Wat zeg je?quote:
Ja, ze staan inmiddels weer op onze eigen badrand.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:21 schreef Charizma het volgende:
haha je hebt die eendjes wel weer weggehaald toch?
Kijk Emma eens lekker zitten broedenquote:Op maandag 11 mei 2009 19:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Verse foto van Emma:
[ afbeelding ]
Of hij verkracht de badeendjes.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:31 schreef Rewimo het volgende:
Misschien schrikken ze de Verkrachter wel af
Misschien kunnen we er een val van bouwen: gaatje aan de achterkant, muizenval aan de binnenkant,quote:
Dat is dierenmishandelingquote:Op maandag 11 mei 2009 23:52 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Misschien kunnen we er een val van bouwen: gaatje aan de achterkant, muizenval aan de binnenkant,.
Je weet dat mannelijke vogels geen penis hebben?quote:Op maandag 11 mei 2009 23:52 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Misschien kunnen we er een val van bouwen: gaatje aan de achterkant, muizenval aan de binnenkant,.
Dan ken je De Verkrachter nog niet...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:52 schreef wonderer het volgende:
Je weet dat mannelijke vogels geen penis hebben?
Eenden wel.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je weet dat mannelijke vogels geen penis hebben?
Ja, want de stand staat nog steeds opquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:59 schreef Bootje84 het volgende:
Mochten mensen het leuk vinden.. Ik heb sinds gisteren weer kuikentjes
Voor de liefhebbers
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ach gossie! Volgens mij zijn het spreeuwen, die zie ik soms ook op mijn grasveld.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik had Emma net weer van verse boterhammen voorzien, toen er een enorme zwerm vogels aankwam die het brood zo voor de snavel van Emma wegpikte.
[ afbeelding ]
Het gaat om deze soort vogel:
[ afbeelding ]
Zijn dit ook nestrovers of zullen het vooral broodrovers zijn?
Die zie je ook altijd op station Utrecht Centraal.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik had Emma net weer van verse boterhammen voorzien, toen er een enorme zwerm vogels aankwam die het brood zo voor de snavel van Emma wegpikte.
[ afbeelding ]
Het gaat om deze soort vogel:
[ afbeelding ]
Zijn dit ook nestrovers of zullen het vooral broodrovers zijn?
Er gaat er in ieder geval één Esmeralda heten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:22 schreef thabit het volgende:
Heb je al namen bedacht voor de kuikentjes?
Mooie naam!quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Er gaat er in ieder geval één Esmeralda heten.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:08 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Eenden wel.
En wel zo een:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:57 schreef Isabeau het volgende:
Och hemeltje, een spreeuw niet herkennenLet je straks wel op dat je de plastic en echte kuikentjes uit elkaar houdt.
Gelukkig herken je eendenquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Een vogel is voor mij een vogel. Alleen zwanen, eenden en ganzen kan ik benoemen...
Gelukkig herken ik vogels, anders heette het 'Emma de schildpad...'quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:00 schreef Isabeau het volgende:
Gelukkig herken je eendenAnders heette dit topic "Emma de duif heeft een nestje"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |