abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69118472
Matige timing voor die regen aangezien ik vorige week nog een partij op moest geven omdat ik de avond ervoor teveel had gezopen .
  zondag 17 mei 2009 @ 15:36:27 #42
75556 erkel
back from Dagestan
pi_69119538
quote:
Op zondag 17 mei 2009 13:29 schreef TheArt het volgende:
Blijft kut om te zien dat het nu weer helemaal droog is en blijft. Niet dat er iets meer aan te doen is.
Hier regent het nog steeds lichtjes. En ik heb er verder geen problemen mee het in te halen op hemelvaartsdag. Het schijnt dan lekker weer te worden (is nu de verwachting tenminste) en wat potjes tennis spelen in mooi weer is nooit erg.

En Chris, jullie zijn al 'uitgespeeld'?
Weisst
pi_69120064
quote:
Op zondag 17 mei 2009 15:36 schreef erkel het volgende:

[..]

Hier regent het nog steeds lichtjes. En ik heb er verder geen problemen mee het in te halen op hemelvaartsdag. Het schijnt dan lekker weer te worden (is nu de verwachting tenminste) en wat potjes tennis spelen in mooi weer is nooit erg.

En Chris, jullie zijn al 'uitgespeeld'?
Ja, de banen waren één zwembad.

We staan sowieso al 5-0 voor omdat ze twee geblesseerde heren hebben en hun invallers niet speelgerechtigd zijn ! Dus donderdag maar drie wedstrijden inhalen en voor de lol wat herenpotten.
  zondag 17 mei 2009 @ 15:56:11 #44
75556 erkel
back from Dagestan
pi_69120218
quote:
Op zondag 17 mei 2009 15:51 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Ja, de banen waren één zwembad.

We staan sowieso al 5-0 voor omdat ze twee geblesseerde heren hebben en hun invallers niet speelgerechtigd zijn ! Dus donderdag maar drie wedstrijden inhalen en voor de lol wat herenpotten.
Ok, maar ik doelde meer op jullie positie in de competitiepoule. En de zin van: Geen degradatie of promotie meer mogelijk?
Weisst
pi_69120280
quote:
Op zondag 17 mei 2009 15:56 schreef erkel het volgende:

[..]

Ok, maar ik doelde meer op jullie positie in de competitiepoule. En de zin van: Geen degradatie of promotie meer mogelijk?
Niet echt nee, we worden waarschijnlijk 4e of 5e.
  zondag 17 mei 2009 @ 19:37:43 #46
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_69127193
Potverdorie wat hebben we toch fantastische banen hier
Zelfs na de zondvloed van vannacht en de stortbui van vanochtend (tot +- 09:00) konden we alsnog om 10:30 volgens schema de banen op! Net als vorige week weer een 6-0 overwinning, maar ik maak het mezelf toch telkens weer onnodig moeilijk

De single ging naar mij met 7-6, na eerst 0-40 achter te hebben gestaan op 5-6, de tweede met 5-7 naar de tegenstander en de derde weer naar mij met 7-6 (na met 5-1 achter te hebben gestaan in de tiebreak ). Tegenstander had er flink de schijt in en later kwam ik 'm weer tegen in de dubbel

Ook die gewonnen in drie sets, eerste vrij makkelijk met 6-4 naar ons, de tweede met 5-7 weggegeven en de derde kneiterhard met 6-3 gepakt. Normaal ben ik echt een kneus aan het net, maar vandaag lukte alles, ik heb geen smash gemist Waar het merendeel normaal uit of in het net vliegt, gingen ze vandaag allemaal in. Zelfs een lob die richting mijn servicelijn ging smashte ik nog in een hoek weg. Goed voor het ego

We staan nu vierde, zonder deze zondag, maar uiteindelijk denk ik dat we nog prima kans maken op een tweede plaats. Met een beetje mazzel heeft de nummer 1 vandaag gewonnen van de tweede, waardoor we in elk geval op gewonnen wedstrijden gelijk komen met de nr. 2. Hoe het dan uitpakt met de winstpunten weet ik nog niet, maar we gaan uiteraard voor de tweede plaats!

Eigenlijk is de competitie net een paar weken te vroeg begonnen, want in deze poule hadden we misschien eerste, maar zeker makkelijk tweede moeten worden... Bij de eerste wedstrijden misten we toch het ritme en balgevoel. Maarja, dat krijg je als je je racket eind mei opbergt en het er in april pas weer tevoorschijn haalt

Ik hoop wel dat het volgende week mooi weer is, want we gaan de laatste wedstrijd op de fiets op bezoek en onszelf dan lekker klemzuipen Schijnt een gezellig team te zijn, dus dat komt wel goed!
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_69137481
Haha wij konden gewoon om 9.00 beginenn! Geweldig smashcourt

Ik echt mijn beste partij van het jaar gespeeld, in de single. Eindelijk echt tevreden (ondanks dat ik ze bijna allemaal win dit jaar...)...En ook de dubbel 7-6 3e set gepakt...maar dat had beter gekund....
Jammer genoeg hebben de anderen alles verloren en verloren we met 6-2...tegen de #3 (wij #2), dus wij missen hierdoor promotie ben ik bang. Stonden 2 punten voor, en nu 2 achter...en zij moeten tegen de #7 volgende week en wij de #8....wellicht...wellicht..
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 18 mei 2009 @ 09:46:23 #48
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_69142107
Wij hebben het gered omdat we later moesten beginnen en op sneldrogend Prorous cushion nogwat court speelden. Een soort wat aan de langzame kant hardcourt.

Werkte in dit geval perfect.
Toen we aankwamen stopte het net met regenen

We hebben ook weer met 4-2 gewonnen
Wel een beetje geflatteerd aangezien er 1 van hun moest opgeven door last van zijn rug. Iets waar meerderen last van hadden met die ondergrond. Het betekende iig 2 wedstrijden gratis.

Ik heb zelf me single weer gewonnen
Wel in 3 setjes. Eigenlijk onnodig aangezien ik de eerste set echt stond te klooien. Ik verloor een beetje mijn geduld waardoor ik ook de set met 6-4 verloor. Het was sowieso raar want aan de ene kant speelde bijna onder de bomen en aan de andere kant helemaal niet. Door de harde wind kreeg je dat je aan de bomen kant prima kon spelen en aan de andere kant had je veel last van de wind. In de eerste set won ook bijna niemand zijn games aan de "moeilijke" kant.
2de set in het begin moeten bijten tegen de teleurstelling. Gelukkig een beetje bijgeblijven ondanks dat ik echt ontevreden was met me spel. Dat kwam ook voor een groot gedeelte door mijn service. Die liep voor geen meter. Als ik een service door sloeg was hij fout. Gelukkig heb ik een goede 2de die natuurlijk niet voor veel problemen aan mijn kant zorgt dus dat was het probleem niet. Maar je mist toch aardig was gratis punten.
2de set speelde ik een goede game aan de moeilijke kant. Kwam 4-2 voor. 4-3 gemaakt. Daarna ging ik naar de makkelijke kant en was het 6-3.
Met en beetje mazzel (en eindelijk 2 betere servicegames) uitgelopen naar 3-0. Toen was hij er eigenlijk klaar mee en kreeg ik min of meer de wedstrijd kado. 4-0, 4-1 en daarna 6-1.
Toch weer een aardig resultaat voor de rating

Dubbel was slecht van onze kant. 6-3 6-4 eraf. Eerste set stonden we zo met 5-1 achter. Toen nog 2 games gemaakt. Maar we maakten te veel fouten. 2de set lang bij gebleven. Toen verloor ik me service en was het over.
Vooral door onze fouten maar ze hadden er ook 1 aan het net staan. Volgens mij had die de dag van zijn leven ofzo. Hij had alles aan het net. We konden nog zo hard op hem slaan, het maakte allemaal niets uit. Hij had ze allemaal
Maar dan ook nog op z'n frame enzo waardoor hij de punten ook nog won

Volgende week alweer de laatste keer. Toch wel jammer
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 18 mei 2009 @ 15:38:37 #49
27454 InTrePidIvity
pi_69153190
Porous Kushion Kourt, daar heb ik de eerste wedstrijd op moeten spelen. Wat een drama was dat zeg
Geef mij maar gravel...

Het is wel waterdoorlatend, maar was het niet onwijs glad bij jou op de baan dan? Het schijnt dat je er ook speciale schoenen voor kan kopen, die daar beter mee omgaan ofzo.
  woensdag 20 mei 2009 @ 08:33:54 #50
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_69214860
quote:
Op maandag 18 mei 2009 15:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
Porous Kushion Kourt, daar heb ik de eerste wedstrijd op moeten spelen. Wat een drama was dat zeg
Geef mij maar gravel...

Het is wel waterdoorlatend, maar was het niet onwijs glad bij jou op de baan dan? Het schijnt dat je er ook speciale schoenen voor kan kopen, die daar beter mee omgaan ofzo.
Nee totaal niet.
Het viel me 100% mee in dat opzicht. Het was na de regen supersnel droog.

Geef mij ook maar gravel. Ik vond het eigenlijk voornamelijk raar dat het zo langzaam is. Ik was in het begin vaak te vroeg met mijn slag waardoor ik een afzwaaier produceerde.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_69269770
Ik blijf toch ook een vieze choker in enkels .

Eerste set 6-2 gewonnen, normaliter geen vuiltje aan de lucht maar voordat ik het wist stond ik 5-0 achter ! 6-1 verloren en daarna *5-2 voor in de 3e om hem vervolgens weer terug te laten komen naar *5-4 0-30, gelukkig toen vier punten op rij gewonnen .
pi_69287501
Echt nutteloze bangmakerij voor jezelf is dat altijd, omdat je in zo'n situatie vaak de tegenstander al hebt liggen . In ieder geval mooi dat je hem alsnog won . Wij wonnen gisteren tegen de nummer 3 met 6-0 dus zijn niet meer te achterhalen, 2e worden we sowieso . De nummer 1 won dus ook 6-0, dus we staan nog steeds 3 punten achter. We gaan gewoon zondag weer een lekker balletje slaan, want we gaan er vanuit dat de koploper geen steek zal laten vallen. Heerlijk, die vertrouwde 2e plek . Die dubbel was gisteren trouwens een hele kluif zeg, we stonden uiteindelijk ruim 2,5 uur op de baan. De eerste set stonden we 4-1 achter maar pakten we met 6-4, de tweede set stonden we ook binnen no time weer 4-1 achter, kwamen weer terug maar verloren hem alsnog met 7-5. De derde set ging heel gelijk op, een tiebreak zorgde uiteindelijk voor de beslissing. Maar tjonge jonge, het kwam echt vanuit de tenen . Ondertussen ook voor zowel de enkel als dubbel in rating met 1 punt gestegen .
  vrijdag 22 mei 2009 @ 12:28:08 #53
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_69287532
haha goed bezig

btw, ik heb vorige week gewoon me racket stuk geslagen. Niet op de grond maar met een service

Er zat al een klein scheurtje in nadat ik een bal probeerde te halen en tegen het hek aan kwam. Toen tegen zo'n ijzeren dwarsbalk en het leed was geschied.
Maar dat was al een jaar geleden.

Nu serveerde ik zondag en ik hoor ineens "krak". Dus ik zo "fuck was is dat dan.."
Bleek dat de scheur veel groter was geworden. Wel nog met het racket door gespeeld, maar was al echt bijna helemaal door.

Nou sloeg ik maandag tegen me karretje aan tijdens les geven en toen was het helemaal gebeurd

Tijd voor een paar nieuwe racketjes. Worden weer Prestige's. Ik hoop alleen dat ik ze ergens een beetje goedkoop kan krijgen. De hele prijs betalen voor 3 rackets is een beetje te veel gevraagd. Nou krijg ik er 1 voor me verjaardag maar dan nog is mijn cashflow niet echt toereikend....
  zondag 24 mei 2009 @ 19:20:37 #54
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_69359307
Zooo gewoon weer gewonnen
6-0 van de nummer 2. Op het laatst dus toch nog ff 2de geworden.

Alles viel vandaag "op ut plekkie".
Iedereen won vrij makkelijk, op 1 iemand na die een 3 setter nodig had.

Zelf alleen dubbel gespeeld en nog dik gewonnen ook. 6-1 6-0. Ook nog 2de dubbel dus moest helemaal tot het laatste wachten voor 13 games

uiteindelijk vinden wij allemaal dat we kampioen hadden moeten worden, maar daar heb je aan het einde niet zo veel aan he
We gaan nu wel weer 3de klasse aanvragen. Volgend seizoen moeten we met een beetje training er gewoon in kunnen blijven. We hebben vandaag gezien wat we allemaal kunnen als we ff een paar keer tennissen (bijna iedereen had minimaal 2 keer gespeeld deze week) dus dat moet mogelijk zijn. Aangezien we 2de zijn geworden is het aan te vragen

toernooiweken moeten dan maar ff goed zijn voor me. Misschien dat ik nog iets aan me rating kan doen
  zondag 24 mei 2009 @ 22:42:49 #55
27454 InTrePidIvity
pi_69366700
Zo, de laatste zondag zit er ook weer op!

We hadden al gehoord dat het een vrij gezellig team was, dus we hadden maar besloten om op de fiets naar de vereniging toe te gaan (>7km). Eenmaal op de fiets voelde dat toch niet als een heel strak plan, mede door een zware zaterdag, maar soit. Daar aangekomen hadden de captains al snel besloten dat de dubbels verdeeld zouden worden, dus de enkels konden beginnen om 14:00. Eerste single won makkelijk en ik was een voor de gelegenheid tweede single. Eerste set ging heel snel naar 4-1 achter, toen brak ik een snaar. Was gedwongen om m'n 8 jaar oude racket weer te nemen, maar dat was geen succes. De eerste set eindigde dus ook in 6-1. Toen maar om een racket van een maatje gevraagd (voorloper van mijn racket) en dat ging een stuk beter. De tweede set was voor mij (6-4) en in de derde set stond ik tot 5-4 een break achter. Toen brak ik echter en kwam 6-5 voor. Daar schoot ik niet echt veel mee op, want uiteindelijk werd het 6-6, tiebreak dus.

In de tiebreak kwam ik 5-3 voor, maar gaf het alsnog weg door een paar domme fouten Weer een single verloren dus, uiteindelijk maar twee gewonnen in de hele competitie (van een dove en een man van 50 ). Twee van m'n maatjes wisten wel te winnen, waardoor het dus 2-2 stond. Toen was er even onduidelijkheid over de dubbels, maar iedereen was het al gauw eens dat die niet gespeeld zouden worden. Dus om 17:00 aan het bier
En dat was een prima plan, want dit was de gezelligste vereniging waar we gespeeld hebben dit seizoen In het begin was het nog een beetje aftasten, maar toen de tap flink open ging werd het beregezellig Uiteindelijk hebben we er tot ruim 21:00 gezeten, mede doordat er nog een damesteam (40+ helaas) bezig was die hartstochtelijk werden toegejuicht door de aanwezigen - waaronder wij, al weet ik niet hoe dat is afgelopen. Het was in elk geval wel een dramatische vrouwenpot, maar geweldig hoe die hele vereniging langs de kant stond mee te juichen

Uiteindelijk rond 21:30 nog even in de buurt naar een snackbar gegaan om wat te eten en nog een afzakkertje te halen, en nu net 20 minuten thuis. Al met al was dit écht een topdag, lekker getennist, goed gedronken (een bon van 125E met z'n vieren ), prima vermaak en een hoop mooie vrouwen op die club

Goeie dagen, goeie dagen, het is jammer dat de competitie weer voorbij is
  zondag 24 mei 2009 @ 23:16:10 #56
75556 erkel
back from Dagestan
pi_69368058
Nou bij ons is ook de competitie voorbij. Donderdag moesten we nog inhalen tegen de koploper en we moesten winnen om titelaspiraties te houden. We verloren met 5-3, dus verloren zaak.

Vandaag 6-2 gewonnen van nr 4, maar het ging helemaal nergens meer over en dat wel merkbaar. Zelf de dubbel gewonnen in 6-1 6-2 en de mix in 6-3 6-2. Nou werden we ondertussen nog wel op de hoogte gehouden van de tussenstand van de koploper, omdat er nog een minieme kans was. Ze waren pas om 12:00 uur begonnen en stonden, toen wij met het team lekker uit eten waren als afsluiter, gelijk met 3-3 Tegen een team waar wij dus 8-0 van gewonnen hadden. Ik denk dat er een feestje was gisteravond Studententeam Maar ze moesten 6-2 verliezen.

Leuk team waar ik in zat wat helaas volgend jaar niet intact zal blijven, maar we zien volgend jaar wel verder.
Weisst
pi_69377110
1-4 verloren tegen een naaste concurrent.
Waar we vorig jaar tot de laatste dag nog meespeelden voor promotie naar de 2e klasse moeten we zaterdag met 4-1 winnen om niet te degraderen richting 4e klasse
Spelen tegen directe concurrent van ons.

Spannend. Maar het vertrouwen is helemaal weg. Sta echt te slaan als een dweil. Zaterdag hadden we een lobjes-team tegenover ons
Mensen die niet kunnen tennissen, maar die je zo gek in je hoofd krijgen dat je je net nieuw aangeschafte racket van ¤200- tot tweemaal toe op de grond stuitert
Echt ik kan met dat soort spelers echt niet omgaan. Ga dan volleyballen ofzo.
U MAD?
pi_69377253
Laatste speeldag 4-4 gespeeld.

Het was een beetje gekloot, want voor beide teams was het nogal moeilijk om een heel fit team bij elkaar te rapen. Mijn enkel voor het eerst aardig gespeeld. Moest tegen een 4'tje (3,7 op dit moment zelfs) en ik had zo gigantisch veel kansen. Uiteindelijk 6-3, 6-3 verloren, maar in de tweede set 3-2 40-15 voorstaan, verder in die games nog 2 extra gamepoints en een game later weer 3 breakpoints en allemaal niet benutten Ik sloeg zoveel dubbele fouten, service draaide heel slecht. Dat was het enige minpunt. Dubbel moest ik spelen met een invaller die het niveau gewoon niet aankon. Het ging gewoon allemaal te snel. Daardoor 6-2, 6-1 op de broek gehad.
pi_69627747
Iedereen heeft zich natuurlijk al ingeschreven voor diverse toernooitjes!
pi_69633209
Ik heb me tot nu toe voor twee toernooien ingeschreven; als ik er daar in de eerste ronde uitvlieg speel ik verder niks meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')