Hij had het over '45 dus ik denk dat ie beide bedoeld.quote:
Het was geen saaie dag... maar je kunt even in Streamverslagen kijken? Gaat wel zo snelquote:Op maandag 4 mei 2009 19:14 schreef Deisyy het volgende:
llootjes![]()
Heb ik veel gemist na een dagje Duinrell?
Ik ga echt niet 3 COSSEN nalezen
Alle criticasters van Eline moeten hun kritiek inslikkenquote:Op maandag 4 mei 2009 19:07 schreef snetje het volgende:
Eline doet het goed hoor .... wat nu als Amber of Marilien deze opdracht hadden ...
Amber zou om het half uur naar boven rennen en Marilien zou om het kwartier zeggen "ik heb maar 2 potjes "....
maar ja dit is dag 1 ... eens kijken hoe Eline het morgen doet ...
Ah so........ze kan zo in dat programma van Keith Bakker, je weet wel met die verslaafde kinders, en Jeroenquote:Op maandag 4 mei 2009 19:10 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Zelfs op de persfoto's heeft ze wallen.
Niet met 'm eens. Bovendien gaat het tegenwoordig niet meer per se om de overledenen in de Tweede Wereldoorlog, maar ook bijv. over de mensen die momenteel op missie zijn.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:12 schreef snetje het volgende:
[..]
van Peter hoeft het niet meer .... het is al zolang geleden ...
ik heb liever dat Peter straks 2 minuten stilstaat .... dat gewiebel steeds van hem
O wauw, mevrouw heeft weinig keus lijkt me, ze wil het lieverdje van de groep blijven en snapt ook wel dat ze er niet mee weg komt als ze het verpest. Het blijft eenquote:Op maandag 4 mei 2009 19:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alle criticasters van Eline moeten hun kritiek inslikken
O ja die hebben we ook nogquote:Op maandag 4 mei 2009 19:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was geen saaie dag... maar je kunt even in Streamverslagen kijken? Gaat wel zo snel
Waarom zou ik? Ze klinkt nog steeds als Calimero en ligt de halve dag op tafel. Dat bonengedoe is een battle, ze zal wel moeten. De eerste battle gaf ze bij aanvang al op.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:16 schreef Lavenderr het volgende:
Alle criticasters van Eline moeten hun kritiek inslikken
Valt meequote:Op maandag 4 mei 2009 19:14 schreef Deisyy het volgende:
llootjes![]()
Heb ik veel gemist na een dagje Duinrell?
Ik ga echt niet 3 COSSEN nalezen
Whehequote:Op maandag 4 mei 2009 19:18 schreef Dementor het volgende:
Joey mag de bunker niet in...
Er staat nu een nieuwe poll online:
Drill instructeur
Ja, vanavond en afmatten maar
Nee, kalm aan
quote:Op maandag 4 mei 2009 19:18 schreef Dementor het volgende:
Drill instructeur
Nee, kalm aan
Avondje Pimmen weer danquote:Op maandag 4 mei 2009 19:23 schreef Pek het volgende:
[..]
Whehe![]()
Maar wees wel een beetje lief voor Eline & Jeroen, die hebben het al zwaar
Mooi.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:18 schreef Dementor het volgende:
Joey mag de bunker niet in...
Er staat nu een nieuwe poll online:
Drill instructeur
Nee, kalm aan
Ik kan het gewoon niet vindenquote:Op maandag 4 mei 2009 19:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was geen saaie dag... maar je kunt even in Streamverslagen kijken? Gaat wel zo snel
[StreamVerslagen] vrijdag 1 mei t/m maandag 4 meiquote:Op maandag 4 mei 2009 19:27 schreef Deisyy het volgende:
Ik kan het gewoon niet vinden![]()
Er zijn ook zoveel topics
Dan doet Dennis niet meequote:Op maandag 4 mei 2009 19:28 schreef Tessio het volgende:
Mannen in een jurk, hakken aan, make-up op en 24 uur zo rondlopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |