Of de eieren bevochtigen.. Dat is ook nuttig..quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:35 schreef Stali het volgende:
[..]
Zal maar bekennen: ik trapte er eigenlijk zelf een paar seconden in.!
ik dacht eerst ook dat ik te laat was, dat ze echt waren en dat het al gebeurd wasquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:35 schreef Stali het volgende:
[..]
Zal maar bekennen: ik trapte er eigenlijk zelf een paar seconden in.!
Ik heb geen geld voor bordjesquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoor ik daar een vrijwilliger voor het derde bordje![]()
(mijn bordjes zijn op; ik kan niet meer)
Aah.quote:
ja maar die van jou krijgt al wel door hoe ze slippers moet gebruiken!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:55 schreef Chav het volgende:
De mannen laten Emma iig mooi blijven! Mijn chick wordt helemaal kaalgeplukt door die vieze geile mannetjes!
[ afbeelding ]
Zeer profi gespijkerdquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Operatie bordjes plaatsen
[KNIP]
ElisaB, normaals hartelijk dank voor de bordjes!
Ach, we weten natuurlijk niet welke verregaande gevolgen de verkrachtingen nog zullen hebben...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:53 schreef Harajuku. het volgende:
Had ik toch bij 7 moeten blijven
Ik vrees dat ik weinig spannends te vertellen heb op dit moment. Emma ligt heerlijk in het zonnetje te broeden en smikkelt zo nu en dan van een vers stukje brood.quote:
een beetje zonnebaden is ook niet verkeerdquote:Op zondag 10 mei 2009 15:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik weinig spannends te vertellen heb op dit moment. Emma ligt heerlijk in het zonnetje te broeden en smikkelt zo nu en dan van een vers stukje brood.
Helemaal niet; ik heb het ook net een uurtje gedaanquote:Op zondag 10 mei 2009 15:13 schreef Schunckelstar het volgende:
een beetje zonnebaden is ook niet verkeerd
Ze heeft dan ook een mooi bruin kleurtje.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:13 schreef Schunckelstar het volgende:
een beetje zonnebaden is ook niet verkeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |