Mwah, ik vind dat iedereen dat op zijn eigen manier moet doen. Je moet mensen geen dingen opleggen.quote:
Suzuki Samuraiquote:Op maandag 4 mei 2009 20:30 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik zit niet stil want ik kijk gewoon naar nieuwe auto's
Mijn basisschool staat naast een herdenkingsmonument. In ons dorp leeft het ook heel erg doordat hier een vrij grote razzia heeft plaatsgevonden.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:31 schreef ImTheBase het volgende:
Klein Orkest - Over de Muur
Ik ben echt blij dat ze bij mij op de basisschool er veel aandacht aan deden besteden vroeger. Toen kwamen de oorlogsveteranen nog langs en gingen we naar een monument om bloemen te leggen.
Ja maar die veteranen worden ook ouder.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:31 schreef ImTheBase het volgende:
Klein Orkest - Over de Muur
Ik ben echt blij dat ze bij mij op de basisschool er veel aandacht aan deden besteden vroeger. Toen kwamen de oorlogsveteranen nog langs en gingen we naar een monument om bloemen te leggen.
Dan moet je er tandpasta op smerenquote:Op maandag 4 mei 2009 20:26 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hier de foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat?quote:Op maandag 4 mei 2009 20:29 schreef KingGone het volgende:
Verwachten jullie dat ik scherm maatje oneindig heb ofzo.
Ja want dat helpt 14.gifquote:
Haha ja inderdaadquote:Op maandag 4 mei 2009 20:34 schreef Sjoegerd het volgende:
Nu helpt die ontroester niet he Nijn, straks vreet het je hele auto op
Denk het haast wel, of misschien kun je van een sloper 2 nette dorpels afhalen?quote:Op maandag 4 mei 2009 20:35 schreef nijnja het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad
Maa rik ken iemand die heeft 2 lompe gaten bij een vriend van me dichtgelast, goedkoop, dus ik hoop dat mijne ook te redden is
Maar ik kan niet eens vinden waar mijn dorpels ophouden :S... Serieus dat is supernetjes aan elkaar gelast :Squote:Op maandag 4 mei 2009 20:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Denk het haast wel, of misschien kun je van een sloper 2 nette dorpels afhalen?
Zoals het hoortquote:Op maandag 4 mei 2009 20:37 schreef nijnja het volgende:
[..]
Maar ik kan niet eens vinden waar mijn dorpels ophouden :S... Serieus dat is supernetjes aan elkaar gelast :S
Ja maar dan akn ik dr dus niets meequote:
Dat is ook wel zoquote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 20:38 schreef Remsjo het volgende:
En nadat ik die mooie dame tegen het lijf was gelopen nam ik haar mee naar de Burger King. Daar zagen we deze jonge man zitten:
[ afbeelding ]
Zeiken over hongernegersquote:Op maandag 4 mei 2009 20:38 schreef Remsjo het volgende:
En nadat ik die mooie dame tegen het lijf was gelopen nam ik haar mee naar de Burger King. Daar zagen we deze jonge man zitten:
[ afbeelding ]
Ja nouquote:
Jij hebt toch geen autoquote:Op maandag 4 mei 2009 20:40 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo.. Goddank ben ik nog niet aan een oudere auto begonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |