een saffie wil ik ook alquote:Op maandag 4 mei 2009 21:47 schreef pinquit het volgende:
appelflappertjes![]()
![]()
omgonbedwingbare trek in iets dat er dus gewoon niet is
![]()
bedankt saffier![]()
haha ik typte saffies
Wij ook, alleen niet met de Hornbach maar met de Albert Heijnquote:Op maandag 4 mei 2009 21:55 schreef Chell het volgende:
Ik ben gewoon helemaal de dodenherdenking vergeten![]()
![]()
Vind het echt zo erg!
Ik heb toen ik thuis kwam gegeten en toen ben ik beneden aan de slag gegaan met ramen afplakken. Nooit meer aan dodenherdenking gedacht. Ik dacht er pas aan toen ik ging kijken tot hoe laat de Hornbach open was
Viel mij ook op, goede zaak!quote:Op maandag 4 mei 2009 21:51 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vond de Koningin ook ontroerd na de openingszin van Job Cohen... Ik blijf het toch altijd indrukwekkend vinden die dodenherdenking. Zoveel mensen die 2 minuten stil zijn. Ik vond dat er ook veel jonge mensen tussen het publiek stond
wasdaarmismeequote:
Iris heeft het ook gekeken, iets minder bewust natuurlijk maar ze vond het wel heel indrukwekkend.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:00 schreef Maneki.Neko het volgende:
Mijn oudste heeftdit jaar voor het eerst heel bewust naar de dodenherdenking gekeken. Vind ik toch wel belangrijk dat hij weet hoe en wat.
quote:Op maandag 4 mei 2009 22:00 schreef Maneki.Neko het volgende:
Mijn oudste heeftdit jaar voor het eerst heel bewust naar de dodenherdenking gekeken. Vind ik toch wel belangrijk dat hij weet hoe en wat.
Whehquote:Op maandag 4 mei 2009 22:14 schreef pinquit het volgende:
"creëer echte valse wimpers"
whut?gare maxfactor.
Held op schimmelsokken!quote:Op maandag 4 mei 2009 22:21 schreef pinquit het volgende:
omdat we het allemaal denken maar niet opschrijven
naja alles beter dan spinnewebjes...quote:Op maandag 4 mei 2009 22:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Wheh
En waarom maakt nou niemand de inkopper over witte harige schimmel tussen benenNu moet ik het doen
dit sloeg daar btw ook opquote:Op maandag 4 mei 2009 22:07 schreef pinquit het volgende:
als ie wit is is het nog niet erg, als ie groen wordt moet je de dokter bellen heb ik gehoord.
blijbaar nietquote:Op maandag 4 mei 2009 22:23 schreef Dakota het volgende:
omdat wij niet van die vieze kleine perverse pubers zijn, freesex
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |