Hi Rucebo!quote:
Als jij dat zegt zal ik me inhouden...quote:Op maandag 4 mei 2009 16:31 schreef Ofyles2 het volgende:
Vrijdag = Kofi
Zaterdag = Kwame
Die zou ik niet proberen.
Het is onder voorbehoud, ik baseer me op een Afrikaans namenstelsel waarnaar kinderen worden vernoemd.quote:
Bas, this is not 'Nam. This is the AKQ. There are rules.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:23 schreef BasOne het volgende:
[..]
Regio Gelderland Ede en omgeving, das nog geen 40km van utrecht.
fuck you
ik zoek geen antwoorden op en geef geen foute antwoorden om intresant te doen.
Meneer komt ook net om de hoek kijken en gaat gelijk beschuldigen van valsspelen, krijg de tyfus
no spa swa Ofyles2 +1quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het is onder voorbehoud, ik baseer me op een Afrikaans namenstelsel waarnaar kinderen worden vernoemd.
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.quote:
Kan ik het helpen dat ik familie door het hele land heb, zelfs in andere landen?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:33 schreef macondo het volgende:
[..]
Bas, this is not 'Nam. This is the AKQ. There are rules.
OT: Wortels, als in roots?
[silentmode]pst...laat het rusten door het telkens weer op te rakelen bevestig je onze vermoedens. Laat het niet weer gebeuren oke.[/silentmode]quote:Op maandag 4 mei 2009 16:42 schreef BasOne het volgende:
[..]
Kan ik het helpen dat ik familie door het hele land heb, zelfs in andere landen?
Kan ik het helpen dat ik een spons ben voor nutteloze feitjes?
Ik zoek GVD geen antwoorden op.
Jij komt ook net om de hoek kijken en gaat gelijk mensen beschuldigen omdat ze dingen weten die jij niet weet.
HALLLLOOOOOOO kennis kwis, het is de bedoeling dingen te vragen die anderen misschien kunnen weten, HAAALOOOOOOO wakker worden.
![]()
Het hoeft voor mij niet meer als men toch denkt dat je valsspeeld
Nee, maar je zit geografisch aardig in de buurtquote:Op maandag 4 mei 2009 16:45 schreef macondo het volgende:
Paramaribo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |