En dat dus.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:04 schreef Pieter-utd het volgende:
Scheermesjes FTW!
Nee nee,quote:Op maandag 4 mei 2009 16:05 schreef Broekpaling het volgende:
Godzijdank heb je je oplader toen aangesloten en ben je verder gegaan met je scheerbeurt.
Jammer dat je het alleen vergeten bent te vermelden in je OP.
Wat een leven heb je..quote:Op maandag 4 mei 2009 16:06 schreef Lakai het volgende:
[..]
Nee nee,
ik zit nu zo achter de pc
(ik heb geen stopcontact bij mijn wasbak)
Mijn paintskillzzzz zijn lelijk, niet ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe niet meer aan een signature
Liever 5 minuten bezig en een bijna-glad gezicht,quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:14 schreef FashionXstar het volgende:
Hoe vaak moet ik het zeggen,baardje moet gewoon blijven staan![]()
Ga weg man, je scheert je onder de douche, geen wonden en binnen 2 minuten klaar...quote:Op maandag 4 mei 2009 16:13 schreef Lakai het volgende:
[..]
Liever 5 minuten bezig en een bijna-glad gezicht,
dan 30 minuten voor een helemaal glad.
En waarschijnlijk zou ik onder de wonden zitten
WTF GAST WAT IS ER GEBEURD MET JE NEK EN DE REST VAN JE LICHAAMquote:Op maandag 4 mei 2009 16:03 schreef Lakai het volgende:
Ik had voor mijn doen weer veeeel te veel haren op mijn gezicht!
Dus ik dacht, laat ik het er maar weer eens af scheren.
Is mijn scheerapparaat halverwege op...
En nu zie ik er zo uit:
[ afbeelding ]
halve baard, dat lijkt me logisch.quote:
Jij snapt het!!quote:Op maandag 4 mei 2009 16:21 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
halve baard, dat lijkt me logisch.
Daar heb je een punt! Alhoewel ik eerst wel even zou moeten lachen als ik mezelf met een halve baard ziequote:Op maandag 4 mei 2009 16:21 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
halve baard, dat lijkt me logisch.
Opgelost ? Slotje ?quote:Op maandag 4 mei 2009 17:49 schreef Lakai het volgende:
Zo, mijn scheerapparaat was weer opgeladen, dus ik heb het afgemaakt
Doe maar ja.quote:
ik wil hier nog wel verder over discussieren.quote:
Ja, maar....Ik...Het...quote:Op maandag 4 mei 2009 19:32 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik dacht al dat dit topic me bekend voorkwam.
Leuk hey, zo'n gejat topic
krabber of zo'n echt mes idd.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:49 schreef fathank het volgende:
Scheerapparaat is voor nichten. Echte mannen scheren met een krabbertje.
echte mannen scheren zich niet, die hebben het te druk met bizons jagen.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:49 schreef fathank het volgende:
Scheerapparaat is voor nichten. Echte mannen scheren met een krabbertje.
Ik heb bruine haren, en geen unabrow, dus die laat ik lekker zittenquote:Op maandag 4 mei 2009 22:26 schreef Molluck het volgende:
Je zou je wenkbrauwen ook wel eens mogen scheren....
Zo vaak op Fok zitten dat je alle topics kent en gelezen hebt.quote:
Ik maak iig originele topics aan die ik niet namaak adhv andere topics.. En áls je het dan doet, kies dan eentje met potentie..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:11 schreef Lakai het volgende:
[..]
Zo vaak op Fok zitten dat je alle topics kent en gelezen hebt.
TE kansloos
Ok, dan begreep ik de intentie dus verkeerd. Ik dacht dat je leuk wilde doen. My bad dan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:27 schreef Lakai het volgende:
Heel goed van je! Wil je een pluim?
Ik maak een topic aan als ik iets 'mee maak'(In dit geval een half behaard gezicht [ afbeelding ])
Vervolgens maak ik daar een topic over waarbij ik niet ga kijken of die al aangemaakt is of niet.
Over geen originaliteit kun je dus niet spreken, want ik had op dat moment geen besef van andere topics over een halve baard. Mocht ik dat topic gelezen hebben dan had ik deze ook achterwege gelaten.
Heb jij wel eens een vrolijk kijkende Talibanterrorist gezien?quote:
Denk dat ie WTG bedoelde (With The Grain), oftewel met de richting van de haargroei mee scheren (itt XTG en ATG)quote:
+1quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |