Nee, XM moet er gewoon een fatsoenlijk ontbijt in gooien. Iig 2 boterhammen met beleg, eventueel nog yoghurt. En een toetje zou ook niet echt misstaan bij deze hoeveelheid kcal.\quote:Op maandag 4 mei 2009 12:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Stel, ze neemt 3 opscheplepels aardappelpuree, dan zijn dat 82 kcal meer. Dat maakt ook niet de wereld aan verschil.
Ik heb vorige week 13 euro betaald voor twee tonijnsteaksquote:Op maandag 4 mei 2009 12:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb gister deze weer gemaakt: Tonijnsteak met wasabi saus misschien kun je daar eens mee aan de slag? Minder boter gebruiken dan staat aangegeven, anders wordt het super-boterig
Eten jullie allemaal wel regelmatig tonijnsteak, dames? Appie heeft hele goeie in de vriezer, en die zijn echt niet duurSuperlekker en heel mager.
Oh, thanks!quote:Op maandag 4 mei 2009 12:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb gister deze weer gemaakt: Tonijnsteak met wasabi saus misschien kun je daar eens mee aan de slag? Minder boter gebruiken dan staat aangegeven, anders wordt het super-boterig
Eten jullie allemaal wel regelmatig tonijnsteak, dames? Appie heeft hele goeie in de vriezer, en die zijn echt niet duurSuperlekker en heel mager.
Wrom nie?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:35 schreef Viking84 het volgende:
Ik eet nooit aardappels. En ook geen aardappelpuree dus.
Appie had er vroeger twee voor 1,69 uit de diepvries, maar die zullen nu wel bedreigd zijn geraaktquote:Op maandag 4 mei 2009 12:40 schreef karoltje het volgende:
[..]
Ik heb vorige week 13 euro betaald voor twee tonijnsteaks. (Bij de visboer van de supermarkt.)
Ik schaamde me een beetje terwijl ik het zat te eten!
Of ze lust ze niet, of het is teveel werkquote:
Ja. Dus het moet opquote:Op maandag 4 mei 2009 12:40 schreef Mini_rulez het volgende:
Waar komt al dat gebak vandaan CF, zelfgemaakt?
Ah, dat schiet al op.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja. Dus het moet op
Nah, ik had maar zes van elk gemaakt van die cupcakes. Een voor Meneer, een voor mij, een voor mijn beide kamergenoten en de rest als comfort food voor een vriend wiens vrouw en kinderen op vakantie zijn
Ook nog twee punten kersencake voor de collega's en de vriend in kwestie, nou, dan is het alweer bijna op.
Ja, wilde nog reageren, maar er kwam net ff een collega aan m'n bureauquote:Op maandag 4 mei 2009 12:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb je het gezien? Nog geen 700 kcal.
Klopt, het vult (bij mij) ook minder. Ik eet dan ook altijd 2 x zoveel aardappels als pasta of rijst, dat heft het verschil weer op.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:43 schreef Mini_rulez het volgende:
In 100 gram aardappels zitten minder calorieën dan in 100 gram rijst of pasta.
Alleen een uurtje spinnen? Dat is juist één van de intensiefste dingen die je kunt doen!quote:Op maandag 4 mei 2009 12:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, wilde nog reageren, maar er kwam net ff een collega aan m'n bureau.
Neem vanavond voor of na het sporten dan nog wel een boterham met tomaat ofzo extra. Het is misschien wel niet zoveel, maar het is verder - buiten de aardappelpuree dan - toch wel okee? Ik zit de hele dag op m'n kont, alleen vanavond ff uurtje spinnen.
Maar zal kijken of ik er nog wat bij kan ritselen.
Ik zal het vanavond even netjes overtikken, maar het was echt heel erg makkelijk: chocolade en boter smelten in een pannetje, jam (kan ook frambozenjam of marmelade ofzo) erbij, suiker, eieren, en als laatste wat zelfrijzend bakmeel erdoor roeren.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:47 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ah, dat schiet al op.
Ik moet niks zeggen want ik had van het weekend zo'n siliconen-muffinvorm gekocht en die moest natuurlijk ook uitgetest worden. Wel maar 6 stuks gelukkig.
Mag ik trouwens een recept van die cake? Het klinkt heel lekker!
Volgens mij zou ik de caloriën die jij op de hele dag naar binnen werkt al verbranden met dat ene uurtje spinnenquote:Op maandag 4 mei 2009 12:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, wilde nog reageren, maar er kwam net ff een collega aan m'n bureau.
Neem vanavond voor of na het sporten dan nog wel een boterham met tomaat ofzo extra. Het is misschien wel niet zoveel, maar het is verder - buiten de aardappelpuree dan - toch wel okee? Ik zit de hele dag op m'n kont, alleen vanavond ff uurtje spinnen.
Maar zal kijken of ik er nog wat bij kan ritselen.
Die doet hij echt géniaal inderdaad! Dat is werkelijk waar net echt, zo goed heb ik het denk ik nog nooit gezien!quote:Op maandag 4 mei 2009 12:26 schreef Remsjo het volgende:
Iemand gisteren de TVKantine gezien?
De fok zeg wat doet Carlo Eric van Tijn briljant naIK dacht echt dat het de echte was tot dat ik beter keek. Briljant gewoon!
Thanks, dat klinkt inderdaad makkelijk.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zal het vanavond even netjes overtikken, maar het was echt heel erg makkelijk: chocolade en boter smelten in een pannetje, jam (kan ook frambozenjam of marmelade ofzo) erbij, suiker, eieren, en als laatste wat zelfrijzend bakmeel erdoor roeren.
Moet wel vrij lang in de oven, iets van 45-50 min.
quote:Op maandag 4 mei 2009 12:52 schreef Greys het volgende:
God dammit XM, ik word echt boos om je eigenwijsheid
Nou, think harder, danquote:Op maandag 4 mei 2009 12:54 schreef AKnynke het volgende:
ik moet van mezelf een case vinden, voor ik mag lunchen. En ik heb honger!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |