Zo, de laatste zondag zit er ook weer op!
We hadden al gehoord dat het een vrij gezellig team was, dus we hadden maar besloten om op de fiets naar de vereniging toe te gaan (>7km). Eenmaal op de fiets voelde dat toch niet als een heel strak plan, mede door een zware zaterdag, maar soit. Daar aangekomen hadden de captains al snel besloten dat de dubbels verdeeld zouden worden, dus de enkels konden beginnen om 14:00. Eerste single won makkelijk en ik was een voor de gelegenheid tweede single. Eerste set ging heel snel naar 4-1 achter, toen brak ik een snaar. Was gedwongen om m'n 8 jaar oude racket weer te nemen, maar dat was geen succes. De eerste set eindigde dus ook in 6-1. Toen maar om een racket van een maatje gevraagd (voorloper van mijn racket) en dat ging een stuk beter. De tweede set was voor mij (6-4) en in de derde set stond ik tot 5-4 een break achter. Toen brak ik echter en kwam 6-5 voor. Daar schoot ik niet echt veel mee op, want uiteindelijk werd het 6-6, tiebreak dus.
In de tiebreak kwam ik 5-3 voor, maar gaf het alsnog weg door een paar domme fouten

Weer een single verloren dus, uiteindelijk maar twee gewonnen in de hele competitie (van een dove en een man van 50

). Twee van m'n maatjes wisten wel te winnen, waardoor het dus 2-2 stond. Toen was er even onduidelijkheid over de dubbels, maar iedereen was het al gauw eens dat die niet gespeeld zouden worden. Dus om 17:00 aan het bier
En dat was een prima plan, want dit was de gezelligste vereniging waar we gespeeld hebben dit seizoen

In het begin was het nog een beetje aftasten, maar toen de tap flink open ging werd het beregezellig

Uiteindelijk hebben we er tot ruim 21:00 gezeten, mede doordat er nog een damesteam (40+ helaas) bezig was die hartstochtelijk werden toegejuicht door de aanwezigen - waaronder wij, al weet ik niet hoe dat is afgelopen. Het was in elk geval wel een dramatische vrouwenpot, maar geweldig hoe die hele vereniging langs de kant stond mee te juichen

Uiteindelijk rond 21:30 nog even in de buurt naar een snackbar gegaan om wat te eten en nog een afzakkertje te halen, en nu net 20 minuten thuis. Al met al was dit écht een topdag, lekker getennist, goed gedronken (een bon van 125E met z'n vieren

), prima vermaak en een hoop mooie vrouwen op die club

Goeie dagen, goeie dagen, het is jammer dat de competitie weer voorbij is
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken...
Let's go wecycle![Tournament] Beste Remake