JufMariska 10quote:Op maandag 4 mei 2009 20:36 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Leuk topic!
Ben zelf koerier/actieve fietsstudent, dus die straatjes herken ik wel
Ik gok op de Prof. Rankenstraat
Juist, dat maakt de stand:quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:09 schreef Mysterion het volgende:
Popkenstraat.
Niet achteraf je antwoord veranderen in de post, plaats liever een nieuwe post waarin je je vorige antwoord verbeterd. Als er in de tussentijd iemand anders ook een antwoord geeft kan dat voor verwarring zorgen.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:52 schreef Yeux het volgende:
Dat is het Haverplein, vanuit de Gerststraat gekeken.
Klopt.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:52 schreef Yeux het volgende:
Dat is het Haverplein, vanuit de Gerststraat gekeken.
quote:
Wat doe jij hierquote:Op zondag 10 mei 2009 22:00 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu naar RTL.
Er wordt gevraagd waar de Martinitoren staat.
Ze wijzen zeelande aan en zeggen dat het Luc\xemburg is.
Engeland wordt Amerika genoemd en ze zijn er over uit dat het in Breda staat.
Eén paar mongolen heeft het goed. Het was wel een gok zeiden ze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Wow, vlak voor de hint!quote:
Is goed!quote:
correct!quote:
quote:
JuzzMuzz gaat hier ook wat punten scoren, ooit heeft hij diverse hapjes bezorgt door dezer stad. Ik zal het toch meer van googlemaps moeten hebben.quote:
Anders wordt het ook zo makkelijk hè? Ik denk dat iedereen alles in het centrum sowieso wel herkent, en in de ringen daar omheen kom je ook altijd wel...quote:Op maandag 18 mei 2009 00:18 schreef chufi het volgende:
Het zijn alleen nog maar foto's van de buitenzones...Dit herken ik allemaal niet meer van vroeger
Yesquote:
MoltiSanti had 'm wel wat eerder volgens mij...quote:
Inderdaad, ik wilde net zeggen, punt voor MoltiSanti lijkt mequote:Op maandag 18 mei 2009 11:44 schreef JufMariska het volgende:
[..]
MoltiSanti had 'm wel wat eerder volgens mij...
Nee hoor, punten kunnen niet terug gevorderd worden lijkt me. Dat is net als een buitenspel doelpunt die na de wedstrijd alsnog afgekeurd wordt terwijl het tijdens de wedstrijd gewoon nog een officiële goal was.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Inderdaad, ik wilde net zeggen, punt voor MoltiSanti lijkt me
MoltiSanti +1quote:Op maandag 18 mei 2009 12:36 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Nee hoor, punten kunnen niet terug gevorderd worden lijkt me. Dat is net als een buitenspel doelpunt die na de wedstrijd alsnog afgekeurd wordt terwijl het tijdens de wedstrijd gewoon nog een officiële goal was.)
Sorry, niet gezienquote:Op maandag 18 mei 2009 11:44 schreef JufMariska het volgende:
[..]
MoltiSanti had 'm wel wat eerder volgens mij...
quote:Op maandag 18 mei 2009 14:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Juiste lijstje:
JufMariska 11
Mysterion 7
TARAraboemdijee 6
Yeux 5
Cassius 3
maok 3
SuperWeber 2
Nappeklapperapper 2
Ananas_en_conserve 1
JuzzMuzz 1
MoltiSanti 1
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:30 schreef maok het volgende:
Ah, het is de Helper Kerkstraat, ik had echt geen idee voor je hint.
quote:JufMariska 11
Mysterion 7
TARAraboemdijee 6
Yeux 5
maok 4
Cassius 3
SuperWeber 2
Nappeklapperapper 2
Ananas_en_conserve 1
JuzzMuzz 1
MoltiSanti 1
quote:
quote:
Klopt:quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:58 schreef Yeux het volgende:
Kruispunt Lindenlaan / Lindenhof / Meidoornpad
kijkend richting Lindenlaan
Klopt ookquote:
quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:35 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Reinier Muller's Laantje
(hehe in de buurt bij iemand die ik ken)
Welk topic dan? Ik kijk sinds de eerste 2 paginas mee.quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:50 schreef JufMariska het volgende:
Is ook al geweest overigens, maar gefeliciteerd met je eerste punt Apekoek!
De vorige, #12quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:07 schreef Apekoek het volgende:
Welk topic dan? Ik kijk sinds de eerste 2 paginas mee.
Ah inderdaad, maar dan dus van de andere kant. Maar goed ik ben niet iemand die eerst alle vorige topics door spit om toevalligerwijs achter het juiste antwoord te komen.quote:
Je kunt in het forum zoeken op de straatnaam.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:23 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ah inderdaad, maar dan dus van de andere kant. Maar goed ik ben niet iemand die eerst alle vorige topics door spit om toevalligerwijs achter het juiste antwoord te komen.
Mag ik het zeggen, of wordt er een nieuwe opgave geplaatst?quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:13 schreef Yeux het volgende:
[..]
Je kunt in het forum zoeken op de straatnaam.
Ik ken de huidige opgave ook uit het vorige topic, maar zal mijn mondje houden
(of je kunt een nieuwe posten...)
Goed!quote:
correctquote:
Kloptquote:
quote:
JufMariska 13quote:Op maandag 25 mei 2009 19:07 schreef Yeux het volgende:
JM den Uylstraat richting JH Diemerstraat
Niet ZO in ieder geval.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:22 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Hoezo weet jij zo veel straten en zo snel?
Haha, helaas die techniek bestaat niet! Dus dat kan ik niet gebruiken, al had ik dat inderdaad zo willen doenquote:
Offtopic:quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:04 schreef Ananas_en_conserve het volgende:
Sorry dat het zo lang duurde, maar hierbij de nieuwe:
[ afbeelding ]
quote:
Ik ben volgens mij in 98 % van de straten van grunn wel eens geweest maar let kennelijk niet voldoende op...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:52 schreef Apekoek het volgende:
En Yeux maar zeggen dat je gewoon je doppen open moet doen, dan moet je er eerst wel voorbij fietsen wil je het herkennen. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik kom niet in elk gaatje en naadje van grunn.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:46 schreef JufMariska het volgende:
Bocht van Guinea, foto gemaakt in de Lijnbaanstraat
Je ziet op de foto duidelijk dat er aan het eind van het kleine straatje een bord met graffiti staat, die doorgaan bij braakliggende of bouwterreinen staan. In het centrum kom je dan al snel rond het CiBoGa terrein of het Damsterdiep uit.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:52 schreef Apekoek het volgende:
En Yeux maar zeggen dat je gewoon je doppen open moet doen, dan moet je er eerst wel voorbij fietsen wil je het herkennen. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik kom niet in elk gaatje en naadje van grunn.
Tja ik ben op jacht he... en jaag daarmee mss mensen weg.quote:
Perfectquote:
das stimmt genau!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:00 schreef Apekoek het volgende:
Ah bij mijn oude lieve buurtje, Badhuisplein!
Hebben ze nou het gezicht van de hond geblurred?quote:
haha! you might be right!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Hebben ze nou het gezicht van de hond geblurred?
Haha idd!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Hebben ze nou het gezicht van de hond geblurred?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:14 schreef Yeux het volgende:
[..]
Je ziet op de foto duidelijk dat er aan het eind van het kleine straatje een bord met graffiti staat, die doorgaan bij braakliggende of bouwterreinen staan. In het centrum kom je dan al snel rond het CiBoGa terrein of het Damsterdiep uit.
Ik zag de graffiti pas na 5 x heel goed kijkenquote:
pfff, deze is wel heeeeel moeilijk... Of is er al iemand warm?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:09 schreef Apekoek het volgende:
Next, we maken het iets moeilijker....de horizon zit er dit keer niet bij.
[ afbeelding ]
haha, ik d8 na jaren lang koerier te zijn geweest hetzelfdequote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:57 schreef MoltiSanti het volgende:
sick..
en ik dacht dat ik een beetje bekend was
Ik weet niet precies welke je bedoelt, volgens mij heeft de ring weg ook (verschillende) namen.quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:25 schreef JufMariska het volgende:
Ik gok op de Plataanlaan (maar dat is dan weer niet ter hoogte van Vinkhuizen)
ja, je hebt gelijkquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:14 schreef JufMariska het volgende:
En je kijkt de Arubastraat in dan (als ik het juiste hoekje heb)
JufMariska 16quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:14 schreef JufMariska het volgende:
En je kijkt de Arubastraat in dan (als ik het juiste hoekje heb)
Dacht ik ook, maar heb niks gevonden. Ik was van plan maar eens wat anders te gaan doenquote:
Het is meer een zoek-opgavequote:Op woensdag 27 mei 2009 13:55 schreef JuzzMuzz het volgende:
lastige opgave...
hier moet je toch echt zijn geweest, om dit op te lossen?
Daar is 't nietquote:
Een van deze argumenten klopt nietquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:25 schreef Yeux het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar heb niks gevonden. Ik was van plan maar eens wat anders te gaan doen
Die boom links staat meestal bij water.
Verder staan er kliko's, die niet in elke wijk gebruikt worden.
En de zon schijnt niet, dus Beijum is onwaarschijnlijk.
Nou, dan moet het het zon-argument wel zijnquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Het waterargument klopt wel, want het pad eindigt in bij een bruggetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Moet dat nou?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:12 schreef Yeux het volgende:
Oeh, ik ga er 1 verzinnen waar de Hiddemaheerd niet eens in de buurt komt qua moeilijkheid...![]()
Die moet ik goed rekenenquote:
Is het met tgenzin?quote:
Nee hoor, dat houdt het mooi spannend bovenin het klassement!quote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:27 schreef JuzzMuzz het volgende:
[..]
Nee hoor, dat houdt het mooi spannend bovenin het klassement!![]()
Maar alsnog MOET ik het goedrekenen als het goed is
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:03 schreef JufMariska het volgende:
Pff, wat hebben we veel van dat soort portiekflats in Groningen! Maar ik heb 'm volgens mij: Abraham Kuyperlaan?
Kloptquote:
Frustrerend, ik weet dat ik hier ooit ben geweest, maar waar o waar dat ook al weer lag? Echt geen flauw idee!quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:21 schreef Yeux het volgende:
hoop dat-ie nog niet is langsgekomen (heb ik niet gecheckt namelijk):
[ afbeelding ]
als je me de straat PMt wil ik het best ff voor je checkenquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:21 schreef Yeux het volgende:
hoop dat-ie nog niet is langsgekomen (heb ik niet gecheckt namelijk):
[ afbeelding ]
Klopt, 'links van de foto' is de Piccardthofplasquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:19 schreef Maizena het volgende:
Volgens mij in de buurt van het Piccardhof...
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:15 schreef JufMariska het volgende:
Schweitzerlaan, is volgens mij nog niet eerder geweest.
quote:Op zondag 31 mei 2009 14:47 schreef GiGaGrunn het volgende:
Oei, ik denk haast dat het een strikvraag is. Ik houd het op de Reggestraat.
Achteromquote:Op zondag 31 mei 2009 15:12 schreef GiGaGrunn het volgende:
Oké dan! nu ben ik, begrijp ik?
komt ie dan...... is wel te doen, dacht ik zo!
[ afbeelding ]
Ja ja ...quote:Op zondag 31 mei 2009 19:58 schreef JuzzMuzz het volgende:
trouwens, ff een tipje @ gigagrunn;
Wil je voortaan voor je een plaatje van een nieuwe straat plaatst willen zoeken of de betreffende straat niet al eerder is voorgekomen in 'raed de straet'. In dit geval zag ik dat ie in topic #12 is voorgekomen, toen ik overigens nog niet meedeed, dus ik wist van nix
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |