Waarom zou ik dat ook alweer niet doenquote:
Geen ideequote:Op maandag 4 mei 2009 20:22 schreef nijnja het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat ook alweer niet doen?
quote:
Het waren 120 seconden hè. Geen dagen.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:21 schreef -SG- het volgende:
[..]
Echt ik weet zeker als dat drama in Apeldoorn er niet was geweest ze het ook niet gedaan hadden. Kan me iig niet herinneren dat zoiets vorig jaar is gedaan.
Toepasselijkquote:War is over
I lower my arms
War is over today
I lay down my arms for you
If you do the same
I will pull you through
And carry you home
Let me carry you home
Heb je de foto's al gezienquote:
Precies, met een goede grote beurt op de plee mis je dat zoquote:Op maandag 4 mei 2009 20:23 schreef KingGone het volgende:
[..]
Het waren 120 seconden hè. Geen dagen.
Daar gaat het nog geen eens om.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:23 schreef KingGone het volgende:
[..]
Het waren 120 seconden hè. Geen dagen.
Van je bumpert? Jaquote:
Nee, van mn dorpelsquote:
Doorgerot?quote:
Indd.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:22 schreef KingGone het volgende:
[..]
Dat is zeer handig. Maar wel mooi dat het geen pijn meer doet.
Overduidelijk dat jij educatief niet goed genoeg bent opgevoed om te begrijpen wat er is gebeurt en hoe de wereld nu zou kunnen zijn.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:25 schreef -SG- het volgende:
Ohja en dan alle modjes die met het woord respect gooien. Wat een drama.
Nee die 2 minuten helpen echt.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:26 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Overduidelijk dat jij educatief niet goed genoeg bent opgevoed om te begrijpen wat er is gebeurt en hoe de wereld nu zou kunnen zijn.
Ouchquote:Op maandag 4 mei 2009 20:26 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hier de foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is ook afkeur, hopen dat iemand het goedkoop kan lassen. Heb wel een adresje, hoop dat het genoeg isquote:Op maandag 4 mei 2009 20:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ouch.. Dat is vast erg genoeg voor apk afkeur
.. Word lassen Nijn
Het is dat ik niet kan lassenquote:Op maandag 4 mei 2009 20:28 schreef nijnja het volgende:
[..]
Is ook afkeur, hopen dat iemand het goedkoop kan lassen. Heb wel een adresje, hoop dat het genoeg is
Ik ook niet, maar ik zit niet stil want ik kijk gewoon naar nieuwe auto'squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |