Heb zelf een 42 inch! Maar niet met dolby. Heb wel speakers die ik nog nooit voluit heb gehad. Zijn vroeger van m'n pa geweest. Heb onlangs ook z'n Kenwood versterker gekregenquote:Op maandag 4 mei 2009 12:36 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Dit moet je meemaken op een 55" met dolby surround en dan goed de volume omhoog.
Dan is die eindbaas wel even een hele andere ervaring dan die van Aquila op z'n camping teeveetje.
Die plasma cutter maakt echt zo'n gruwelijk vet geluid, je hart zit in je keel.
morgenquote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 12:26 schreef -Dries- het volgende:
Hoe staat t eigenlijk met de eventuele single player patch van Far Cry 2
Als ik 'm aan de beamer hang heb ik een beelddiagonaal van 1m80quote:
Kan je beter een vga kabel kopen en 'm aan je monitor hangenquote:Op maandag 4 mei 2009 13:32 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik heb een 14 inch SDTV en geen plek voor een grotere tv
heb medelijden
Die staat ook in mijn huiskamer, maar niet zo vaak bezetquote:Op maandag 4 mei 2009 13:42 schreef Stephan1237 het volgende:
Beneden in de huiskamer staat zo TV
[ afbeelding ]
Maar helaas altijd bezet
Ik ga daar gelijk een walkthrough voor zoeken. Mijn beeldscherm is zelf 15 inch en heb nog een oude CRT monitor van 17 inchquote:Op maandag 4 mei 2009 13:48 schreef Elegy het volgende:
[..]
Kan je beter een vga kabel kopen en 'm aan je monitor hangen
quote:Op maandag 4 mei 2009 13:57 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik ga daar gelijk een walkthrough voor zoeken. Mijn beeldscherm is zelf 15 inch en heb nog een oude CRT monitor van 17 inch
quote:Op maandag 4 mei 2009 14:01 schreef Elegy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was ik eerst van plan te kopen maar heb gratis een oude Sony crt bbtv gekregen van een fokster.
Handig van deze kabel is dat er ook analoog audio uit opzit, naast optical. Kan je 'm aansluiten op een receiver, of op een ander apparaat met line in (moet je wel even tulp -> audiojack verloopstukje hebben)
Kost 30 tientjes in de winkel
Ach ja, over een maandje komt PROTOTYPEquote:Op maandag 4 mei 2009 14:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ow?
Bijna 6 maanden onderweg en er is nog geen ruk uitgekomen anders.
Ieder zo zijn smaak..quote:Op maandag 4 mei 2009 14:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ow?
Bijna 6 maanden onderweg en er is nog geen ruk uitgekomen anders.
Daar ben ik wel benieuwd naar.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ach ja, over een maandje komt PROTOTYPE
30 tientjes?quote:Op maandag 4 mei 2009 14:01 schreef Elegy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was ik eerst van plan te kopen maar heb gratis een oude Sony crt bbtv gekregen van een fokster.
Handig van deze kabel is dat er ook analoog audio uit opzit, naast optical. Kan je 'm aansluiten op een receiver, of op een ander apparaat met line in (moet je wel even tulp -> audiojack verloopstukje hebben)
Kost 30 tientjes in de winkel
Strijd ?quote:Op maandag 4 mei 2009 14:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Daar ben ik wel benieuwd naar.![]()
Wordt een interessante strijd tussen dat spel en inFamous.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op maandag 4 mei 2009 15:48 schreef Strolie75 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
IK GA OOK EEN LG HALEN!!!!11quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
IK GA OOK EEN LG HALEN!!!!11
boks ouwe!
Hier ook LGquote:Op maandag 4 mei 2009 16:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
IK GA OOK EEN LG HALEN!!!!11
boks ouwe!
Komende donderdag maar weer eens Halo 3 opstarten om die 7 on the 7th achievement(s) te gaan halen!
quote:Op maandag 4 mei 2009 17:19 schreef PP. het volgende:
Ik heb een 42" Pana plasma. Ik mocht geen grotere kopen van m'n vriendin.
Ik heb hem gister gespeeld! Je kunt die demo alleen niet tegen andere spelen dat is jammer maar er zit wel een soort van mp level in tegen de cpu!quote:Op maandag 4 mei 2009 12:25 schreef Strolie75 het volgende:
Hebben jullie die demo van Battlestation Pacific al geprobeerd? Is het wat?
[ afbeelding ]
Ik lig er voor!quote:Op maandag 4 mei 2009 18:44 schreef lkb9000 het volgende:
Als ik COD5 speel op de 32" tv dan ga ik meestal vlak voor de tv zitten om alles beter te zien
Goed punt!quote:Op maandag 4 mei 2009 16:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Komende donderdag maar weer eens Halo 3 opstarten om die 7 on the 7th achievement(s) te gaan halen!
Fallout 3 begin ik pas aan in een vakantiequote:Op maandag 4 mei 2009 20:07 schreef -Dries- het volgende:
Aquila, waarom begin je niet aan Fallout? Je hebt blijkbaar genoeg tijd nu, aangezien je non-stop op Fok zit
handig ding, heb ik ookquote:Op maandag 4 mei 2009 20:22 schreef Stephan1237 het volgende:
[ afbeelding ]
Gekocht voor mijn monitor dus morgen lekker gamen
Awesome!quote:Op maandag 4 mei 2009 22:03 schreef Retarded het volgende:
Mijn nieuwe tv staat in bestelling
Panasonic 50" plasma .. nieuwe model. Erg fijntjes![]()
Veranderd is een beter woord Bart!quote:
Die gebruik ik ook, maar dat heeft deels ook met ruimtegebrek te makenquote:Op maandag 4 mei 2009 20:22 schreef Stephan1237 het volgende:
[ afbeelding ]
Das alleen maar omdat het nu geen naamtopic meer van je isquote:
Truequote:Op maandag 4 mei 2009 22:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Das alleen maar omdat het nu geen naamtopic meer van je is
Awesomequote:Op maandag 4 mei 2009 23:44 schreef Wessiej het volgende:
Kut hotlink site.
Lees, Thief IV komt eraan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op maandag 4 mei 2009 23:44 schreef Wessiej het volgende:
Kut hotlink site.
Lees, Thief IV komt eraan.
Nee, volgens cyb heb ik alleen aandelen Gamekingsquote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:02 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ben jij niet zelf een gameking?
En wat is je nick op de gameking site
Veel plezier ermeequote:Op maandag 4 mei 2009 20:22 schreef Stephan1237 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.gamecard.nu/ deze?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:00 schreef RickoKun het volgende:
Ja goeiedag eem!
Ik wil graag even vragen waar ik een goedkoop en directe xbox live 12+1 kaart kan kopen?
http://www.microsoftpointsxbox.com/
en die van Jasper19nogwat
Die zijn niet goed. De 1ste daarvan is de site onder construction, en die Jasper die verkoopt geen kaarten meer (heb ik net geld terug van gekregen).
Weet iemand iets? En dan het liefst dat je dan zeg maar via mail meteen een code kan binnenkrijgen!
Goeie site! Maar toch iets te duur!quote:
Hmmm dat ziet er al wat goedkoper uit! Eens even proberen!quote:
X-men Origins: Wolverine. klaar.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:23 schreef Lyzio het volgende:
Ik wil nieuwe spellenMaar ik weet niet welke. Komkommertijd
Die livecodes.nl is wel prima, laatst ook MS punten besteld en ging als een tiet!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hmmm dat ziet er al wat goedkoper uit! Eens even proberen!
Die prijs voor 4200 punten scheelt wel een leuk bedrag bij livecodes.nlquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:05 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Die livecodes.nl is wel prima, laatst ook MS punten besteld en ging als een tiet!
PC Topiquequote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:17 schreef RickoKun het volgende:
Shit, nu ben ik laatst (ik ben net ge-unbanned) hier op GAM in zo'n topic gekomen waar jullie met een of andere poolse site op de proppen kwamen waar je cd keys kon kopen, weet iemand nog wat het adres is? Of was het nou in het PC topic....hmmm........
http://g2play.pl/quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:17 schreef RickoKun het volgende:
Shit, nu ben ik laatst (ik ben net ge-unbanned) hier op GAM in zo'n topic gekomen waar jullie met een of andere poolse site op de proppen kwamen waar je cd keys kon kopen, weet iemand nog wat het adres is? Of was het nou in het PC topic....hmmm........
Dank u, oh herr spänkmeister!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
http://g2play.pl/
Zo doen we dat Rickie!
Heeft niets met het beeldformaat te maken, wel met het aantal pixelsquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:58 schreef Document1 het volgende:
32inch is toch nog steeds geen echte fullHD? Begint toch pas bij 37inch ofzo
Wat bedoel je nu precies,... fuck TVersity als in je hebt een ander mediashare programma gevonden, of meer in de trant van Wow TVersity heerst.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:58 schreef Rossdale het volgende:
Fuck TVersity zeg...
Mijn 360 kan nu tenminste wel HD films streamen met .srt support en 5.1 geluid
PS3 Media Server werkt nu ook als een tiet op de 360 en werkt echt zoooo veel handiger
Als in TVersity is nu inferieur aan een ander programma waarmee je wel zonder omslachtige dingen te doen mkv bestanden inclusief subtitles en zonder verlies van 5.1 audio kunt streamenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat bedoel je nu precies,... fuck TVersity als in je hebt een ander mediashare programma gevonden, of meer in de trant van Wow TVersity heerst.
Gamecard.nu haal ik ze altijd. Ook niets mis meequote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:05 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Die livecodes.nl is wel prima, laatst ook MS punten besteld en ging als een tiet!
Ok thanks, is ook weer duidelijkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:01 schreef Elegy het volgende:
[..]
Heeft niets met het beeldformaat te maken, wel met het aantal pixelsEr zijn ook 22-24" full-hd monitoren bijvoorbeeld.
1920x1080quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:12 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ok thanks, is ook weer duidelijkHoeveel pixels minimaal voor fullHD?
Allebei net zo snel alleen waar jij ze haalt is het duurderquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:11 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Gamecard.nu haal ik ze altijd. Ook niets mis mee
Dat klopt, heb ik inderdaad ook. Komt misschien nog wel een fix voor.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:44 schreef Blinker het volgende:
Ik heb net PS3 Media Server getest en het werkt erg goed!
Net een MKV-tje afgespeeld, ik ondervond alleen één nadeel: ik kon niet spoelen door de film heen?
Hebben anderen dit ook?
Ligt toch heel erg aan jezelf: wat voor games speel je nu en vind je leuk? Ben je van plan veel games te installeren op de HD (dan zou je beter voor de Elite kunnen gaan)?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:00 schreef SlaapKopf het volgende:
Ik ben van plan xbox 360 te kopen.
Aanrader/afrader? Jullie zijn de kenners hier![]()
Welke games zijn echt must-haves?
En welk type/waar kan ik hem het beste kopen?
Ojah, en hoe duur kost dat xbox live tegenwoordig?
![]()
Ok bedanktquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:05 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ligt toch heel erg aan jezelf: wat voor games speel je nu en vind je leuk? Ben je van plan veel games te installeren op de HD (dan zou je beter voor de Elite kunnen gaan)?
Xbox live codes voor 12(+1) maanden zijn het beste via internet te halen, voor rond de 35 euro ben je dus alweer dik een jaar gold member!
Brood stelen bij de bakker, wel of niet doen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:12 schreef SlaapKopf het volgende:
[..]
Ok bedankt.
Je xbox om laten bouwen, wel of niet doen?
Hehe.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:15 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Brood stelen bij de bakker, wel of niet doen?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:15 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Brood stelen bij de bakker, wel of niet doen?
Tja moet je zelf weten. Je kan zelf wel de voor- en nadelen bedenken..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:19 schreef SlaapKopf het volgende:
[..]
Hehe.
Word hier vaak gezegd dat ik het moet laten ombouwen, maar lijkt mij niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ligt niet aan de persoon die m ombouwd, maar aan de idioot die de controller in zn handen heeft.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:24 schreef SkyChat het volgende:
M'n broer heeft z'n 360 ook laten ombouwen door zo'n pro in rotterdam en toch hebben ze hem van Xbox Live gebanned
Niemand die X-MEN Oranges: Halvarine heeft gekocht? Mijn spel van 2009 tot nu toe.
Real-time wonden regeneration en de smerigheid van de details..................In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.![]()
Valt me ook tegen idd! Gewoon meer XBLA titels en DLC ipv ditquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:09 schreef SkyChat het volgende:
Kijk die Deal of the Week dan weer
Beter stoppen met ze die actie want de laatste tijd is het niks anders dan bagger wat ze aanbieden.
Je gaat toch geen Xbox game downloaden op een 360budgetshit van 5 euro
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!![]()
Je moest zeker nog boodschappen doen toen je dat typtequote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:02 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ligt niet aan de persoon die m ombouwd, maar aan de idioot die de controller in zn handen heeft.
Niemand die X-MEN Oranges: Halvarine heeft gekocht? Mijn spel van 2009 tot nu toe.
Real-time wonden regeneration en de smerigheid van de details..................
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Ja klopt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je moest zeker nog boodschappen doen toen je dat typte
Appelsientje en boter.
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.![]()
Het zijn gewoon gierige anaalridders want over achievements kunnen zo ook zo fucking moeilijk doen!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Valt me ook tegen idd! Gewoon meer XBLA titels en DLC ipv dit
"Gratis DLC? Okay maar geen achievements erbij, daar moet voor betaald worden"
Example: Fallout 3: Broken Steel DLC = 800 MS met 150 gamerscore
Damnnnnnn.. voor 400MS heb ik een arcade met 200 gamerscore erbij_!!
Wat lullen ze nou met er zit een Max op gamerscoreHalo 3 kwam al met 1750 op de markt.
Klacht: geld vragen voor gamerscore
Maar anyway, die deal of the week zuigt big time. flikker toch op man met je xbox games die voor 5 euries bij de Blokker in een grabbelton liggenDaarom staat hij bij mij ook op #1 in het lijstje van Faalhazen 2009quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:02 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ligt niet aan de persoon die m ombouwd, maar aan de idioot die de controller in zn handen heeft.
![]()
![]()
En als je het spel wil kopen halen ze ook nog eens het normale bedrag er afquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:19 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Het zijn gewoon gierige anaalridders want over achievements kunnen zo ook zo fucking moeilijk doen!
"Gratis DLC? Okay maar geen achievements erbij, daar moet voor betaald worden"
Example: Fallout 3: Broken Steel DLC = 800 MS met 150 gamerscore
Damnnnnnn.. voor 400MS heb ik een arcade met 200 gamerscore erbij_!!
Wat lullen ze nou met er zit een Max op gamerscoreHalo 3 kwam al met 1750 op de markt.
Klacht: geld vragen voor gamerscore
Maar anyway, die deal of the week zuigt big time. flikker toch op man met je xbox games die voor 5 euries bij de Blokker in een grabbelton liggen
[..]
Daarom staat hij bij mij ook op #1 in het lijstje van Faalhazen 2009Wel netjes opgelost trouwens!
En dude het gaat niet om de GS!Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Goed!quote:Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Dat is ook een knappe prestatie.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:02 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Niemand die X-MEN Oranges: Halvarine heeft gekocht? Mijn spel van 2009 tot nu toe.![]()
![]()
Wat is een knappe prestatie?quote:In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.![]()
Het feit dat Wolverine tot dusver je favoriete spel van 2009 is.quote:
Veel soeps is er ook niet uitgekomen tot dusver.![]()
Pff jezus het is nu al een top jaar qua games hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het feit dat Wolverine tot dusver je favoriete spel van 2009 is.
Veel soeps is er ook niet uitgekomen tot dusver.
Wolverine is ook erg gaaf vind ik, brute actie. Maar té oppervlakkig om 'top' te zijn......Kennedy![]()
Het scheelt in ieder geval al een heleboel converten met Gotsentquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat klopt, heb ik inderdaad ook. Komt misschien nog wel een fix voor.Ook kan ik geen avi files direct met srt subs afspelen. Alleen mkv files met srt subs. Maar toch, werkt nu al beter dan tversity
![]()
![]()
Waneer komt Riddick uit?Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Een paar weken geleden?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:08 schreef AQuila360 het volgende:
Waneer komt Riddick uit?.....Kennedy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |