abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator maandag 18 juni 2007 @ 20:14:01 #1
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_50589498
Ouders; Blundertopic part II

laatste 2 blunders:
quote:
Op maandag 18 juni 2007 09:35 schreef Noli. het volgende:
Elise

Niet vanmezelf maar husb die gisteren blunderde:
Gisteren zijn wij weer eens naar "de Ballenbak" geweest, hartstikke leuk en gezellig. De kinderen hebben zich weer heerlijk vermaakt.

Ik had net een rondje apekooi met Wilyan gedaan toen we Husb met Hanne op de trampoline zagen. Hanne staat te springen samen met haar pappa, gaat lekker rustig niks aan het handje. Terwijl Wilyan en ik naar de trampolines lopen laat husb zich op zijn kont vallen op de trampoline net op het moment dat Hanne neerkomt tijdens een sprong. Door de plof van husb kreeg Hanne ineens veel meer vaart bij de afzet en maakte ze een salto van wel een dikke meter hoog !!!! Ze had gelukkig helemaal niks omdat ze precies helemaal rond ging en pappa haar goed op kon vangen maar ze was flink geschrokken.

De pappa deed er wat lacherig om, Wilyan vond het erg grappig wat Hanne deed maar moeder en dochter waren beiden not amused
quote:
Op maandag 18 juni 2007 20:04 schreef zndagmorgen het volgende:

niet met een jongetje van twee,maar wel met een puber van 14
die ik had gebeld of 'ie thuis de film kwam afkijken ipv bij de buurjongen.ik wilde op tijd gaan slapen,was niet lekker.
dus hij zou thuis komen tijdens reclameblok en thuis de film uitkijken.
reclameblok,niets.gebeld,niets.volgend reclameblok,niets.half elf,niets.elf uur,half twaalf,niets!
ik hardstikke kwaad bij de buren aan bellen,en bellen en bellen.staat er een slaperige buurjongen;die is hier niet. niet?? ik in de stress.zoeken met de buurvrouw.bijkt dat ie al in zijn bed lag.had hem niet thuis horen komen (en hij dan ook wel niets gezegt...zijn reactie;"oooh vergeten"(raar volk ,die pubers) maar mooi niet vroeg naar bed,en mooi iedereen wakker!!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † maandag 18 juni 2007 @ 20:20:47 #2
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_50589802
quote:
Op maandag 18 juni 2007 20:04 schreef zndagmorgen het volgende:
niet met een jongetje van twee,maar wel met een puber van 14 *knip*...
Hehe, die moet je naar J/M pubers sturen.
  maandag 18 juni 2007 @ 21:00:33 #3
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_50591432
Noli, ik zou ook not amused zijn!
pi_50593102
quote:
Op maandag 18 juni 2007 20:20 schreef Sebasser het volgende:

[..]

Hehe, die moet je naar J/M pubers sturen.
kan...maar ik las oudersblundertopic
  maandag 18 juni 2007 @ 21:50:07 #5
62233 Jelief
ikke lief!
pi_50593726
Van het weekend verteld schoonzus over een erotische speeltjes party waar collega's heen zijn geweest. Het gaat over rupsje nooitgenoeg. Met grote omzichtigheid vertelt ze verder opdat Emma geen woorden nazegd die ze nog maar beter niet kan zeggen. Waarop Manlief ineens roept Oh het is een dildo! en ja hoor Emma: dido!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 9 november 2007 @ 20:43:59 #6
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_54490997
Jolie heeft op de peuterzaal een mooie lantaarn gemaakt op de peuterspeelzaal. Aangezien we niet aan Sint Maarten doen en ze het best een beetje jammer vindt dat we er dus geen lichtje in zullen doen. De juf heeft gezegd dat Sint Maarten het feest van het delen is, dus er moet iets gedeeld worden vindt Jolie. Ik besluit dat de lantaarn dan maar gebruikt moet worden als sfeerlicht bij het eten, dan delen we ons eigen eten en de herinnering. En ik was aan het koken en klaar met het gedoe oner een ongebruikte lantaarn Jolie moest nog even naar de wc en dat leek me een goede gelegenheid om er even een waxinelichtje in te doen.

Maar euh, hoe moet je dat ding in aansteken? Vanaf boven met een lucifer erin durf ik niet. Onderlangs met het kaarsje al aan gaat net niet. Splitpen aan de zijkant eruit en daarlangs dan? Ook niet, dan raak je het vloeipapier sowieso. Waxinelichtje aandoen en dan vanaf boven met beleid in het houdertje laten vallen, dat is de enige optie. Even snel doen want Jolie komt er al weer aan en ik kan me vast niet zo goed concentreren met haar erbij. Lichtje aan, boven het gat houden, zo ver mogelijk laten zakken.....en toen werd het erg heet bij mijn vingers en liet ik het lichtje zonder enig beleid vallen. Tegen het dunne vloeipapier aan, uiteraard precies op dat moment verschijnt Jolie naast me. Ik gooi nog net het geheel in de wasbak en probeer te redden wat er te redden valt. Maar het is te laat.

We delen een heel erg rot moment, we moeten alletwee huilen. Jolie omdat haar moeder eerst haar lantaarn in brand heeft gestoken en het ding onder de kraan houdt. Ik omdat er tijdens mijn poging er nog wat van te maken, kaarsvet direct van het lichtje op mijn vinger en onder mijn nagelriem terecht kwam. En iets doet me vermoeden dat ik dit me deze avond nog vaak zal mogen herinneren.....het leek namelijk bijna alsof we niet om een brandblaar bij de dokter waren maar omdat mijn peuter niet meer kon stoppen met huilen 'want *snik* mama hebt *snik* de Sint Maarten lantaarn *snik* aaaangeeesstoooookeeeeen'

Game on mensen
  vrijdag 9 november 2007 @ 21:10:08 #7
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_54491536
Oh LB .

Sneu voor Jolie, maar ik moest er toch wel even heel hard om lachen .

Hoest nou met je vinger dan?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_54491767
LB toch

Waarschijnlijk is dit zo'n verhaal waar jullie later samen om kunnen lachen...
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 9 november 2007 @ 21:22:57 #9
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_54491891
och gossie arme jolie, maar ooit kan ze er om lachen weet ik uit ervaring.
  vrijdag 9 november 2007 @ 21:47:11 #10
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_54492486
Oh KD ik ben niet alleen dus

En met m'n vinger gaat het wel hoor, dikke blaar maar ja. [sub]Kreeg wel het advies nooit meer zelf aan zoiets te gaan peuteren maar dat had ik zelf ook al bedacht nadat ik het gedaan had.[s/ub] Ik heb nog wel geprobeerd om Jolie op te vrolijken door te vragen of ze dan misschien frietjes wilde gaan eten. Maar ze wilde alleen nog maar naar bed na al dit gedoe, dat wordt nog spannend morgenvroeg....
  vrijdag 9 november 2007 @ 22:22:19 #11
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_54493347
Nou het ging iets anders maar het eindresultaat was hetzelfde, hahaha.
Maar wel sneu voor je meisje en jij beterschap met je vinger!
pi_54494193
Achgos LB en Jolie
Saartje
  zaterdag 10 november 2007 @ 13:57:42 #13
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_54503927
Heb zelf geen kinderen en woon nog bij m'n ouders (wachlijst voor een huurwoning is lang genoeg om de Chinese muur mee te behangen). Ze hebben vrienden met een baby en een dochtertje van vier jaar, en die hadden een keer de koters meegenomen op de koffie. Het was zomer, dus alle deuren stonden open zodat het een beetje kon luchten, waardoor de oudste ondeugd vrij gemakkelijk naar boven kon glippen, waar ik in mijn slaapkamer zat te gamen met mijn rug naar de gang toe.

Lente_ninja: "Naar rechts! Naar rechts! Oooooh, wat DOE je?! Schiet 'm overhoop, stomme N00b!"
vreemd klein stemmetje: hihihi!
*Lente_ninja draait zich verbaast om en ziet koter in de deuropening staan*
koter: Noeb! Noeb! Hihihi! Schiet um overhoop!
Lente_ninja: !!!

De ouders weten nog steeds niet 'waar ze 't nou vandaan heeft'

[ Bericht 6% gewijzigd door Lente_ninja op 10-11-2007 14:04:58 ]
pi_54504425
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 13:57 schreef Lente_ninja het volgende:
Heb zelf geen kinderen en woon nog bij m'n ouders (wachlijst voor een huurwoning is lang genoeg om de Chinese muur mee te behangen). Ze hebben vrienden met een baby en een dochtertje van vier jaar, en die hadden een keer de koters meegenomen op de koffie. Het was zomer, dus alle deuren stonden open zodat het een beetje kon luchten, waardoor de oudste ondeugd vrij gemakkelijk naar boven kon glippen, waar ik in mijn slaapkamer zat te gamen met mijn rug naar de gang toe.

Lente_ninja: "Naar rechts! Naar rechts! Oooooh, wat DOE je?! Schiet 'm overhoop, stomme N00b!"
vreemd klein stemmetje: hihihi!
*Lente_ninja draait zich verbaast om en ziet koter in de deuropening staan*
koter: Noeb! Noeb! Hihihi! Schiet um overhoop!
Lente_ninja: !!!

De ouders weten nog steeds niet 'waar ze 't nou vandaan heeft'
Oeps
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zaterdag 10 november 2007 @ 17:56:20 #15
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_54508400
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 14:24 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Oeps
Je kan echt niets zeggen met dat kind in de buurt
pi_54522553
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 17:56 schreef Lente_ninja het volgende:

[..]

Je kan echt niets zeggen met dat kind in de buurt
Dat zijn de ergsten
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  donderdag 6 december 2007 @ 12:50:28 #17
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55076322
Luchtbel en Jolie.. Ik moest er wel een beetje om lachen

Ik ben net terug van de huisarts..
We hadden net Wilyan van school gehaald en bij de voordeur til ik hem eerst van de fiets. Dan zet ik de fiets goed neer en til Hanne uit het voorzitje. Terwijl ik haar eruit til draai ik bij richting voordeur maar Wilyan staat ineens achter me, ik stuikel en laat Hanne van best hoog zo uit mijn handen op het stoepje voor onze deur vallen.
Ze viel echt naar en zegt steeds dat haar handjes zeer doen maar ik mag er niet naar kijken. Huisarts maar gebeld dus, we mochten meteen komen en zijn vrouw had 'm al opgepiept toen we er kwamen.
Ze is van top tot teen nagekeken. Op het eerste gezicht heeft ze niks gebroken. Misschien is haar handje gekneusd maar dat moeten we dus afwachten. En ze zal heel misschien wat spierpijn kunnen krijgen.

Bij mij komt nu op dit moment de spierpijn al wel opzetten.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  donderdag 6 december 2007 @ 13:04:50 #18
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55076609
Oei Noli Met Wilyan wel alles goed? Hopelijk gaat Hanne er niet al teveel last van hebben. Sterkte met je spierpijn...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 6 december 2007 @ 13:53:01 #19
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55077696
Met Wilyan alles
Die viel vrij zacht om en stoote wel zijn knie maar dat deed volgens hem niet zeer.

Hanne heeft trouwens nu wel MEGA blauwe knieën zag ik net..
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  donderdag 6 december 2007 @ 13:56:03 #20
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55077748
quote:
Op donderdag 6 december 2007 13:53 schreef Noli. het volgende:
Met Wilyan alles
Die viel vrij zacht om en stoote wel zijn knie maar dat deed volgens hem niet zeer.

Hanne heeft trouwens nu wel MEGA blauwe knieën zag ik net..
ff Cardiflorcreme erop. helpt enorm ook tegen pijn.... Bas heeft een bult op z'n kop... gister gevallen terwijl hij een kar trok, dus vol op z'n hoofd. het lijkt net een tennisbal. Maar die zegt dat de pijn eruit trekt door die zalf....
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_55095656
Oew, dat klinkt niet best, arme Hanne.
pi_55095976
Van de week moest ik Yoram wakker maken en kwam bij hem op bed zitten, hij wordt wakker slaat een arm om me heen en zegt:"mijn voet doet zo'n pijn!" Ik: "Ojee, wat is er met je voetje dan?" waarop hij zegt:"Je zit op mijn voet mama"
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_55103258
Bij mijn ouders Sinterklaas gevierd, later kwamen mijn vriend en zijn 2 dochters ons ophalen want we moesten nog naar een verjaardag.
Alle spulletjes gepakt, jassen aan en iedereen gedag gezegd.
Word er in de tuin aan me gevraagd of ik niet iets vergeet.

Oepsss Milou was ik dus vergeten, die zat stilletjes op de trap te wachten tot we haar mee zouden nemen
pi_55125155
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 10:26 schreef melonovy het volgende:
Van de week moest ik Yoram wakker maken en kwam bij hem op bed zitten, hij wordt wakker slaat een arm om me heen en zegt:"mijn voet doet zo'n pijn!" Ik: "Ojee, wat is er met je voetje dan?" waarop hij zegt:"Je zit op mijn voet mama"
Hoe droog
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 8 december 2007 @ 18:02:23 #25
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55128070
Whehehe
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')