Potverdorie wat hebben we toch fantastische banen hier

Zelfs na de zondvloed van vannacht en de stortbui van vanochtend (tot +- 09:00) konden we alsnog om 10:30 volgens schema de banen op! Net als vorige week weer een 6-0 overwinning, maar ik maak het mezelf toch telkens weer onnodig moeilijk

De single ging naar mij met 7-6, na eerst 0-40 achter te hebben gestaan op 5-6, de tweede met 5-7 naar de tegenstander en de derde weer naar mij met 7-6 (na met 5-1 achter te hebben gestaan in de tiebreak

). Tegenstander had er flink de schijt in en later kwam ik 'm weer tegen in de dubbel

Ook die gewonnen in drie sets, eerste vrij makkelijk met 6-4 naar ons, de tweede met 5-7 weggegeven en de derde kneiterhard met 6-3 gepakt. Normaal ben ik echt een kneus aan het net, maar vandaag lukte alles, ik heb geen smash gemist

Waar het merendeel normaal uit of in het net vliegt, gingen ze vandaag allemaal in. Zelfs een lob die richting mijn servicelijn ging smashte ik nog in een hoek weg. Goed voor het ego

We staan nu vierde, zonder deze zondag, maar uiteindelijk denk ik dat we nog prima kans maken op een tweede plaats. Met een beetje mazzel heeft de nummer 1 vandaag gewonnen van de tweede, waardoor we in elk geval op gewonnen wedstrijden gelijk komen met de nr. 2. Hoe het dan uitpakt met de winstpunten weet ik nog niet, maar we gaan uiteraard voor de tweede plaats!
Eigenlijk is de competitie net een paar weken te vroeg begonnen, want in deze poule hadden we misschien eerste, maar zeker makkelijk tweede moeten worden... Bij de eerste wedstrijden misten we toch het ritme en balgevoel. Maarja, dat krijg je als je je racket eind mei opbergt en het er in april pas weer tevoorschijn haalt

Ik hoop wel dat het volgende week mooi weer is, want we gaan de laatste wedstrijd op de fiets op bezoek en onszelf dan lekker klemzuipen

Schijnt een gezellig team te zijn, dus dat komt wel goed!
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken...
Let's go wecycle![Tournament] Beste Remake