Hier stopte ik met lezen.quote:
quote:
Jordy?quote:Op zondag 3 mei 2009 23:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen.
Bij die naam staat nu de kop van dat mislukte zangertje in m'n geheugen gegrifd.
Jep, maar geen echt circuit zoals Monza.quote:
Been there. Done that.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:43 schreef KingGone het volgende:
[..]
Vervelend is dat inderdaad.
Ohja kijk uit. Er komt waarschijnlijk ook een slijmfase enzo. 'Ik mis je'.
Hoe hij aangepakt wordt bij die bnn showquote:Op zondag 3 mei 2009 23:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Bij die naam staat nu de kop van dat mislukte zangertje in m'n geheugen gegrifd.
Vandaar het dumpen.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Been there. Done that.
En nu beginnen we dus weer van voor af aan, als ik niet uitkijk.
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:44 schreef KingGone het volgende:
[..]
Niet? 24 mei zie ik toch echt een circuit hoor.
quote:
Ja hoe hij daar ook tekeer gaat GE WEL DIG ECHT WAAR APPLAUS!quote:
Dan hoef ik mijn grote gevaarte niet meequote:Op zondag 3 mei 2009 @ 23:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dan neem ik m'n camera mee dinsdag
én bedankt.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Likken likken likken likken likkenquote:Op zondag 3 mei 2009 23:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja hoe hij daar ook tekeer gaat GE WEL DIG ECHT WAAR APPLAUS!
oh sorry...
quote:
En daarvoor over z'n gymjufquote:Op zondag 3 mei 2009 23:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]en daarna iets met z'n ingedaalde ballen.
Op zo'n leeftijd is liefde geen toverbal maar gewoon rukken op het strakke gympakje van je gymjufquote:
maken we dan ook gelijk een filmpje?quote:Op zondag 3 mei 2009 23:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dan hoef ik mijn grote gevaarte niet mee
Die blik van hem is pricelessquote:Op zondag 3 mei 2009 23:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Op zo'n leeftijd is liefde geen toverbal maar gewoon rukken op het strakke gympakje van je gymjuf
Hejquote:
Maar. Wat is haar reactie?quote:Op zondag 3 mei 2009 23:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik begrijp 't
Ik voel niets meer..
Ik kan niets meer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |