squote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:55 schreef cattie het volgende:
Ja, ik plak zelf in. En maak daarnaast ook digitale albums. Ik ben een beetje raar.
Tijd voor een nieuwe naaimeetingquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:29 schreef E.T. het volgende:
Ik ga me even begraven in mijn stoffenstapel.. Stofje voor Tijn z'n zomerbroek opduikelen![]()
Ik heb tijd te kort, m'n stapel slinkt maar niet
Een hek en een kaartjesloketquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:16 schreef innepin het volgende:
[..]Daar had ik nog niet bij stilgestaan... Even een plan bedenken om de drie monstertjes van de buurvrouw buiten te houden
zelf meegebrachte etenswaren mogen niet genuttigd. Limonade: 1 euroquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:46 schreef freecell het volgende:
[..]
5,- per keer.
En als je even drinken hebt gehaald thuis is de keer afgelopen
Whehequote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:48 schreef Estrys het volgende:
[..]
zelf meegebrachte etenswaren mogen niet genuttigd. Limonade: 1 euro
gelukkig welquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:22 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha Owlet![]()
arm kind![]()
alles nu wel weer goed toch?
Whahahahahquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:18 schreef owlet het volgende:
Is er ook een OUD-blundertopic?
Anders ga ik er een openen![]()
Die arme dochter van mij heeft een open plekje op haar billen. Dus ik wil er, zorgzame moeder die ik ben, wat zinkzalfspray op doen.
Wat gek toch dat ze dan ineens zo hard begint te huilen?
hmmm..... ik zie geen witte spray....![]()
tip van de dag: nooit de billenspray binnen handbereik en dus naast de beeldschermschoonmaakspray zetten![]()
ahwquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:18 schreef owlet het volgende:
Is er ook een OUD-blundertopic?
Anders ga ik er een openen![]()
Die arme dochter van mij heeft een open plekje op haar billen. Dus ik wil er, zorgzame moeder die ik ben, wat zinkzalfspray op doen.
Wat gek toch dat ze dan ineens zo hard begint te huilen?
hmmm..... ik zie geen witte spray....![]()
tip van de dag: nooit de billenspray binnen handbereik en dus naast de beeldschermschoonmaakspray zetten![]()
Mooi Troel!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:45 schreef Troel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
We kunnen hem vrijdag ophalen en ik ben echt helemaal aan het hyperen
Graag! Doe gelijk de videocamera erbij danquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:51 schreef Troel het volgende:
Rewimo, ik kwam tijdens het opzoeken van mijn zwangerschapsboeken jouw boek tegen waar je aantekeningen en dergelijke hebt staan. Opsturen?
Wopquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:13 schreef Brighteyes het volgende:
De stand tot dusver!
Raamkozijn geschuurd, rechtermuur blauw, rest van de muren gelatext.
Nu strakjes nog de deur schuren. Jaja, had ik eerst moeten doen, maar ja.Ongeduld.
En dan aan het eind van de dag kijken of de latex genoeg gedroogd is voor de blauwe randen erop.
Nu zometeen maar eens de zolder op gaan ruimen ofzo.
Einde sloopquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:03 schreef freecell het volgende:
[..]
Whehe
Mijn wasmachine rammelt....
Want alle Lego-uno zit er in in een grote sloop
Is dat degene met twee machinisten? en dat je kan tanken? en als je dat niit doet dat ie dan niet verder wil?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:15 schreef cattie het volgende:
Goed bezig BE!
Op koninginnedag had ik toch een duplo trein gescoord? Dat ding is zo gaaaaaf! Hij rijdt uit zichzelf rondjes en als hij dan een "omzetpunt" tegenkomt, dan gaat hij piepen en de andere kant op rijden als je hem omzet. Een soort vooruit/achteruit wissel dus. Zo geinig.
Videocamera opsturen lijkt me geen goed plan, dat gaat een erg duur geintje worden aangezien je die verzekerd wil sturen omdat de kans op breken anders aanzienlijk is.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Graag! Doe gelijk de videocamera erbij dan
Mooie kampeerdinges trouwensKamperen is zo leuk
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:51 schreef Troel het volgende:
Rewimo, ik kwam tijdens het opzoeken van mijn zwangerschapsboeken jouw boek tegen waar je aantekeningen en dergelijke hebt staan. Opsturen?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Graag! Doe gelijk de videocamera erbij dan
Mooie kampeerdinges trouwensKamperen is zo leuk
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Videocamera opsturen lijkt me geen goed plan, dat gaat een erg duur geintje worden aangezien je die verzekerd wil sturen omdat de kans op breken anders aanzienlijk is.
Kijk jij nog een keertje of je de Miniloco boekjes alweer compleet hebt?
Zie je PMquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:28 schreef Brighteyes het volgende:
Zeg Rewimo en Troel, voor dit soort dingen is nou telefoon, mail, PM en postduif uitgevonden...
Hoewel ik het best smeuiig vind en ik graag de popcorn erbij haalhoort het toch niet hier thuis.
Iets korter bakken denk ik. Zanddeegkoekjes zijn zacht na bakken en worden dan met afkoelen hard. Maar dan krokant-hard en niet baksteenhard. Maar geen idee verder hoor. Of ze wat dikker maken?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:27 schreef Sugar het volgende:
Oeh, mensen, mag ik een spoedCULvraagje stellen aan de koekjesbakkers hier?
Ik bak regelmatig koekjes, maar ze worden altijd zo hard. Ik zoek dan zo'n receptje op voor zandkoekjes ofzo, maar ze worden dus altijd knoerhard en dat is zo jammer.
Iemand hier een goed recept met nogal basic ingerdienten waarmee je niet dat baksteeneffect krijgt?
Dankjewel!
Ja, nouja, drie kippen en een paardekophoofd wonen hier, dus het is wel vrij uniek ja, een ambu. Maar zal wel op de camping zijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:37 schreef huuphuup het volgende:
Haha ramptoerist Buuf!![]()
Ik zou het niet weten over je recept Sjoegik heb altijd een heel standaard recept voor zandkoekjes (ik geloof gewoon die van de allerhande website?) en bij mij zijn ze altijd als ze uit de oven komen nog een beetje slappig -want warm- en daarna zo lekker korrelig en zanderig
![]()
en nu heb k trek in zandkoekjes
oh n0es snel! ga je kipjes tellen!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, nouja, drie kippen en een paardekophoofd wonen hier, dus het is wel vrij uniek ja, een ambu. Maar zal wel op de camping zijn.
Nee, we hebben de oudere, simpelere versie. Maar die is ook al erg leuk en voor Ive ook goed te doen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Is dat degene met twee machinisten? en dat je kan tanken? en als je dat niit doet dat ie dan niet verder wil?
Die hebben wij namelijk (ook) echt geweldig.![]()
Misschien binnenkort eens uitzoeken. (en verkopen wellicht)
Lekker productief BE! En Cattie ook al zo goed bezig met de foto's! ik heb nog steeds bar weinig gedaan. Voel me niet helemaal optimaal geloof ik.
Popcorn? Vreetzak!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:28 schreef Brighteyes het volgende:
Zeg Rewimo en Troel, voor dit soort dingen is nou telefoon, mail, PM en postduif uitgevonden...
Hoewel ik het best smeuiig vind en ik graag de popcorn erbij haalhoort het toch niet hier thuis.
ja zoiets herinner ik me ook, heel kort (waardoor je er ook in een half uur heul veul kunt bakkenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:51 schreef cattie het volgende:
Volgens mijn recept moesten ze 10 minuten in de oven.
*schopt*quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:10 schreef Estrys het volgende:
Kan iemand mij even naar de sportschool schoppen? Geeeeen zin
Als we nog op de boot hadden gewoond mochten we niet eens buiten zitten begrijp ikquote:Bevrijdingsconcert zwaar beveiligd
Bij het bevrijdingsconcert op de Amstel worden dinsdagavond extra zware veiligheidsmaatregelen getroffen.
De gemeente neemt geen enkel risico na de dramatische gebeurtenis in Apeldoorn afgelopen donderdag. De extra maatregelen zijn er op gericht om de openbare orde en veiligheid te handhaven in het gebied rondom het drijvende podium op de Amstel, zowel op het water als langs de kant.
Fouilleren
Burgemeester Cohen heeft een noodverordening vastgesteld tussen 18.00 en 24.00 uur. Dat betekend dat de politie extra bevoegdheden krijgt om mensen te fouilleren en hun boten te doorzoeken.
Verboden
Tussen 20.00 en 21.15 uur is het zelfs verboden om op een balkon of dak te zijn dat direct uitzicht geeft op het concert, of in gebouwen te klimmen in de onmiddelijke omgeving ervan. Ook moeten ramen gesloten blijven.
ik vind eerlijk gezegd dat ze hiermee wel weer een beetje doordraven hoor. Alsof er nu aan alle kanten mensen zitten te loeren om aanslagen te plegen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:29 schreef snoopy het volgende:
Lekker Oxy! Veel plezier nog![]()
Ik las net dit
[..]
Als we nog op de boot hadden gewoond mochten we niet eens buiten zitten begrijp ik
Tja, vorig jaar leken ze nergens problemen mee te hebben. Toen legden ze zelfs de boot van de koningin tegen onze boot voor het begon. Ik heb nog ergens een leuke foto van een bloemstuk dat voor een patrijspoortje zat.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
ik vind eerlijk gezegd dat ze hiermee wel weer een beetje doordraven hoor. Alsof er nu aan alle kanten mensen zitten te loeren om aanslagen te plegen.
Het gaat ver, maar de ervaring leert dat zo'n aanslag andere gekken nog wel eens op een idee brengt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
ik vind eerlijk gezegd dat ze hiermee wel weer een beetje doordraven hoor. Alsof er nu aan alle kanten mensen zitten te loeren om aanslagen te plegen.
erg he?quote:
Wat zoek je precies?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:45 schreef Popples het volgende:
rewimo kun je mij vertellen waar in kleve je goed kunt kleding shoppen?
quote:
ja daar zat ik ook al naar te kijken en ik dacht hetzelfdequote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:16 schreef Reinhilde het volgende:
Huup, het colbertje op blz 17 is leuk! Maar dat is zo'n ding dat alleen mooi staat als je maat 34 hebt en cup B.
Haha dat heb ik Jodokus ook eens laten doenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:07 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha zo erg Cattie![]()
mijn lief heeft net mijn haar geborsteldhij had nog nooit haar gekamd of geborsteld! Dus toen ik zei van ja dat moet je straks ook voor je dochtertje kunnen wilde ie wel op mij oefenen.
en maar goed ook haha. Volgende keer vlechtjes en staartjes maken met em
ben je een beetje bekend in hengelo, vogelbuurt?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:39 schreef Fuente het volgende:
Oeh toblerone![]()
Ik verveel me. Ben aan het wachten op B. en de meisjes, huis is gepoetst, heb er geen zin meer in
Dus, wat doe je dan? Ik doe: stel ik heb 3 miljoen, en kijk naar dure huizen hier in de omgeving
PMen dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:39 schreef Dakota het volgende:
gelijk foto's gemaakt maar ik mag ze niet posten. zo stom voelt ie zich
Slangebeek/Vossebeld. Wonen we nu ook, staan echt wel leuke huisjesquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:40 schreef Dakota het volgende:
[..]
ben je een beetje bekend in hengelo, vogelbuurt?
Het is wel de tijd van het jaar natuurlijkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:42 schreef huuphuup het volgende:
Ahw Raissa wat rot![]()
wat is dat toch met die weglopende katten zegzit het in de lucht?
weet iiiiik datquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Het is wel de tijd van het jaar natuurlijk
*schuift koekjes doorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:02 schreef E.T. het volgende:
huup, je moet het bestelformulier invullen op de site![]()
doe mij ook van die koekjes, als ik heb opgeruimd gaat het cellofaan eraf
Niets over zeggen dus....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:17 schreef Lois het volgende:
Ik zie het ook, goddank staat Jeroen onder de douche want die moet nog steeds overtuigd worden
Welk woordje dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:27 schreef huuphuup het volgende:
[..]
pardon?
ik neem aan dat je een klein woordje vergeten bent?
"er" denk ik?quote:
Oh ja, klopt idd. Dat hij dus naar de uroloog gaat.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]
"er" denk ik?
Als in Djeez gaat er deze maand heen?
Tenzij je echt bedoelt dat ie nog maar een maand te gaan heeft
pfew gelukkig maar ik begon net toch een beetje te twijfelenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:48 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Oh ja, klopt idd. Dat hij dus naar de uroloog gaat.
Verder heb ik geen voorspellende gaven gelukkig.
het zal je maar gebeurenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:15 schreef Diaan73 het volgende:
Net op tv: medische missers. Man heeft zich laten steriliseren en 100% verzekerd geen levende zaadcel maar toch 2x een zwangerschap nog daarnaEn ze hadden al 2 kinderen....
Moet ik je dat effe uitleggen? (_*_)quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:19 schreef Maneki.Neko het volgende:
dus sterilisatie bij de man is niet zo veilig als ik altijd dacht? damn
wat mot ik dan?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:22 schreef k_i_m het volgende:
Net zoals ik. Gewoon elke avond gaan slapen.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:23 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Moet ik je dat effe uitleggen? (_*_)
Woahquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:23 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Kan het met paint?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:23 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Hier niet. Maar ik moet zeggen dat van 03.00 tot 4.30 uur in je blote aars het laminaat in een rondje uitslijten ook niet erg meehelpt aan het enthousiasme. Maar vannacht gaat het me niet gebeuren! Het campingbedje staat al klaar in onze kamerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:26 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
en k_i_m we zijn net de stadium waar we elke avond braaf gaan slapen gepasseerd. Eindelijk
Hier ook zo een. En keihard wegkruipen als ik er aan komquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:33 schreef k_i_m het volgende:
Het hele concept slapen is hier trouwens ineens een beproeving geworden. Ze gaat ook overdag al gillen als ik met haar richting haar kamer loop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |