Soms wel jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:31 schreef dndiek het volgende:
[..]
Oow, dus wij mogen meegenieten van je frustraties? Lachen, man!
I hate it when that happens.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:22 schreef borisz het volgende:
Eindelijk weet ik waar de fout zat met de kwadratische regressie.
Had het verkeerde gekwadrateerd. Uren mee bezig geweest weet nu eindelijk waar de fout zit. Probeer je alles maar na wat hulp zie je waar je de mist in ging.
Waarom ben jij in HOOLS?quote:
Ik lees hier vaker mee, hoor.quote:
quote:Waarschuwing: het bezoeken van deze site kan uw computer beschadigen.
De website op forum.fok.nl bevat elementen van de site blog.camielvandruten.com, die malware lijkt te hosten.
Post eens wat vaker mee danquote:
Gewoon normaal alleen met een blik van verbazing dat Bassie weg gaat.quote:
quote:
Ja idd... dat had ik niet helemaal verwacht.. had toch wel verwacht dat hij langer dan 1 jaar zou zitten...quote:
ik had het in ieder geval gehooptquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja idd... dat had ik niet helemaal verwacht.. had toch wel verwacht dat hij langer dan 1 jaar zou zitten...
Hij is toch zelf opgestapt?quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:45 schreef dndiek het volgende:
Zo typisch weer, het bestuur van *insert clubnaam* zegt: Wij staan achter *insert clubtrainer* en binnen een week is de trainer weg
Ik zeg toch ook niet dat hij ontslagen is....quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:54 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Hij is toch zelf opgestapt?
Als ik hem was zou ik weer gewoon gaan golfen....
Mooi zo.quote:
Wie moet hem opvolgen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi zo.
Ik ben nooit fan van hem geweest als trainer.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:07 schreef maril het volgende:
Vind het jammer dat hij weg is, PSV was anders volgend jaar zeker kampioen geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |