Ik ben niet zo van de zwarte swiftjesquote:Op maandag 4 mei 2009 20:24 schreef Apfel. het volgende:
Ik dacht dat je bedoelde dat je door de hekken en het publiek was doorgereden. Misleidende TT
Wat is het probleem?quote:Op maandag 4 mei 2009 20:26 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
Mijn god, debiliteit slaat zelfs toe op de weg! Ik dacht dat het beperkt bleef tot televisie en kutkankersites...
quote:Op maandag 4 mei 2009 20:26 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
Mijn god, debiliteit slaat zelfs toe op de weg! Ik dacht dat het beperkt bleef tot televisie en kutkankerusers zoals ik...
BELACHELIJK DAT MENSEN NOG GEWOON ADEMEN TIJDENS DE 2 MINUTEN STILTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!4!!!4!44!!!!!!!!!!!4!44!4444444444444444quote:Op maandag 4 mei 2009 20:26 schreef Kopbal het volgende:
Kansloos die mensen die niet even de moeite nemen om te stoppen. Er kwam hier zelfs iemand langsgereden met de muziek knallend uit z'n auto.
Waarom zou ik stoppen? Ga echt niet op de klok zitten kijken en muziekje staat op.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:26 schreef Kopbal het volgende:
Kansloos die mensen die niet even de moeite nemen om te stoppen.
Wat is er schijnheilig aan dan?quote:Op maandag 4 mei 2009 20:28 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Debiele schijnheiligheid van de Nederlandse bevolking. Maar dat was gisteren ook al hoor.
De motor van je auto? Of rij je in een Halsema-karretje?quote:Op maandag 4 mei 2009 20:29 schreef MdMa98 het volgende:
Ze geven alleen aan dat je stil moet zijn...dus.
quote:Op maandag 4 mei 2009 20:26 schreef Kopbal het volgende:
Kansloos die mensen die niet even de moeite nemen om te stoppen. Er kwam hier zelfs iemand langsgereden met de muziek knallend uit z'n auto.
Ja nog eens over die kutdodenherdenking he...quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 20:24 schreef Apfel. het volgende:
Ik dacht dat je bedoelde dat je door de hekken en het publiek was doorgereden. Misleidende TT
Er word niet gevraagd dat mijn auto stil moet zijn, maar ik en jijquote:Op maandag 4 mei 2009 20:30 schreef Kopbal het volgende:
[..]
De motor van je auto? Of rij je in een Halsema-karretje?
Iedereen holt achteruit in zijn ontwikkeling hier.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:34 schreef Florian_ het volgende:
Iedereen staat dus stil op de snelweg?
Als andere mensen stil willen zijn, laat ze dan tochquote:Op maandag 4 mei 2009 20:34 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Ja nog eens over die kutdodenherdenking he...
En verzetsstrijders hebben ook lui vermoord... Anyway, waar gehakt wordt, vallen spaanders en als de Duitser had gewonnen waren we nu misschien bevrijdingsdag aan het vieren, maar dan andersom.
Maar goed, ik vind het onboeiende bullshit en ik wil met rust gelaten worden als ik herrie maak.
Hoop dat er een hoop doden gevallen zijn. Dan kunnen we ze volgend jaar gaan herdenken.,.quote:
Wat moet dat eng zijn, alles zo rationeel beredeneren.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:34 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
En verzetsstrijders hebben ook lui vermoord... Anyway, waar gehakt wordt, vallen spaanders en als de Duitser had gewonnen waren we nu misschien bevrijdingsdag aan het vieren, maar dan andersom.
Maar goed, ik vind het onboeiende bullshit en ik wil met rust gelaten worden als ik herrie maak.
Las er even overheen idd, maar ik moest hard lachenquote:Op maandag 4 mei 2009 20:24 schreef Apfel. het volgende:
Ik had je het Duitse regime gegund.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:34 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 mei 2009 20:36 schreef immortalsean het volgende:
nog een wonder dat ze niet hadden besloten dat ze maar de hele weg gingen blokkeren, zodat iedereen wel moet stilstaan
er bestaan mensen die totaal geen moeite hebben die bullshit aan anderen op te leggen.
Jij bent wel erg mild.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:37 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ik had je het Duitse regime gegund.
Groetjes.
Lijkt me wel een ludieke zelfmoordactie.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:37 schreef ouderejongere het volgende:
Ik ga volgend jaar de A1 blokkeren tijdens Dodenherdenking.
Wees blij dat je nu in vrijheid kan leven pauper, anders zat je nu de straten van Berlijn schoon te vegenquote:Op maandag 4 mei 2009 20:34 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 mei 2009 20:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Lijkt me wel een ludieke zelfmoordactie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |