Heb zelf een 42 inch! Maar niet met dolby. Heb wel speakers die ik nog nooit voluit heb gehad. Zijn vroeger van m'n pa geweest. Heb onlangs ook z'n Kenwood versterker gekregenquote:Op maandag 4 mei 2009 12:36 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Dit moet je meemaken op een 55" met dolby surround en dan goed de volume omhoog.
Dan is die eindbaas wel even een hele andere ervaring dan die van Aquila op z'n camping teeveetje.
Die plasma cutter maakt echt zo'n gruwelijk vet geluid, je hart zit in je keel.
morgenquote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 12:26 schreef -Dries- het volgende:
Hoe staat t eigenlijk met de eventuele single player patch van Far Cry 2
Als ik 'm aan de beamer hang heb ik een beelddiagonaal van 1m80quote:
Kan je beter een vga kabel kopen en 'm aan je monitor hangenquote:Op maandag 4 mei 2009 13:32 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik heb een 14 inch SDTV en geen plek voor een grotere tv
heb medelijden
Die staat ook in mijn huiskamer, maar niet zo vaak bezetquote:Op maandag 4 mei 2009 13:42 schreef Stephan1237 het volgende:
Beneden in de huiskamer staat zo TV
[ afbeelding ]
Maar helaas altijd bezet
Ik ga daar gelijk een walkthrough voor zoeken. Mijn beeldscherm is zelf 15 inch en heb nog een oude CRT monitor van 17 inchquote:Op maandag 4 mei 2009 13:48 schreef Elegy het volgende:
[..]
Kan je beter een vga kabel kopen en 'm aan je monitor hangen
quote:Op maandag 4 mei 2009 13:57 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik ga daar gelijk een walkthrough voor zoeken. Mijn beeldscherm is zelf 15 inch en heb nog een oude CRT monitor van 17 inch
quote:Op maandag 4 mei 2009 14:01 schreef Elegy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was ik eerst van plan te kopen maar heb gratis een oude Sony crt bbtv gekregen van een fokster.
Handig van deze kabel is dat er ook analoog audio uit opzit, naast optical. Kan je 'm aansluiten op een receiver, of op een ander apparaat met line in (moet je wel even tulp -> audiojack verloopstukje hebben)
Kost 30 tientjes in de winkel
Ach ja, over een maandje komt PROTOTYPEquote:Op maandag 4 mei 2009 14:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ow?
Bijna 6 maanden onderweg en er is nog geen ruk uitgekomen anders.
Ieder zo zijn smaak..quote:Op maandag 4 mei 2009 14:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ow?
Bijna 6 maanden onderweg en er is nog geen ruk uitgekomen anders.
Daar ben ik wel benieuwd naar.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ach ja, over een maandje komt PROTOTYPE
30 tientjes?quote:Op maandag 4 mei 2009 14:01 schreef Elegy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was ik eerst van plan te kopen maar heb gratis een oude Sony crt bbtv gekregen van een fokster.
Handig van deze kabel is dat er ook analoog audio uit opzit, naast optical. Kan je 'm aansluiten op een receiver, of op een ander apparaat met line in (moet je wel even tulp -> audiojack verloopstukje hebben)
Kost 30 tientjes in de winkel
Strijd ?quote:Op maandag 4 mei 2009 14:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Daar ben ik wel benieuwd naar.![]()
Wordt een interessante strijd tussen dat spel en inFamous.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op maandag 4 mei 2009 15:48 schreef Strolie75 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
IK GA OOK EEN LG HALEN!!!!11quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
IK GA OOK EEN LG HALEN!!!!11
boks ouwe!
Hier ook LGquote:Op maandag 4 mei 2009 16:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
IK GA OOK EEN LG HALEN!!!!11
boks ouwe!
Komende donderdag maar weer eens Halo 3 opstarten om die 7 on the 7th achievement(s) te gaan halen!
quote:Op maandag 4 mei 2009 17:19 schreef PP. het volgende:
Ik heb een 42" Pana plasma. Ik mocht geen grotere kopen van m'n vriendin.
Ik heb hem gister gespeeld! Je kunt die demo alleen niet tegen andere spelen dat is jammer maar er zit wel een soort van mp level in tegen de cpu!quote:Op maandag 4 mei 2009 12:25 schreef Strolie75 het volgende:
Hebben jullie die demo van Battlestation Pacific al geprobeerd? Is het wat?
[ afbeelding ]
Ik lig er voor!quote:Op maandag 4 mei 2009 18:44 schreef lkb9000 het volgende:
Als ik COD5 speel op de 32" tv dan ga ik meestal vlak voor de tv zitten om alles beter te zien
Goed punt!quote:Op maandag 4 mei 2009 16:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Komende donderdag maar weer eens Halo 3 opstarten om die 7 on the 7th achievement(s) te gaan halen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |