En de TS rijdt op een damesmodelletjequote:Op maandag 4 mei 2009 12:55 schreef de_boswachter het volgende:
P.s. Aan die boner in je broek te zien was je je zadel vergeten toen je wegfietste...
Gelukkig kan de Swift wel tegen een stootje he?quote:Op maandag 4 mei 2009 13:08 schreef fathank het volgende:
Gister nog een konijn geraakt met de auto. Ik moest wel de berm insturen
.
Duif die tussen mijn spaken vliegt [incl. paint]quote:Op maandag 4 mei 2009 12:57 schreef Florian_ het volgende:
Er was tijd geleden ook zo'n topic over een vogel + voorwiel met toffe paint. Wie zoekt hem even op
Op de een of andere manier past dat wel bij het Wilderskapsel dat TS zichzelf heeft aangemeten op de paint.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:37 schreef JoaC het volgende:
Draagt TS nou een zwarte onderbroek over een blauw pak?
Ik lijk op Wilders?quote:Op maandag 4 mei 2009 13:53 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Op de een of andere manier past dat wel bij het Wilderskapsel dat TS zichzelf heeft aangemeten op de paint.
Het was een zwarte vogel met een geel snaveltje. Dus een Merel mannetje. Die geven de kroost toch niet te vreten? Dat doet moeders toch?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:59 schreef Koploperkopper het volgende:
Moordenaar! Nu zullen de jonge vogeltjes in het nestje ook sterven omdat ze geen eten meer krijgen!
Tijdje geleden was er ook een topic over iemand die met zijn blote handen een pleeborstel afwaste, compleet met kwaliteitspaintquote:Op maandag 4 mei 2009 12:57 schreef Florian_ het volgende:
Er was tijd geleden ook zo'n topic over een vogel + voorwiel met toffe paint. Wie zoekt hem even op
Blijf dan ook op de weg rijden.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:08 schreef fathank het volgende:
Gister nog een konijn geraakt met de auto. Ik moest wel de berm insturen
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |