abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 mei 2009 @ 12:37:34 #76
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_68651822
quote:
Op maandag 4 mei 2009 12:31 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Stel, ze neemt 3 opscheplepels aardappelpuree, dan zijn dat 82 kcal meer. Dat maakt ook niet de wereld aan verschil.
Nee, XM moet er gewoon een fatsoenlijk ontbijt in gooien. Iig 2 boterhammen met beleg, eventueel nog yoghurt. En een toetje zou ook niet echt misstaan bij deze hoeveelheid kcal.\

Mijn daglijst van gister:

O: 2 boterhammen met chocopasta
T: meloen, half glas cola
S: uur sportschool
L: 2 boterhammen, 1 met chocopasta, 1 met een hamburger
D: halve kippebout (echt zo'n grote poot) met iets van 250 gram pommes duchesse uit de oven en dan nog 200 gram Hollandse wokgroenten
T: 2 waterijsjes, kwart meloen

Vandaag:

O: 2 boterhammen met chocopasta
T: ijsje
L: 2 boterhammen met jam
T: ??? misschien wel een muffin oid, ik heb echt trek in chocolade
D: kipshoarma in pitabroodjes met paprika, ui, sla en tomaat en dan nog iets erbij denk ik...

[ Bericht 0% gewijzigd door Ewelina op 04-05-2009 12:42:40 ]
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_68651836
Lijstje, trouwens. Is echt evil vandaag

O: 3 kiwi's
T: 2 koffiecupcakes; een met witte-chocotopping, een met puur
L: avocado
T: amandelen
T: bakje danio-kwark
T: klein puntje kersen-chococake
S: waarschijnlijk hardlopen, misschien spinnen (was te laat met inschrijven)
D: kip met groente (geen carbs meer )
pi_68651898
quote:
Op maandag 4 mei 2009 12:31 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik heb gister deze weer gemaakt: Tonijnsteak met wasabi saus misschien kun je daar eens mee aan de slag? Minder boter gebruiken dan staat aangegeven, anders wordt het super-boterig

Eten jullie allemaal wel regelmatig tonijnsteak, dames? Appie heeft hele goeie in de vriezer, en die zijn echt niet duur Superlekker en heel mager.
Ik heb vorige week 13 euro betaald voor twee tonijnsteaks . (Bij de visboer van de supermarkt.)

Ik schaamde me een beetje terwijl ik het zat te eten !
pi_68651918
Waar komt al dat gebak vandaan CF, zelfgemaakt?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_68651919
quote:
Op maandag 4 mei 2009 12:31 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik heb gister deze weer gemaakt: Tonijnsteak met wasabi saus misschien kun je daar eens mee aan de slag? Minder boter gebruiken dan staat aangegeven, anders wordt het super-boterig

Eten jullie allemaal wel regelmatig tonijnsteak, dames? Appie heeft hele goeie in de vriezer, en die zijn echt niet duur Superlekker en heel mager.
Oh, thanks!

Tonijn vind ik vies. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 4 mei 2009 @ 12:41:38 #81
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_68651946
quote:
Op maandag 4 mei 2009 12:35 schreef Viking84 het volgende:
Ik eet nooit aardappels . En ook geen aardappelpuree dus.
Wrom nie?
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_68651990
quote:
Op maandag 4 mei 2009 12:40 schreef karoltje het volgende:

[..]

Ik heb vorige week 13 euro betaald voor twee tonijnsteaks . (Bij de visboer van de supermarkt.)

Ik schaamde me een beetje terwijl ik het zat te eten !
Appie had er vroeger twee voor 1,69 uit de diepvries, maar die zullen nu wel bedreigd zijn geraakt Ik geloof dat deze twee uit de diepvries nog wel onder de drie euro waren.

Hoewel ik ergens ook wel vind dat lekker vlees/ lekkere vis wat mag kosten. Mooie riblappen, een lekker biefstukje, een smakelijk bio-kippetje...
  maandag 4 mei 2009 @ 12:43:03 #83
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_68651999
quote:
Op maandag 4 mei 2009 12:41 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Wrom nie?
Of ze lust ze niet, of het is teveel werk
pi_68652019
In 100 gram aardappels zitten minder calorieën dan in 100 gram rijst of pasta.
pi_68652064
quote:
Op maandag 4 mei 2009 12:40 schreef Mini_rulez het volgende:
Waar komt al dat gebak vandaan CF, zelfgemaakt?
Ja. Dus het moet op
Nah, ik had maar zes van elk gemaakt van die cupcakes. Een voor Meneer, een voor mij, een voor mijn beide kamergenoten en de rest als comfort food voor een vriend wiens vrouw en kinderen op vakantie zijn
Ook nog twee punten kersencake voor de collega's en de vriend in kwestie, nou, dan is het alweer bijna op.
  maandag 4 mei 2009 @ 12:46:28 #86
331 Merel
Be here now.
pi_68652105
tvp vanaf werk
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_68652114
Collegaatje heeft grote hand chocotoffs op mijn bureau gedeponeerd Gelukkig zit ze ze zelf op te eten

Ze gaan kijken of ze mijn bestanden kunnen vinden De systeembeheerder gaat ermee aan de slag

Wel jammer dat dit hetgene is dat als eerste af moet en dat ik juist daar niet verder mee kan
pi_68652130
quote:
Op maandag 4 mei 2009 12:44 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja. Dus het moet op
Nah, ik had maar zes van elk gemaakt van die cupcakes. Een voor Meneer, een voor mij, een voor mijn beide kamergenoten en de rest als comfort food voor een vriend wiens vrouw en kinderen op vakantie zijn
Ook nog twee punten kersencake voor de collega's en de vriend in kwestie, nou, dan is het alweer bijna op.
Ah, dat schiet al op.
Ik moet niks zeggen want ik had van het weekend zo'n siliconen-muffinvorm gekocht en die moest natuurlijk ook uitgetest worden. Wel maar 6 stuks gelukkig.
Mag ik trouwens een recept van die cake? Het klinkt heel lekker!
  maandag 4 mei 2009 @ 12:48:22 #89
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68652155
quote:
Op maandag 4 mei 2009 12:35 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Heb je het gezien? Nog geen 700 kcal.
Ja, wilde nog reageren, maar er kwam net ff een collega aan m'n bureau .

Neem vanavond voor of na het sporten dan nog wel een boterham met tomaat ofzo extra. Het is misschien wel niet zoveel, maar het is verder - buiten de aardappelpuree dan - toch wel okee? Ik zit de hele dag op m'n kont, alleen vanavond ff uurtje spinnen.

Maar zal kijken of ik er nog wat bij kan ritselen .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 4 mei 2009 @ 12:49:08 #90
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_68652174
quote:
Op maandag 4 mei 2009 12:43 schreef Mini_rulez het volgende:
In 100 gram aardappels zitten minder calorieën dan in 100 gram rijst of pasta.
Klopt, het vult (bij mij) ook minder. Ik eet dan ook altijd 2 x zoveel aardappels als pasta of rijst, dat heft het verschil weer op.
pi_68652214
quote:
Op maandag 4 mei 2009 12:48 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Neem vanavond voor of na het sporten dan nog wel een boterham met tomaat ofzo extra. Het is misschien wel niet zoveel, maar het is verder - buiten de aardappelpuree dan - toch wel okee? Ik zit de hele dag op m'n kont, alleen vanavond ff uurtje spinnen.

Alleen een uurtje spinnen? Dat is juist één van de intensiefste dingen die je kunt doen!
Een boterham met tomaat gaat je echt niet op 1200 kcal brengen hoor, eentje met ongezonder beleg trouwens ook niet, en dat zou je toch echt binnen moeten krijgen.
pi_68652223
quote:
Op maandag 4 mei 2009 12:47 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ah, dat schiet al op.
Ik moet niks zeggen want ik had van het weekend zo'n siliconen-muffinvorm gekocht en die moest natuurlijk ook uitgetest worden. Wel maar 6 stuks gelukkig.
Mag ik trouwens een recept van die cake? Het klinkt heel lekker!
Ik zal het vanavond even netjes overtikken, maar het was echt heel erg makkelijk: chocolade en boter smelten in een pannetje, jam (kan ook frambozenjam of marmelade ofzo) erbij, suiker, eieren, en als laatste wat zelfrijzend bakmeel erdoor roeren.
Moet wel vrij lang in de oven, iets van 45-50 min.
pi_68652275
quote:
Op maandag 4 mei 2009 12:48 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Volgens mij zou ik de caloriën die jij op de hele dag naar binnen werkt al verbranden met dat ene uurtje spinnen
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 4 mei 2009 @ 12:52:50 #94
163650 Greys
pi_68652286
God dammit XM, ik word echt boos om je eigenwijsheid
Je gaat NIET op 700 kcal per dag leven, hoor je! En ook niet op 800! Je verpest het zo voor jezelf.
Neem er dan in elk geval 1000! Je zei zelf dat je onder de 1200 afvalt, waarom dan niet op 1100 gaan zitten?

Want dat "ik zal kijken of ik er nog wat bij kan ritselen" vind ik echt zó een onzin om te zeggen
Hoezo, ritselen?

Je zult wel boos zijn omdat ik zo reageer, maar ik word er ook boos van wat je jezelf nu aan loopt te doen.
Als het me niet interesseerde zou ik ook niet boos worden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 4 mei 2009 @ 12:54:32 #95
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_68652347
ik moet van mezelf een case vinden, voor ik mag lunchen. En ik heb honger!!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 4 mei 2009 @ 12:54:55 #96
163650 Greys
pi_68652364
quote:
Op maandag 4 mei 2009 12:26 schreef Remsjo het volgende:
Iemand gisteren de TVKantine gezien?

De fok zeg wat doet Carlo Eric van Tijn briljant na IK dacht echt dat het de echte was tot dat ik beter keek. Briljant gewoon!
Die doet hij echt géniaal inderdaad! Dat is werkelijk waar net echt, zo goed heb ik het denk ik nog nooit gezien!
Jos Brink doet hij ook knap en Peter R. de Vries is natuurlijk hilarisch, steeds met die prijs in beeld
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68652379
quote:
Op maandag 4 mei 2009 12:50 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik zal het vanavond even netjes overtikken, maar het was echt heel erg makkelijk: chocolade en boter smelten in een pannetje, jam (kan ook frambozenjam of marmelade ofzo) erbij, suiker, eieren, en als laatste wat zelfrijzend bakmeel erdoor roeren.
Moet wel vrij lang in de oven, iets van 45-50 min.
Thanks, dat klinkt inderdaad makkelijk.
Ik zou bijna vriendje smsen met de ingrediënten omdat hij toch nog naar AH moet... Niet zo verstandig.
  maandag 4 mei 2009 @ 12:55:36 #98
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68652393
quote:
Op maandag 4 mei 2009 12:52 schreef Greys het volgende:
God dammit XM, ik word echt boos om je eigenwijsheid

Nou..ok.. zal kijken of het lukt om het tot 1000 aan te vullen dan, ok?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_68652401
quote:
Op maandag 4 mei 2009 12:54 schreef AKnynke het volgende:
ik moet van mezelf een case vinden, voor ik mag lunchen. En ik heb honger!!
Nou, think harder, dan

Greys heeft echt een punt XM. Je bent bezig jezelf te veroordelen tot een leven lang jojo'en
pi_68652522
XM, wij hadden ditzelfde gesprek vrijdag ook al. Ik kan die post hier gewoon weer neerzetten.
Jij lijdt misschien geen honger, maar je lichaam zo wel.

1000 kcal is nog steeds weinig, zeker als je gaat spinnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')