haha, ik d8 na jaren lang koerier te zijn geweest hetzelfdequote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:57 schreef MoltiSanti het volgende:
sick..
en ik dacht dat ik een beetje bekend was
Ik weet niet precies welke je bedoelt, volgens mij heeft de ring weg ook (verschillende) namen.quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:25 schreef JufMariska het volgende:
Ik gok op de Plataanlaan (maar dat is dan weer niet ter hoogte van Vinkhuizen)
ja, je hebt gelijkquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:14 schreef JufMariska het volgende:
En je kijkt de Arubastraat in dan (als ik het juiste hoekje heb)
JufMariska 16quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:14 schreef JufMariska het volgende:
En je kijkt de Arubastraat in dan (als ik het juiste hoekje heb)
Dacht ik ook, maar heb niks gevonden. Ik was van plan maar eens wat anders te gaan doenquote:
Het is meer een zoek-opgavequote:Op woensdag 27 mei 2009 13:55 schreef JuzzMuzz het volgende:
lastige opgave...
hier moet je toch echt zijn geweest, om dit op te lossen?
Daar is 't nietquote:
Een van deze argumenten klopt nietquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:25 schreef Yeux het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar heb niks gevonden. Ik was van plan maar eens wat anders te gaan doen
Die boom links staat meestal bij water.
Verder staan er kliko's, die niet in elke wijk gebruikt worden.
En de zon schijnt niet, dus Beijum is onwaarschijnlijk.
Nou, dan moet het het zon-argument wel zijnquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Het waterargument klopt wel, want het pad eindigt in bij een bruggetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |