JufMariska 10quote:Op maandag 4 mei 2009 20:36 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Leuk topic!
Ben zelf koerier/actieve fietsstudent, dus die straatjes herken ik wel
Ik gok op de Prof. Rankenstraat
Juist, dat maakt de stand:quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:09 schreef Mysterion het volgende:
Popkenstraat.
Niet achteraf je antwoord veranderen in de post, plaats liever een nieuwe post waarin je je vorige antwoord verbeterd. Als er in de tussentijd iemand anders ook een antwoord geeft kan dat voor verwarring zorgen.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:52 schreef Yeux het volgende:
Dat is het Haverplein, vanuit de Gerststraat gekeken.
Klopt.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:52 schreef Yeux het volgende:
Dat is het Haverplein, vanuit de Gerststraat gekeken.
quote:
Wat doe jij hierquote:Op zondag 10 mei 2009 22:00 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu naar RTL.
Er wordt gevraagd waar de Martinitoren staat.
Ze wijzen zeelande aan en zeggen dat het Luc\xemburg is.
Engeland wordt Amerika genoemd en ze zijn er over uit dat het in Breda staat.
Eén paar mongolen heeft het goed. Het was wel een gok zeiden ze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Wow, vlak voor de hint!quote:
Is goed!quote:
correct!quote:
quote:
JuzzMuzz gaat hier ook wat punten scoren, ooit heeft hij diverse hapjes bezorgt door dezer stad. Ik zal het toch meer van googlemaps moeten hebben.quote:
Anders wordt het ook zo makkelijk hč? Ik denk dat iedereen alles in het centrum sowieso wel herkent, en in de ringen daar omheen kom je ook altijd wel...quote:Op maandag 18 mei 2009 00:18 schreef chufi het volgende:
Het zijn alleen nog maar foto's van de buitenzones...Dit herken ik allemaal niet meer van vroeger
Yesquote:
MoltiSanti had 'm wel wat eerder volgens mij...quote:
Inderdaad, ik wilde net zeggen, punt voor MoltiSanti lijkt mequote:Op maandag 18 mei 2009 11:44 schreef JufMariska het volgende:
[..]
MoltiSanti had 'm wel wat eerder volgens mij...
Nee hoor, punten kunnen niet terug gevorderd worden lijkt me. Dat is net als een buitenspel doelpunt die na de wedstrijd alsnog afgekeurd wordt terwijl het tijdens de wedstrijd gewoon nog een officiële goal was.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Inderdaad, ik wilde net zeggen, punt voor MoltiSanti lijkt me
MoltiSanti +1quote:Op maandag 18 mei 2009 12:36 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Nee hoor, punten kunnen niet terug gevorderd worden lijkt me. Dat is net als een buitenspel doelpunt die na de wedstrijd alsnog afgekeurd wordt terwijl het tijdens de wedstrijd gewoon nog een officiële goal was.)
Sorry, niet gezienquote:Op maandag 18 mei 2009 11:44 schreef JufMariska het volgende:
[..]
MoltiSanti had 'm wel wat eerder volgens mij...
quote:Op maandag 18 mei 2009 14:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Juiste lijstje:
JufMariska 11
Mysterion 7
TARAraboemdijee 6
Yeux 5
Cassius 3
maok 3
SuperWeber 2
Nappeklapperapper 2
Ananas_en_conserve 1
JuzzMuzz 1
MoltiSanti 1
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:30 schreef maok het volgende:
Ah, het is de Helper Kerkstraat, ik had echt geen idee voor je hint.
quote:JufMariska 11
Mysterion 7
TARAraboemdijee 6
Yeux 5
maok 4
Cassius 3
SuperWeber 2
Nappeklapperapper 2
Ananas_en_conserve 1
JuzzMuzz 1
MoltiSanti 1
Forum Opties | |