Het was beide om 20:17uquote:
Jij ook!quote:
Misschien loopt het systeem dan achter ofzoquote:
Wrom?quote:Op maandag 4 mei 2009 20:38 schreef Ceased2Be het volgende:
Goed, dit topic kan ook door de plee.
[ afbeelding ]
Precies.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:38 schreef Ceased2Be het volgende:
Goed, dit topic kan ook door de plee.
[ afbeelding ]
Waaromquote:
Aangezien je zo van de smileys bent zeg ik het maar met een plaatje:quote:Op maandag 4 mei 2009 21:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
WaaromKan je er niet tegen dat er eindelijk gepost wordt?
Je klinkt alsof je boos bent ofzo... loopt dit topic ene keer goed, is het nog niet goed.... En nu is ze er niet volgens mij dus er is niets aan het handje!!quote:Op maandag 4 mei 2009 22:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Aangezien je zo van de smileys bent zeg ik het maar met een plaatje:
[ afbeelding ]
Of je bent immuun!!quote:Op maandag 4 mei 2009 22:20 schreef mjan het volgende:
Het kan iig niet in het water zitten, want ik heb er geen last van.
Sorry, maar het topic loopt?! Kom op zeg, jullie gedragen je met z'n tweeën als twee aandachtsgeile peuters en kleffen het hele topic vol.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je klinkt alsof je boos bent ofzo... loopt dit topic ene keer goed, is het nog niet goed.... En nu is ze er niet volgens mij dus er is niets aan het handje!!
(Deze post is 100% smiley-vrij!)
Vind je haar dan niet lief dan?quote:Op maandag 4 mei 2009 22:25 schreef mjan het volgende:
[..]
Sorry, maar het topic loopt?! Kom op zeg, jullie gedragen je met z'n tweeën als twee aandachtsgeile peuters en kleffen het hele topic vol.
quote:Op maandag 4 mei 2009 22:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je klinkt alsof je boos bent ofzo... loopt dit topic ene keer goed, is het nog niet goed.... En nu is ze er niet volgens mij dus er is niets aan het handje!!
(Deze post is 100% smiley-vrij!)
quote:
Misschien moeten jullie dan de kamer naast de onze boeken...quote:
Nah, ik word altijd zo sociopatisch van double-dates.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
[..]
Misschien moeten jullie dan de kamer naast de onze boeken...
Waarom doe je zo?!quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 22:25 schreef mjan het volgende:
[..]
Sorry, maar het topic loopt?! Kom op zeg, jullie gedragen je met z'n tweeën als twee aandachtsgeile peuters en kleffen het hele topic vol.
quote:
Kan ik toch niet vragen als ze er niet isquote:Op maandag 4 mei 2009 22:57 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Gast, spreek met haar af. De rest hoeven wij niet te weten.
Mijn gebeden zijn verhoord.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:23 schreef Misstique het volgende:
SuperTux en bijdehand, kappen met dit topic als een soort MSN te gebruiken graag.
Kopje koffie pantoffel?quote:
Hee, het is hier geen msnquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:03 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ik heb al sinds donderdag geen koffie meer gehad.Morgen weer op het werk.
Ah, dus daar gingen al die brandweerauto's naar toe gisterenavond.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[ afbeelding ]
DEN BOSCH - In het Bossche café Gompie aan de Torenstraat is maandagavond rond 20.15 uur brand uitgebroken.
Het duurde ongeveer drie kwartier voordat de brandweer de brand onder controle had.
Volgens een woordvoerder van de brandweer waren er geen bewoners in de woning toen de brand uitbrak. De brand veroorzaakte ook veel rookschade bij twee aangrenzende cafés aan de Torenstraat: De Saeck en De Smidse. In Gompie werd het plafond verwoest. Onduidelijk is of het jongerencafé een poos niet open kan.
-----------
Een van de café's waar ik dan nog wel eens geweest ben...
Zou het niet durven zeggen, laatste keer dat ik er ben geweest was met de introdagen van de HIO en dat was in '98quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:32 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ah, dus daar gingen al die brandweerauto's naar toe gisterenavond.![]()
Wraakactie vanwege het vermeende discriminerende deurbeleid?
Idd.quote:
Als je onder 'leuk' verstaat dat jullie binnen no time het topic volSC'en met zn tweeën, nee dan is het hier idd niet leuk meer.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:59 schreef bijdehand het volgende:
SuperrrTuxxx en ik komen hier niet meer en het is niet meer leuk hier![]()
Gaan jullie nog naar het festival? Het is rotweer dus ga maar niet
Ben er net van terug, echt een ruk festival. Alleen Destine op de mert was wel okay.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:59 schreef bijdehand het volgende:
SuperrrTuxxx en ik komen hier niet meer en het is niet meer leuk hier![]()
Gaan jullie nog naar het festival? Het is rotweer dus ga maar niet
Mogen we een eigen SC dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Als je onder 'leuk' verstaat dat jullie binnen no time het topic volSC'en met zn tweeën, nee dan is het hier idd niet leuk meer.
Ik verwacht echter dat het er voor de rest juist een stuk leuker op wordt.
Ik ben niet geweest. Regenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:52 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ben er net van terug, echt een ruk festival. Alleen Destine op de mert was wel okay.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 06:37 schreef Ceased2Be het volgende:
Vrouw tilt rok op voor mannen
DEN BOSCH - Een 37-jarige vrouw is dinsdagmiddag in winkelcentrum Helftheuvelpassage aangehouden wegens schennispleging.
Bewakers zagen op camerabeelden dat de vrouw haar rok optilde voor passerende mannen. Zij droeg geen ondergoed. Volgens de politie was de vrouw er misschien op uit om haar 'diensten' aan te bieden.
[...]quote:Een 37-jarige vrouw
Oei...quote:op uit om haar 'diensten' aan te bieden.
Volgens de politie ja, maar als ze enigszins hersencellen had zou ze niet met d'r poes lopen te flaneren in een vol winkelcentrum natuurlijk...quote:
Werd GVD tijd...quote:DEN BOSCH - In de passerelle van het centraal station in Den Bosch is maandagochtend een begin gemaakt met werkzaamheden om een einde te maken aan de gevaarlijk gladde vloer.
Vooral als het heeft geregend verandert de tegelvloer van de hal en de loopbrug over de rails op het centraal station in een glijbaan. Gele rekken met waarschuwingen wijzen het publiek nu al geregeld op het gevaar. De NS wil nu een definitief einde maken aan dit probleem en het lapmiddel overbodig maken. Vooral omdat er dagelijks veel mensen over de betreffende vloer lopen.
Nadat een deel van de vloer is voorzien van een tapijt is het de bedoeling dat maandagavond rond 19.00 uur de eerste tegels worden gesloopt.
quote:In navolging van Provinciale Staten van Noord-Brabant heeft vanavond ook de gemeenteraad van Den Bosch nee gezegd tegen de verkoop van energiebedrijf Essent. Onder meer de coalitiepartijen CDA en GroenLinks stemden tegen de verkoop. Zij willen het publieke belang in het energiebedrijf behouden.
Den Bosch is samen met Tilburg de grootste gemeentelijke aandeelhouder van Essent. De gemeenten bezitten elk 3,73 procent van de aandelen. Het college van burgemeester en wethouders was unaniem voor de overname van Essent door het Duitse RWE en neemt uiteindelijke de definitieve beslissing voor de gemeente.
Volgens een gemeentewoordvoerder wacht Den Bosch waarschijnlijk op het resultaat van het debat over de toekomst van Essent vrijdag in een extra vergadering van Provinciale Staten. De miljardendeal gaat door als RWE 80 procent van de aandelen krijgt aangeboden. De provincie Noord-Brabant bezit 30,8 procent van de aandelen en kan de overname in zijn eentje blokkeren.
Weerstand tegen de verkoop van Essent bestaat er verder in enkele kleinere gemeenten die een verwaarloosbaar belang hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |