Nee, interesse liep terug en het topic bloedde doodquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:42 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
AC Fok! United, bestaat dat eigenlijk nog?
Laatste moment erbij gekomen in het "jeugd"-elftal....quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Je had toen als subforum Het Eiland. Daar hadden ze een voetbalteam, maar blijkbaar zat je daar niet bij.
Was er maar geblevenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]daar heb ik ook ooit nog eens op gezeten... lang lang geleden
Yep, klopt. Ik werk vanaf deze week 2 dagen per week in Hilversum, vanaf juni 3 en daar blijft het bij. De rest werk ik thuis als freelancer, als FOK!-ker dusquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:43 schreef dndiek het volgende:
SCH, hoe is het met je nieuwe baan eigenlijk? Je zit tegenwoordig veel meer op FOK!
Ja net een défilé gelopen naar de HEMAquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:03 schreef SCH het volgende:
Hey tongeman, hup arsenal inderdaad.
Ben je bevrijd vandaag?
dat Arsenal maar dik mag verliezenquote:
quote:
Walgelijk. Net over die bruiloft in Turkije. "Het begon zo leuk, toen kwamen er mensen en wapens en werd het pas echt een knalfeest"quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik heb dat programma toevallig 30 april gezien, wat liep Verlinde daarin te zeuren en zeiken. Ik heb het voorlopig weer voor het laatst gezien.
Perez zo bij de DWDD
:
dat vertelde hij al een week geleden bij Edwin Evers in de uitzending !quote:
Dat had ik gemistquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat vertelde hij al een week geleden bij Edwin Evers in de uitzending !
zet ik ff de tv aanquote:
prachtig gesprek over "amices en confrerres"quote:
Je kwetst een oprechte Gunnerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:01 schreef Bjoro het volgende:
godver de godver de godver....zet ik ff na 14 min de tv aan
sorry als ik iemand kwets, maar moest het ff kwijt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |