abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68783960
En als het nou iemand van een ONS of MNS zou zijn die hem zo aanstaart van "ik ken hem ergens van", is het dan ook erg?
pi_68784534
Wat een topic!
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_68785093
quote:
Op maandag 4 mei 2009 18:50 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

of
[..]

De keuze.. ondraaglijk.
quote:
"Sorry lieverd, ik ben naar de hoeren geweest én ben in m'n hol genakt.."
"FUUUUUUUUUUUUU"
"Hee, wees blij dat ik niet op TS lijk! "
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 8 mei 2009 @ 18:40:17 #29
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_68818228
Trouwens.

Nakken.

Vroegah, zei men nog gewoon, in de kont bonken!!
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
pi_68822662
Ik ben een keer bij de hoeren geweest. Die hoer zei na de tijd dat mijn vriendin boft met mij. Daaruit maak ik op dat naar de hoeren zijn geweest zelfs een pluspunt is
  vrijdag 8 mei 2009 @ 21:06:44 #31
233083 DeRuphelman
To the moon and beyond
pi_68823460
ik vind dit zo grappig, iedereen hier op Fok denkt nu dat ik naar een hoer ben geweest en met een dude heb genakt ik zeg enkel een situatie mensen en jullie maken er zoiets van

I'm laughing my balls of right now
pi_68827045
En dan ben je ook nog je ballen kwijt
Have fun...
pi_68827916
OOh das wel helemaal gay!

Maar als de man zijnde lijkt me naar de hoeren geweest te zijn het minst erg!
Z'n leuter in je kont daar word je niet blij van volgens mij!
  vrijdag 8 mei 2009 @ 23:26:07 #34
253518 jongenvandertien
Ik heb schijt aan je moer
pi_68828399
Wat vrouwen vreselijk vinden?mannen met reumatiek.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 23:27:19 #35
158452 IQM
I am the one
pi_68828438
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 21:06 schreef DeRuphelman het volgende:
ik vind dit zo grappig, iedereen hier op Fok denkt nu dat ik naar een hoer ben geweest en met een dude heb genakt ik zeg enkel een situatie mensen en jullie maken er zoiets van

I'm laughing my balls of right now
En ondertussen zuig je aan een zwetende zwans terwijl je dit typt?
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_68828551
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 23:27 schreef IQM het volgende:

[..]

Waarom zwetend?
  vrijdag 8 mei 2009 @ 23:31:02 #37
158452 IQM
I am the one
pi_68828579
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 23:30 schreef laurensschu het volgende:

[..]

Waarom zwetend?
Dat maakt het geheel nog wat smeriger.
Scio Melius
Gelul.
pi_68828829
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 23:31 schreef IQM het volgende:

[..]

Dat maakt het geheel nog wat smeriger.
Je had dus ook kunnen zeggen een net bekoste anus aan het baffen?
  vrijdag 8 mei 2009 @ 23:37:51 #39
158452 IQM
I am the one
pi_68828846
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 23:37 schreef laurensschu het volgende:

[..]

Je had dus ook kunnen zeggen een net bekoste anus aan het baffen?
Ja, maar dat is weer overkill.
Scio Melius
Gelul.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 14:20:30 #40
233083 DeRuphelman
To the moon and beyond
pi_68841439
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 23:27 schreef IQM het volgende:

[..]

ah getver over onvolwassen gedrag gesproken

de mensen op Fok hier veranderen ook nooit he.
pi_68892019
quote:
Op maandag 4 mei 2009 18:22 schreef DeRuphelman het volgende:
nou stel je komt er achter bij je vriend dat hij iets in het verleden heeft geflikt, meiden.

welke van de twee zou het dan niet moeten zijn:

1. hij is naar de hoeren geweest

of

2. hij heeft een relatie gehad met een gast en die dik in zijn hol genakt

ik wacht op uw reactie
Hmm. ik denk tog die eerste Maar dat ligt er ook aan of het eenmalig was of dattie wel 100x is geweest
pi_68892027
Liever 2, daar kan ik ook niet echt mee zitten ofzo.
Naar de hoeren gaan vind ik zo zielig, wanhopig en smerig
pi_68892119
quote:
Op maandag 11 mei 2009 00:52 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Naar de hoeren gaan vind ik zo zielig, wanhopig
Waarom? Genoeg vrienden en kennissen van me hebben er wel eens één bezocht en ook genoeg vriendinnen gehad. Ik zal er zelf niet snel naar binnen gaan, maar een hoerenloper vind ik in principe niet zielig of wanhopig. Een ander verhaal wordt het als je afhankelijk bent van hoeren, maar dan vind ik het nog niet zielig, prima dat ook zulke mensen aan hun trekken kunnen komen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_68892272
quote:
Op maandag 11 mei 2009 00:58 schreef cultheld het volgende:

[..]

Waarom? Genoeg vrienden en kennissen van me hebben er wel eens één bezocht en ook genoeg vriendinnen gehad. Ik zal er zelf niet snel naar binnen gaan, maar een hoerenloper vind ik in principe niet zielig of wanhopig. Een ander verhaal wordt het als je afhankelijk bent van hoeren, maar dan vind ik het nog niet zielig, prima dat ook zulke mensen aan hun trekken kunnen komen.
Omdat ik het niet normaal vind om te betalen/ je laten betalen voor seks. Omdat ik het ronduit smerig vind dat je je lul in een wijf steekt waar je al zo'n 100 voor gegaan zijn. Omdat je intieme handelingen verricht op iemand die je niet kent.
pi_68892322
quote:
Op maandag 11 mei 2009 00:52 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Liever 2, daar kan ik ook niet echt mee zitten ofzo.
Naar de hoeren gaan vind ik zo zielig, wanhopig en smerig
Als iemand echt een brandende sexuele fantasie heeft, dan is betaalde seks zeker een optie.
Maar als hij optie 2 heeft uitgevoerd, en hij komt daarna bij mij dan is dat ten eerste vies en ten tweede vreemdgaan. Niet dat hij een abo krijgt op hoertjes hoor, maar dit is mijn mening.
pi_68892348
quote:
Op maandag 11 mei 2009 01:08 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Omdat ik het niet normaal vind om te betalen/ je laten betalen voor seks. Omdat ik het ronduit smerig vind dat je je lul in een wijf steekt waar je al zo'n 100 voor gegaan zijn. Omdat je intieme handelingen verricht op iemand die je niet kent.
Oké, dus je vindt het ook fout om iemand uit een discotheek op te pikken om daarna van bil te gaan? Dan ben je in ieder geval consequent. Ik heb in ieder geval veel respect voor hoeren, behalve voor die drugsteven .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_68892351
quote:
Op maandag 11 mei 2009 01:08 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Wat denk je van de chickies in het uitgaansleven? Meer dan de helft van de jongeren gebruikt een condoom, of niet. En als je vent thuis komt, terwijl hij net z'n knop in een bacterieel nest heeft gestoken en daarna in je muts, dan ben je verder van huis...
pi_68892370
van de hoeren zou ik minder een probleem vinden, dat is toch meestal met condoom en meer productiewerk.. dat met die gast daar moet ik niet aan denken.
DeRuphelman, was jij bij punt 2 het mannetje of het vrouwtje
  maandag 11 mei 2009 @ 01:19:30 #49
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_68892420
quote:
Op maandag 11 mei 2009 01:13 schreef cultheld het volgende:

[..]

Oké, dus je vindt het ook fout om iemand uit een discotheek op te pikken om daarna van bil te gaan? Dan ben je in ieder geval consequent. Ik heb in ieder geval veel respect voor hoeren, behalve voor die drugsteven .
Ja, want dat is vergelijkbaar .

Als ik een meisje scoor in de kroeg gaat ze net zo goed met mij naar bed als ik met haar. De verhoudingen liggen toch wat anders dan klant/hoer in zo'n geval hoor .
pi_68892439
quote:
Op maandag 11 mei 2009 01:19 schreef Sander het volgende:

[..]

Ja, want dat is vergelijkbaar .

Als ik een meisje scoor in de kroeg gaat ze net zo goed met mij naar bed als ik met haar. De verhoudingen liggen toch wat anders dan klant/hoer in zo'n geval hoor .
quote:
Omdat ik het ronduit smerig vind dat je je lul in een wijf steekt waar je al zo'n 100 voor gegaan zijn. Omdat je intieme handelingen verricht op iemand die je niet kent.
Hier gaat de vergelijking wel degelijk op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')