Volgens mij is het idee een soort camouflagenet op paaltjesquote:Op maandag 4 mei 2009 22:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Maar dan sluit ik Emma op, en het is natuurlijk wel een wilde eend...
Neeheeequote:Op maandag 4 mei 2009 22:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon rustig tot Emma ze weer laat zien.
[..]
Maar dan sluit ik Emma op, en het is natuurlijk wel een wilde eend...
Dat zou het overwegen waard kunnen zijn, alhoewel De Verkrachter de tuin nu toch wel weet te vinden. Ook zou ik het jammer vinden als Emma straks niet meer in het zonnetje kan liggen broeden. Kon ik het haar zelf maar vragen...quote:Op maandag 4 mei 2009 22:44 schreef Rewimo het volgende:
Volgens mij is het idee een soort camouflagenet op paaltjesEen afdakje zeg maar, geen omheining.
Oeps, je hebt helemaal gelijk... ik had dat ene (donkere) blad ook voor een ei aangezien.quote:
Hoe durf je zo over Eduard te typen! Eduard doet zijn uiterste best om Emma tegen allerlei gespuis te beschermen. Hij komt alleen vaak te laat...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:10 schreef Armageddon het volgende:
Overigens, die Eduard hè? Die stompt die verkrachter niet in elkaar als ie zo nu en dan langskomt? Zo niet dan heb je kans dat Eduard de pimp is van Emma.
De postbode belde aan omdat het pakje niet door de brievenbus paste. Ik merkte niets vreemd aan hem in ieder geval.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:54 schreef TheAgent het volgende:
Geadresseerden: Emma en Eduard de Eend.![]()
Ik vraag me af of die postbodes dat door hebben gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |