quote:
quote:"Sorry lieverd, ik ben naar de hoeren geweest én ben in m'n hol genakt.."
"FUUUUUUUUUUUUU"
"Hee, wees blij dat ik niet op TS lijk! "
En ondertussen zuig je aan een zwetende zwans terwijl je dit typt?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:06 schreef DeRuphelman het volgende:
ik vind dit zo grappig, iedereen hier op Fok denkt nu dat ik naar een hoer ben geweest en met een dude heb genakt
ik zeg enkel een situatie mensen
en jullie maken er zoiets van
I'm laughing my balls of right now
![]()
Waarom zwetend?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:27 schreef IQM het volgende:
[..]
En ondertussen zuig je aan een zwetende zwans terwijl je dit typt?
Ja, maar dat is weer overkill.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:37 schreef laurensschu het volgende:
[..]
Je had dus ook kunnen zeggen een net bekoste anus aan het baffen?
ah getverquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:27 schreef IQM het volgende:
[..]
En ondertussen zuig je aan een zwetende zwans terwijl je dit typt?
Hmm. ik denk tog die eerstequote:Op maandag 4 mei 2009 18:22 schreef DeRuphelman het volgende:
nou stel je komt er achter bij je vriend dat hij iets in het verleden heeft geflikt, meiden.
welke van de twee zou het dan niet moeten zijn:
1. hij is naar de hoeren geweest
of
2. hij heeft een relatie gehad met een gast en die dik in zijn hol genakt
ik wacht op uw reactie
Waarom? Genoeg vrienden en kennissen van me hebben er wel eens één bezocht en ook genoeg vriendinnen gehad. Ik zal er zelf niet snel naar binnen gaan, maar een hoerenloper vind ik in principe niet zielig of wanhopig. Een ander verhaal wordt het als je afhankelijk bent van hoeren, maar dan vind ik het nog niet zielig, prima dat ook zulke mensen aan hun trekken kunnen komen.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:52 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Naar de hoeren gaan vind ik zo zielig, wanhopig
Omdat ik het niet normaal vind om te betalen/ je laten betalen voor seks. Omdat ik het ronduit smerig vind dat je je lul in een wijf steekt waar je al zo'n 100 voor gegaan zijn. Omdat je intieme handelingen verricht op iemand die je niet kent.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom? Genoeg vrienden en kennissen van me hebben er wel eens één bezocht en ook genoeg vriendinnen gehad. Ik zal er zelf niet snel naar binnen gaan, maar een hoerenloper vind ik in principe niet zielig of wanhopig. Een ander verhaal wordt het als je afhankelijk bent van hoeren, maar dan vind ik het nog niet zielig, prima dat ook zulke mensen aan hun trekken kunnen komen.
Als iemand echt een brandende sexuele fantasie heeft, dan is betaalde seks zeker een optie.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:52 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Liever 2, daar kan ik ook niet echt mee zitten ofzo.
Naar de hoeren gaan vind ik zo zielig, wanhopig en smerig
Oké, dus je vindt het ook fout om iemand uit een discotheek op te pikken om daarna van bil te gaan? Dan ben je in ieder geval consequent. Ik heb in ieder geval veel respect voor hoeren, behalve voor die drugstevenquote:Op maandag 11 mei 2009 01:08 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Omdat ik het niet normaal vind om te betalen/ je laten betalen voor seks. Omdat ik het ronduit smerig vind dat je je lul in een wijf steekt waar je al zo'n 100 voor gegaan zijn. Omdat je intieme handelingen verricht op iemand die je niet kent.
Wat denk je van de chickies in het uitgaansleven? Meer dan de helft van de jongeren gebruikt een condoom, of niet. En als je vent thuis komt, terwijl hij net z'n knop in een bacterieel nest heeft gestoken en daarna in je muts, dan ben je verder van huis...quote:Op maandag 11 mei 2009 01:08 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Omdat ik het niet normaal vind om te betalen/ je laten betalen voor seks. Omdat ik het ronduit smerig vind dat je je lul in een wijf steekt waar je al zo'n 100 voor gegaan zijn. Omdat je intieme handelingen verricht op iemand die je niet kent.
Ja, want dat is vergelijkbaarquote:Op maandag 11 mei 2009 01:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Oké, dus je vindt het ook fout om iemand uit een discotheek op te pikken om daarna van bil te gaan? Dan ben je in ieder geval consequent. Ik heb in ieder geval veel respect voor hoeren, behalve voor die drugsteven.
quote:Op maandag 11 mei 2009 01:19 schreef Sander het volgende:
[..]
Ja, want dat is vergelijkbaar.
Als ik een meisje scoor in de kroeg gaat ze net zo goed met mij naar bed als ik met haar. De verhoudingen liggen toch wat anders dan klant/hoer in zo'n geval hoor.
Hier gaat de vergelijking wel degelijk op.quote:Omdat ik het ronduit smerig vind dat je je lul in een wijf steekt waar je al zo'n 100 voor gegaan zijn. Omdat je intieme handelingen verricht op iemand die je niet kent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |