Nou, lange dag vandaag. Bij de tegenstander aanwezig zijn om 13:30, beginnen om 14:00. Maar het was retedruk daar, dus het begon met één baan, na drie kwartier kwam er een tweede baan vrij. Eerste heer ging vrij vlot, tweede liep te kutten en had drie sets nodig, de derde deed het ook wel prima en toen mocht ik als vierde. Het ging vrij soepel, 6-1 6-2, maar die jongen had een gehoorapparaat, dus nu moet ik blijven horen dat ik m'n eerste competitie-single dit jaar won van een gehandicapte

Toen ik van de baan kwam liep het al tegen zessen en ik had gehoord dat Feyenoord had verloren. Dat maakte het niet veel beter, zeker niet omdat iedereen me verzekerde dat ze daardoor de play-offs nog hadden misgelopen ook

Nou, toen nog dubbelen, bijna er direct achter aan. Wat een drama was dat zeg, de eerste twee sets raakten ik en m'n maat geen reet. Het was zelfs zo erg dat de tegenstander vijf dubbele fouten sloeg in één game en toch nog de game pakte

Uiteindelijk stapten we na afloop toch als winnaars de baan af, wat de eerste 6-0 zege opleverde

Het was inmiddels al over achten en we waren van plan om nog te blijven hangen, het klonk allemaal erg gezellig in de kantine. Jammer dat het team waar we tegen speelden daar anders over dachten, die gingen vrij snel naar huis (met een bon die nog niet eens de helft was van wat wij moesten neerleggen

). Echt geen gezelligheid mee te beleven met die mannen (m.u.v. ééntje), erg jammer. Uiteindelijk hebben we nog een half uur na hun vertrek in de kantine gezeten (er werden zelfs gratis Flügels uitgedeeld) en toen op de terugweg nog maar een snackbar gepakt om het te vieren. Rond half tien weer thuis, dus ik vind het voor vandaag wel weer mooi geweest.
Er stond trouwens ook nog een ontzettend lief meisje snoeihard te dubbelen, daar heb ik ook nog een half uur naar zitten kijken
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken...
Let's go wecycle![Tournament] Beste Remake