Ik ben niet druk hoor.quote:
Mietje, ik ben om half 4 gaan slapen en om half 7 opgestaan.quote:Op maandag 4 mei 2009 08:50 schreef Fascination het volgende:
Whehe, om 3.00 gaan slapen en nu alweer klaarwakker.
Neuh, ben nog op tijd gestopt.quote:Op maandag 4 mei 2009 08:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij die-hard aan het developen was
Dat is kut.quote:Op maandag 4 mei 2009 08:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mietje, ik ben om half 4 gaan slapen en om half 7 opgestaan.
Katten in je fobo.quote:Op maandag 4 mei 2009 08:54 schreef jagga het volgende:
vanavond fotoboek de lucht in met fotoos van onze nieuw aanwinst
Kitten, 8 weken, een crimineeltje in de maak![]()
quote:
quote:
Wij wel.quote:Op maandag 4 mei 2009 09:30 schreef jitzzzze het volgende:
Pff, ik wil de zuipverhalen van mn collega's niet weten![]()
Hier gaat het over 1 of andere Suzuki Swift.quote:Op maandag 4 mei 2009 09:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik luister niet, dus ik kan het helaas niet herhalen.
Dat is beter dan kansloze zuipverhalen van mensen met een mid-life crisisquote:Op maandag 4 mei 2009 09:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hier gaat het over 1 of andere Suzuki Swift.
bofkontquote:Op maandag 4 mei 2009 09:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is beter dan kansloze zuipverhalen van mensen met een mid-life crisis![]()
Hahaha.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:00 schreef Syb-rund. het volgende:
YEAAAAAAH YEAAH YEAH!
No nooo nooo noo noo
Wat is daarmee dan?quote:Op maandag 4 mei 2009 09:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hier gaat het over 1 of andere Suzuki Swift.
'' !quote:
sowieso elke show met van die hood negers is altijd wel geniaalquote:
Gewoon, Suzuki.quote:
quote:
Gisteren stond er zo'n zwarte Suzuki Swift voor me voor een stoplicht. En van die gastjes in een oude Golf die ernaast stond allemaal hun middelvinger opsteken.quote:
Echt, hoe triestquote:Op maandag 4 mei 2009 10:28 schreef Marurk het volgende:
[..]
Gisteren stond er zo'n zwarte Suzuki Swift voor me voor een stoplicht. En van die gastjes in een oude Golf die ernaast stond allemaal hun middelvinger opsteken._!
Ja, maar ik moest toch lachenquote:Op maandag 4 mei 2009 10:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Echt, hoe triest
Alsof hij het gedaan heeft he.
quote:Op maandag 4 mei 2009 10:28 schreef Marurk het volgende:
[..]
Gisteren stond er zo'n zwarte Suzuki Swift voor me voor een stoplicht. En van die gastjes in een oude Golf die ernaast stond allemaal hun middelvinger opsteken._!
classicquote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 10:28 schreef Marurk het volgende:
[..]
Whehehe, ja dan was je genaaid.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:35 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Echt zo typisch Nederlands vind ik dat he. Overigens ben ik wel blij dat die vent niet in een Golfje die mensen heeft geramd, aangezien ik die van mij binnenkort wil gaan verkopen. Krijg je weer van dat gezeur dat niemand hem wilt hebben ofzo.
En dan bang worden dat die je gaat rammen natuurlijkquote:Op maandag 4 mei 2009 10:37 schreef Marurk het volgende:
[..]
Whehehe, ja dan was je genaaid.
Nu heb ik ook elke keer weer zoiets van: "Hey, daar heb je weer zo'n Swift"
Het is dat er nu zo'n hype over die Swift is, anders was het me niet eens opgevallen. Toen ze steeds in het nieuws zeiden "Suzuki Swift", viel het mij niet eens op. Anderen kennelijk welquote:Op maandag 4 mei 2009 10:37 schreef Marurk het volgende:
[..]
Whehehe, ja dan was je genaaid.
Nu heb ik ook elke keer weer zoiets van: "Hey, daar heb je weer zo'n Swift"
Alle Swift rijders zijn zelfmoordterroristenquote:Op maandag 4 mei 2009 10:40 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Het is dat er nu zo'n hype over die Swift is, anders was het me niet eens opgevallen. Toen ze steeds in het nieuws zeiden "Suzuki Swift", viel het mij niet eens op. Anderen kennelijk welIk begrijp niet hoe mensen zo onintelligent kunnen zijn dat ze het type auto koppelen aan de daad van die man. Echt héél triest.
En alle BMW 1-serie-rijders zijn .... ?quote:Op maandag 4 mei 2009 10:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Alle Swift rijders zijn zelfmoordterroristen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |