een tweede repo!quote:Op maandag 4 mei 2009 00:16 schreef reetveter het volgende:
Oké
Zieke gasten op sbs met reportage trouwens
quote:
Rape.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:16 schreef reetveter het volgende:
Oké
Zieke gasten op sbs met reportage trouwens
Morgen half 10 weer.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Katers zijn voor mietjes, echte mannen doen alleen aan poesjes!
ik vind dr een beetje raar uitzien.quote:
Dat kun je zo niet zeggen hoorquote:
Nee, ik voor de hare.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gaat goedmet jou?
[..]
Half 10 staat ze alweer spinnend voor je deur?
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, ik voor de hare.
trouwens over die groeten aan zG, 'Kusje op haar broeierige lipjes terug.'
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat kun je zo niet zeggen hoor
Het bijwoord insgelijks wordt gebruikt als bijwoordelijke bepaling in de zin (Ik wens je insgelijks het beste toe), maar is vooral gebruikelijk als elliptische uitdrukking bij het beantwoorden van een begroeting of een wens, in de betekenis 'ik wens u hetzelfde' (A: Ik wens je het beste. B: Insgelijks!).
Ik vergeef het jequote:Op maandag 4 mei 2009 00:42 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:42 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee hoor precies 48 uurquote:
Anon isquote:Op maandag 4 mei 2009 00:46 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
zo die is lekker, wat is haar telefoonnummer en/of hyves/site?
Ja groot spektakel hoor!quote:
I love you tooquote:Op maandag 4 mei 2009 00:48 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga je nu voor een week door zo'n foto te posten?quote:
Het ziet er naar uit dat zijn klootjes een beetje in de knel zittenquote:
Oh, was het een tubgirl?quote:Op maandag 4 mei 2009 00:50 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ga je nu voor een week door zo'n foto te posten?
ik vind haar echt niet lekker ofzo? en ze lijkt jb.quote:
Wat betekent dat ?quote:Op maandag 4 mei 2009 00:53 schreef LudoSanders het volgende:
Ha, ik heb vandaag de winnende binnen gekopt wat voor lijfsbehoud zorgde.
oh, ze is ook niet 18. hoe oud is ze?quote:Op maandag 4 mei 2009 00:54 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik vind haar echt niet lekker ofzo? en ze lijkt jb.
was daar mis meequote:Op maandag 4 mei 2009 00:54 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik vind haar echt niet lekker ofzo? en ze lijkt jb.
5 punten op villarreal (die zijn kansloos want ze moeten nog tegen Barca en Madrid of zo) 4 op Valencia (moeten nog Real thuis en Atletico uit)quote:
Wat een topper!quote:Op maandag 4 mei 2009 00:53 schreef LudoSanders het volgende:
Ha, ik heb vandaag de winnende binnen gekopt wat voor lijfsbehoud zorgde.
Trailer trash.quote:
Wie de neuk ben jij?quote:Op maandag 4 mei 2009 00:55 schreef Kwaliteit het volgende:
File, kzit weer in een file...
Wel zo'n duizend wielen, netjes op een rij!
Stilstaan...
Wachten tot we doorgaan
Mag ik even voorgaan?
Want ik wil naar huis!
File.... OOO jongens wat een file!
Wel meer dan duizend wielen staan, hier op een rij
File.... o wat een file....
Vier van die wielen
Die zijn van mij!
Hopend...
Dat het gauw voorbij zou zijn
In de verte rijd een trein
vliegensvlucht naar huis
Filee...
O jongens wat een file
Wel meer dan duizend wielen staan, hier in de rij!
Eindeloos achter een agent en loos
ik blijf kalm en word niet boos
MAAR IK WIL NAAR HUIS
File...
O wat een file...
Wel duizend wielen... staan in een rij.
File.......
o wat een file
vier van die wielen
die zijn van mij
![]()
Dat we niet degradeerde. En dat terwijl ik helemaal niet kan koppen.quote:
quote:
Zijn ze uit gezogen of zoquote:
Valt nog alles mee dat je er geen G van maakt.quote:
Kom eens buiten ofzo.quote:
Dat hadden wij eerst moesten tegen een team met (G) erachter, dus hun kwamen op ons sportpark (quote:Op maandag 4 mei 2009 00:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Valt nog alles mee dat je er geen G van maakt.
zegt een fokker tegen een andere fokker.quote:
Gemengd? Voetballen tegen vrouwen?quote:Op maandag 4 mei 2009 01:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat hadden wij eerst moesten tegen een team met (G) erachter, dus hun kwamen op ons sportpark () aan en toen vroegen we zo van; 'staat die G voor gehandicapt?' hun gelijk super boos en zo van 'Nee voor gemengd
![]()
' en toen hadden we al ruzie voor de wedstrijd
![]()
![]()
![]()
Wat een lelijke tieten, twee erwten op een plank.quote:
Dat ze om zo´n inkopper (ha-ha) nog boos kunnen wordenquote:Op maandag 4 mei 2009 01:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat hadden wij eerst moesten tegen een team met (G) erachter, dus hun kwamen op ons sportpark () aan en toen vroegen we zo van; 'staat die G voor gehandicapt?' hun gelijk super boos en zo van 'Nee voor gemengd
![]()
' en toen hadden we al ruzie voor de wedstrijd
![]()
![]()
![]()
En dan ook echt keihard getackled worden door zoeen pikloze. The horror.quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 01:01 schreef GasTurbine het volgende:
Boh gek m'n handen ruiken naar vis bwehehe.
Het was een serieuze vraag.quote:Op maandag 4 mei 2009 01:02 schreef sezten het volgende:
[..]
Dat ze om zo´n inkopper (ha-ha) nog boos kunnen worden
Rimpels op.. haar..? enkelsquote:
Ja, wij hadden eerst ook een meisje maar dat was meer een man, daarvoor hadden we wel echt een meisje. Maar het was in de C ofzo dus dan kan het.quote:
quote:
quote:
Wie is dat alweer?quote:
Ohquote:
Whehe.quote:
Zit hier een verhaal achter, gaarne linkjequote:
Is er een deel 2quote:Op maandag 4 mei 2009 01:06 schreef sezten het volgende:
[..]
Oh![]()
![]()
![]()
Maar ben eindelijk Green st. Hooligans 2 kijken na de tip 2 dagen geleden
Ja.quote:Op maandag 4 mei 2009 01:06 schreef GasTurbine het volgende:
Boh gek ik ben bang dat ik de Mexicaanse griep heb.
Ben al de heule tijd aan de dunne en ik heb zaterdag tegen zo'n zonnebankboy met poepkleur gespeeld. Ik kon uit z'n gezichtsuitdrukkingen niet halen of hij stervende aan de Mex-Griep was of plezier maakte door mijn team in te maken. Hij had ook al zo'n breezersletje wiens leeftijd op 2 handen valt te tellen en waarbij je de borstkas moet intrappen om enige tietgroei te bespeuren. Ga ik dood?
Ken je ene Jos?quote:Op maandag 4 mei 2009 01:09 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Zit hier een verhaal achter, gaarne linkje
Ik wist het toch!!!!!!!!!!!!!!!11quote:
quote:PK. zegt (1:09):
jos zijn zus heette ook tanja!
Bwhehe is het zijn vriendinnetje boh gek?quote:
geef hier afcajos zusje haarkleur tipsquote:Op maandag 4 mei 2009 01:12 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Bwhehe is het zijn vriendinnetje boh gek?
quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 01:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
geef hier afcajos zusje haarkleur tips
quote:Op zondag 2 december 2007 23:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Lekker spuitkuikentje ben jezou je zo volblaffen
Op de originele foto waar ze haar haar heeft geverfd is ze wel knap.quote:Op maandag 4 mei 2009 01:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Madonna in haar seksperiode.quote:
Je zag hem dus wel?quote:
Link gekopieerd en geplakt in een nieuw venster.quote:Op maandag 4 mei 2009 01:25 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Je zag hem dus wel?
Ik had een kruisje!
Madonna....
quote:Op maandag 4 mei 2009 01:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Damn, je zou maar zo'n zus hebbenquote:
Ik zou Fas doen hoor!quote:
Ja brillen zijn sexy he, vind ik ook.quote:Op maandag 4 mei 2009 01:41 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik zou Fas doen hoor!
Moet ze wel haar bril ophouden!!
quote:Op maandag 4 mei 2009 01:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja brillen zijn sexy he, vind ik ook.
Is ie al van msn af dan?quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 01:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja brillen zijn sexy he, vind ik ook.
Ga schaapsen tellen, het werktquote:
Ja, zoiets.quote:
quote:‘Kuisheid is de nieuwe sensualiteit. Het modebeeld wordt vrij strak met veel grijs en zwart. Daar past een bril in een opvallende kleur perfect bij.’ Dus, bril op, sjaaltje om je nek, college-shoes aan en je bent hotter dan hot.'
Ik vat 't maar op als compliment.quote:
Moggel.quote:
Omg daar voldoe ik volkomen aan.quote:
Fas is de nieuwe BTquote:
Mogguh.quote:
Ik zie echt heeeel veel mensen met zo'n bril lopen. Maar inderdaad, slechts een enkeling staat het.quote:Op maandag 4 mei 2009 01:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[ afbeelding ]
Die staan sommige mensen best goed.
Als je moslim bent.quote:
quote:
Ik moest lachenquote:Op maandag 4 mei 2009 01:55 schreef Paaskonijn het volgende:
Negers plus een spin!
Die OP liet me gniffelen.
...quote:
Engquote:Op maandag 4 mei 2009 02:12 schreef Fascination het volgende:
http://img45.imagevenue.com/img.php?loc=loc24&image=c40_040422katja12.jpg
Deze dus.
quote:Op maandag 4 mei 2009 01:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[ afbeelding ]
Die staan sommige mensen best goed.
het lijkt net of je klaarkomtquote:Op maandag 4 mei 2009 02:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mij in ieder geval niet!
quote:Op maandag 4 mei 2009 02:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mij in ieder geval niet!
Wou net zeggen.quote:Op maandag 4 mei 2009 02:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mij in ieder geval niet!
Trusten.quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 02:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ik er niet zo uit zie als ik klaar kom!
ja moet je de rar hebben die geef ik wel aan mede ossenarequote:
JAquote:Op maandag 4 mei 2009 02:36 schreef gers het volgende:
[..]
ja moet je de rar hebben die geef ik wel aan mede ossenare
geen bt.rar maar lekkerderquote:
ik zei het je tochquote:Op maandag 4 mei 2009 02:40 schreef sezten het volgende:
Jezus wat een teringfilmdie Green Street 2 maar wel spannend
Dacht even dat ik een kut ging zien zo aan het eind![]()
![]()
![]()
Totaal geen realisme ook.quote:
wat zeg jequote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 02:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hmm geen rar. Gers ik weet wie je bent ik pak je!
Ik las 3 keer ¨ik weet niet wie je bent¨quote:Op maandag 4 mei 2009 02:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hmm geen rar. Gers ik weet wie je bent ik pak je!
Ik behave me altijd. En nu ga ik slapenquote:Op maandag 4 mei 2009 03:21 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik las 3 keer ¨ik weet niet wie je bent¨![]()
![]()
Het is te laat..
BT, behave!
quote:Op maandag 4 mei 2009 03:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik behave me altijd. En nu ga ik slapen![]()
!
quote:Op maandag 4 mei 2009 03:58 schreef swarmahoer het volgende:
zo, goed feestje gehad, en 2 bitchfights, geweldig
Mooi is dat altijd he!quote:Op maandag 4 mei 2009 04:02 schreef swarmahoer het volgende:
personeelsfeest, vanwege koninginnedag enzo, hard gewerkt () dus lekker gebbqt met iedereen en daarna bier drinken
wat een boel werd er afgeslet zeg, geweldig
Ik ben niet druk hoor.quote:
Mietje, ik ben om half 4 gaan slapen en om half 7 opgestaan.quote:Op maandag 4 mei 2009 08:50 schreef Fascination het volgende:
Whehe, om 3.00 gaan slapen en nu alweer klaarwakker.
Neuh, ben nog op tijd gestopt.quote:Op maandag 4 mei 2009 08:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij die-hard aan het developen was
Dat is kut.quote:Op maandag 4 mei 2009 08:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mietje, ik ben om half 4 gaan slapen en om half 7 opgestaan.
Katten in je fobo.quote:Op maandag 4 mei 2009 08:54 schreef jagga het volgende:
vanavond fotoboek de lucht in met fotoos van onze nieuw aanwinst
Kitten, 8 weken, een crimineeltje in de maak![]()
quote:
quote:
Wij wel.quote:Op maandag 4 mei 2009 09:30 schreef jitzzzze het volgende:
Pff, ik wil de zuipverhalen van mn collega's niet weten![]()
Hier gaat het over 1 of andere Suzuki Swift.quote:Op maandag 4 mei 2009 09:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik luister niet, dus ik kan het helaas niet herhalen.
Dat is beter dan kansloze zuipverhalen van mensen met een mid-life crisisquote:Op maandag 4 mei 2009 09:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hier gaat het over 1 of andere Suzuki Swift.
bofkontquote:Op maandag 4 mei 2009 09:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is beter dan kansloze zuipverhalen van mensen met een mid-life crisis![]()
Hahaha.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:00 schreef Syb-rund. het volgende:
YEAAAAAAH YEAAH YEAH!
No nooo nooo noo noo
Wat is daarmee dan?quote:Op maandag 4 mei 2009 09:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hier gaat het over 1 of andere Suzuki Swift.
'' !quote:
sowieso elke show met van die hood negers is altijd wel geniaalquote:
Gewoon, Suzuki.quote:
quote:
Gisteren stond er zo'n zwarte Suzuki Swift voor me voor een stoplicht. En van die gastjes in een oude Golf die ernaast stond allemaal hun middelvinger opsteken.quote:
Echt, hoe triestquote:Op maandag 4 mei 2009 10:28 schreef Marurk het volgende:
[..]
Gisteren stond er zo'n zwarte Suzuki Swift voor me voor een stoplicht. En van die gastjes in een oude Golf die ernaast stond allemaal hun middelvinger opsteken._!
Ja, maar ik moest toch lachenquote:Op maandag 4 mei 2009 10:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Echt, hoe triest
Alsof hij het gedaan heeft he.
quote:Op maandag 4 mei 2009 10:28 schreef Marurk het volgende:
[..]
Gisteren stond er zo'n zwarte Suzuki Swift voor me voor een stoplicht. En van die gastjes in een oude Golf die ernaast stond allemaal hun middelvinger opsteken._!
classicquote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 10:28 schreef Marurk het volgende:
[..]
Whehehe, ja dan was je genaaid.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:35 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Echt zo typisch Nederlands vind ik dat he. Overigens ben ik wel blij dat die vent niet in een Golfje die mensen heeft geramd, aangezien ik die van mij binnenkort wil gaan verkopen. Krijg je weer van dat gezeur dat niemand hem wilt hebben ofzo.
En dan bang worden dat die je gaat rammen natuurlijkquote:Op maandag 4 mei 2009 10:37 schreef Marurk het volgende:
[..]
Whehehe, ja dan was je genaaid.
Nu heb ik ook elke keer weer zoiets van: "Hey, daar heb je weer zo'n Swift"
Het is dat er nu zo'n hype over die Swift is, anders was het me niet eens opgevallen. Toen ze steeds in het nieuws zeiden "Suzuki Swift", viel het mij niet eens op. Anderen kennelijk welquote:Op maandag 4 mei 2009 10:37 schreef Marurk het volgende:
[..]
Whehehe, ja dan was je genaaid.
Nu heb ik ook elke keer weer zoiets van: "Hey, daar heb je weer zo'n Swift"
Alle Swift rijders zijn zelfmoordterroristenquote:Op maandag 4 mei 2009 10:40 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Het is dat er nu zo'n hype over die Swift is, anders was het me niet eens opgevallen. Toen ze steeds in het nieuws zeiden "Suzuki Swift", viel het mij niet eens op. Anderen kennelijk welIk begrijp niet hoe mensen zo onintelligent kunnen zijn dat ze het type auto koppelen aan de daad van die man. Echt héél triest.
En alle BMW 1-serie-rijders zijn .... ?quote:Op maandag 4 mei 2009 10:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Alle Swift rijders zijn zelfmoordterroristen![]()
Inderdaad. Dat alles over 1 kam scheren altijd.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:35 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Echt zo typisch Nederlands vind ik dat he.
Niet noemenswaardig.quote:
Ach ja de meeste Nederlanders zijn dom. Sommige denken dat acteurs net zo zijn als de rol die ze spelen.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:40 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Het is dat er nu zo'n hype over die Swift is, anders was het me niet eens opgevallen. Toen ze steeds in het nieuws zeiden "Suzuki Swift", viel het mij niet eens op. Anderen kennelijk welIk begrijp niet hoe mensen zo onintelligent kunnen zijn dat ze het type auto koppelen aan de daad van die man. Echt héél triest.
Mwa normaal ben jij altijd degene die anderen loopt af te kraken.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zucht, krijgen we dat afgezaagde verhaal weer?
Ja, dat is ook wel zoquote:Op maandag 4 mei 2009 10:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa normaal ben jij altijd degene die anderen loopt af te kraken. [ afbeelding ]
Denk je dat ze dat doen omdat ze het zelf niet meer vinden kunnen? Natuurlijk niet. Die slogan hoorde gewoon bij dat bedrijf, en was - en is - erg succesvol. Maar als iedereen al zo reageert op Suzuki Swift rijders, kun je al raden hoe hun doelgroep - de Nederlandse bevolking - reageert als ze doorgaan met die reclamecampagne. Niet positief dus. Dus nu moeten ze een afweging maken. Of we gaan door, en krijgen negatieve reacties en wellicht een daling in de omzet, of ze zoeken iets anders.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat alles over 1 kam scheren altijd.![]()
Ook zoiets achterlijks dat Centraal Beheer hun slogan wil veranderen![]()
ik ben niet meer zoveel in de SC dus dan weet ik niet hoe vaak ze het al over je auto gehad hebben, dus dat is gewoon dikke pech voor jou.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:50 schreef jitzzzze het volgende:
Maar om het nou 3 keer per dag over mijn auto te hebben is ook wat overdreven.
Pff, faalhaas deluxequote:Op maandag 4 mei 2009 10:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ik ben niet meer zoveel in de SC dus dan weet ik niet hoe vaak ze het al over je auto gehad hebben, dus dat is gewoon dikke pech voor jou. [ afbeelding ]
helaas werkt het echt zo, sommige mensenquote:Op maandag 4 mei 2009 10:51 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Denk je dat ze dat doen omdat ze het zelf niet meer vinden kunnen? Natuurlijk niet. Die slogan hoorde gewoon bij dat bedrijf, en was - en is - erg succesvol. Maar als iedereen al zo reageert op Suzuki Swift rijders, kun je al raden hoe hun doelgroep - de Nederlandse bevolking - reageert als ze doorgaan met die reclamecampagne. Niet positief dus. Dus nu moeten ze een afweging maken. Of we gaan door, en krijgen negatieve reacties en wellicht een daling in de omzet, of ze zoeken iets anders.
Dat zeg ik toch ook niet, ik heb het toch ook over de overdreven achterlijke reacties van die tokkies waar half Nederland tegenwoordig uit lijkt te bestaan. Het is gewoon achterlijk dat men niet meer kan relativeren of uberhaupt verder kijken dan hun neus lang is.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:51 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Denk je dat ze dat doen omdat ze het zelf niet meer vinden kunnen? Natuurlijk niet. Die slogan hoorde gewoon bij dat bedrijf, en was - en is - erg succesvol. Maar als iedereen al zo reageert op Suzuki Swift rijders, kun je al raden hoe hun doelgroep - de Nederlandse bevolking - reageert als ze doorgaan met die reclamecampagne. Niet positief dus. Dus nu moeten ze een afweging maken. Of we gaan door, en krijgen negatieve reacties en wellicht een daling in de omzet, of ze zoeken iets anders.
quote:Piraten vergissen zich in schip
Uitgegeven: 3 mei 2009 22:05
Laatst gewijzigd: 3 mei 2009 22:05
BRUSSEL - Een groep van elf Somalische piraten heeft zich zondag schromelijk vergist in een doelwit. Ze dachten een koopvaardijschip te gaan aanvallen op volle zee. Toen ze dichterbij kwamen, bleek het echter een Frans fregat.
En dat fregat voer daar juist vanwege de EU-missie tegen piraterij.
De commando's op het fregat Nivose hadden weinig moeite om de elf piraten te overmeesteren, die voeren op een moederschip en twee skiffs 900 kilometer oostelijk van het Keniaanse Mombasa.
Overmeesteren
Het Franse fregat Nivose had op 15 april ook al eens elf piraten overmeesterd in hetzelfde zeegebied, meldde de Europese Unie zondag.
De EU-missie Atalanta tegen de Somalische piraten bestaat nu uit tien schepen.
Het zijn vier Duitse, twee Franse en twee Spaanse boten, evenals een Italiaans en Grieks schip. Binnenkort komen daar nog drie Zweedse schepen bij.
quote:Op maandag 4 mei 2009 11:00 schreef Marurk het volgende:
[..]_!
Het is en blijft een geyle bak (vooral in het wit)![]()
![]()
Welke kleur heb je nu? En heb je 3-/5-deurs?quote:Op maandag 4 mei 2009 11:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zit nog steeds te twijfelen of ik niet een witte had moeten nemen
Ik heb een zwarte 3 deurs, uiteraard met chromen lijst om de ramen heen.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:03 schreef Marurk het volgende:
[..]
Welke kleur heb je nu? En heb je 3-/5-deurs?
Ja, die is echt vet.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:03 schreef BobbyB het volgende:
Deze vind ik wel leuk
[ afbeelding ]
Sowieso reclame in Amerika.Daar mogen ze elkaar helemaal afzeiken in reclames.
Whahahahahaha same here!!!!!!!!!1!!!quote:Op maandag 4 mei 2009 11:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb een zwarte 3 deurs, uiteraard met chromen lijst om de ramen heen.
Nee. Echt waarquote:
Witte auto's zijn pauper.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:14 schreef Marurk het volgende:
[..]
Nee. Echt waar
Zwart, 3-deurs, chromen lijst
En ik zei: "Nee pap, je moet een witte." Maar dat wilde ie niet (vond hij te ordinair).
Dat zei mijn vriendin ookquote:Op maandag 4 mei 2009 11:14 schreef Marurk het volgende:
[..]
Nee. Echt waar
Zwart, 3-deurs, chromen lijst
En ik zei: "Nee pap, je moet een witte." Maar dat wilde ie niet (vond hij te ordinair).
Inderdaad. Buurjongen van tegenover heeft ook zo'n witte 1 serie en dat vind ik wel mooier dan een zwarte tbh. Maar het moet wel bij bepaalde auto's zijn, het staat lang niet overal mooi.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar sommige (niet veel) zijn wel echt heel erg mooi in het wit
Nouja, ik vind het nogal onpraktisch. Qua schoonmaken etc.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Buurjongen van tegenover heeft ook zo'n witte 1 serie en dat vind ik wel mooier dan een zwarte tbh. Maar het moet wel bij bepaalde auto's zijn, het staat lang niet overal mooi.
Inderdaad.quote:
Ja, wit vind ik ook wel mooier dan zwart. Maar het is nu even cool, en volgend jaar rij je misschien voor aap.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Buurjongen van tegenover heeft ook zo'n witte 1 serie en dat vind ik wel mooier dan een zwarte tbh. Maar het moet wel bij bepaalde auto's zijn, het staat lang niet overal mooi.
Met zwart blijf je ook wassenquote:Op maandag 4 mei 2009 11:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nouja, ik vind het nogal onpraktisch. Qua schoonmaken etc.
Deze is ook wel mooiquote:Op maandag 4 mei 2009 11:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, wit vind ik ook wel mooier dan zwart. Maar het is nu even cool, en volgend jaar rij je misschien voor aap.
Het spreekwoord is niet voor niets: Een wittuh, daar blijf je mee zittuh.
Ga vooral niet met je auto door de wasstraat (of doe je dat wel?).quote:Op maandag 4 mei 2009 11:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Met zwart blijf je ook wassen![]()
Mijn vorige was zilvergrijs en daarop zag je bijna nooit viezigheid
Er staat bij mij in de buurt een rode 3 deurs, en ik vind het helemaal niets. Een soort bassie en adriaan autoquote:Op maandag 4 mei 2009 11:23 schreef Marurk het volgende:
[..]
Deze is ook wel mooi:
http://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/crimsonRed.jpg
Maar het moet ook niet Bassie en Adriaan-rood zijn. Het moet mooi rood zijn.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er staat bij mij in de buurt een rode 3 deurs, en ik vind het helemaal niets. Een soort bassie en adriaan auto
Ja, dat wel. Van die krassen krijg je toch wel. Of je nou door de wasstraat gaat of niet. De truc is om een textiele wasstraat te zoeken, dan krijg je de minste krassen.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:24 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ga vooral niet met je auto door de wasstraat (of doe je dat wel?).
Want er moest een keer wat gerepareerd worden, en dat liep niet helemaal goed, en toen hebben ze hem "voor het ongemak" maar even gewassen (jawel, in de wasstraat). Allemaal krasjes erop nu
Nou, die 3 deurs komt niet in mooi rood. Volgens mij is de rood die jij laat zien exclusief voor de coupé met M-pakket.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:26 schreef Marurk het volgende:
[..]
Maar het moet ook niet Bassie en Adriaan-rood zijn. Het moet mooi rood zijn.Metallic dus. En niet normaal rood.
Inderdaad. Ik zou het zelf nooit kopen, een witte auto. Heb sowieso altijd liever (donker) grijs.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, wit vind ik ook wel mooier dan zwart. Maar het is nu even cool, en volgend jaar rij je misschien voor aap.
Het spreekwoord is niet voor niets: Een wittuh, daar blijf je mee zittuh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |