abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 mei 2009 @ 23:58:59 #21
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_68640991
Ok dan weet ik genoeg.
Als ik griep heb ga ik me niet melden bij de huisarts of het ziekenhuis.

Ik ziek wel gewoon uit.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_68641281
Je bent verplicht mee te werken, niet om tamiflu te slikken. Je kan ook gewoon een paar weken in quarantaine gaan
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  maandag 4 mei 2009 @ 00:10:07 #23
8369 speknek
Another day another slay
pi_68641427
Beetje overdreven, het is geen Ebola ofzo.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 4 mei 2009 @ 00:22:36 #24
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_68641945
quote:
Op maandag 4 mei 2009 00:06 schreef Mortaxx het volgende:
Je bent verplicht mee te werken, niet om tamiflu te slikken. Je kan ook gewoon een paar weken in quarantaine gaan
ja maar als je griep hebt en je niet meld dan weet de overheid toch niets.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
  maandag 4 mei 2009 @ 00:54:18 #25
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_68642783
Lambiekjetopic.

Protip: Alle weigeraars de eigen risico van de toestemmers laten betalen. De weigeraars riskeren de volkgezondheid.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_68643058
Mensen die weigeren kun je toch gewoon in quarantaine zetten? Uiteraard zijn de gevolgen (ontslag etc) gewoon voor eigen rekening.

Ik vind het nogal wat om je omgeving bewust te besmetten, terwijl je dit misschien kunt voorkomen.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_68644716
quote:
Op maandag 4 mei 2009 01:04 schreef paddy het volgende:
Mensen die weigeren kun je toch gewoon in quarantaine zetten? Uiteraard zijn de gevolgen (ontslag etc) gewoon voor eigen rekening.

Ik vind het nogal wat om je omgeving bewust te besmetten, terwijl je dit misschien kunt voorkomen.
Voor een griepje?
  † In Memoriam † maandag 4 mei 2009 @ 07:10:13 #28
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_68644810
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:46 schreef eleusis het volgende:
Toch is het wel een interessante ethische discussie.
Er is niets ethisch aan verplichten. Echt helemaal niets.
Carpe Libertatem
pi_68645398
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:11 schreef Lambiekje het volgende:

Zeg maar dag tegen je zelfbeschiking eigen lichaam.
Wat loop je nu te zeuren, je hebt allang geen zelfbeschikking meer over je lichaam. Je mag bijvoorbeeld ook geen harddrugs gebruiken. En als je te oud of te ongezond bent (ook buiten je schuld om) kom je niet meer in aanmerking voor transplantatie van organen.

En wil je persé zelfbeschikking over je eigen lichaam? Ook in de wetenschap dat dat andere mensen hun leven kan kosten?
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_68645540
quote:
Op maandag 4 mei 2009 00:54 schreef GasTurbine het volgende:
Lambiekjetopic.

Protip: Alle weigeraars de eigen risico van de toestemmers laten betalen. De weigeraars riskeren de volkgezondheid.
Ik zie dat de angst er weer goed in zit bij de gemiddelde telegraaf-lezer. We hebben tot dusver slechts over een lullig griepje. Als je ziet hoeveel mensen er tot nog toe zijn overleden als gevolg van de griep, dan hebben we relatief weinig te vrezen.

Zolang de Mexicaanse griep niet anders oogt dan een doodnormale griep en er vrijwel niemand sterft, ga ik geen medicatie nemen om uit te zieken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 4 mei 2009 @ 09:03:18 #31
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_68645658
quote:
Op maandag 4 mei 2009 08:47 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Wat loop je nu te zeuren, je hebt allang geen zelfbeschikking meer over je lichaam. Je mag bijvoorbeeld ook geen harddrugs gebruiken. En als je te oud of te ongezond bent (ook buiten je schuld om) kom je niet meer in aanmerking voor transplantatie van organen.

En wil je persé zelfbeschikking over je eigen lichaam? Ook in de wetenschap dat dat andere mensen hun leven kan kosten?
Oh waarom mag alchohol dan wel , dat is zonder twijfel hardste drugs van al.

Griep kost geen levens, Tamiflu wel.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 4 mei 2009 @ 09:07:27 #32
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_68645714
quote:
Op maandag 4 mei 2009 08:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik zie dat de angst er weer goed in zit bij de gemiddelde telegraaf-lezer. We hebben tot dusver slechts over een lullig griepje. Als je ziet hoeveel mensen er tot nog toe zijn overleden als gevolg van de griep, dan hebben we relatief weinig te vrezen.

Zolang de Mexicaanse griep niet anders oogt dan een doodnormale griep en er vrijwel niemand sterft, ga ik geen medicatie nemen om uit te zieken.
Maar waarom stelt Ab Klink zulke eisen als het een lulllig griepje is wat je naar een paar dagen uitzieken van af bent? Waarom de verplichting tot medicatie wat bewezen psychose of sterfte betekend en bovendien NIET werkt?!
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_68645907
quote:
Op maandag 4 mei 2009 09:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Oh waarom mag alchohol dan wel , dat is zonder twijfel hardste drugs van al.
Zonder twijfel nog wel.
quote:
Griep kost geen levens, Tamiflu wel.
Griep kost geen levens? Wauw... Je weet hopelijk wel het verschil tussen griep en verkoudheid? Heb je ook een bron voor je bewering dat Tamiflu levens kost? En dan niet een vage conspiracy-website die alles in twijfel trekt?
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_68645987
Mensen die de Mexicaanse griep krijgen en geen medicijnen willen slikken moeten wmb in quarantaine en mogen daar blijven totdat ze beter zijn, of dood, for that matter. Als ze maar niet de kans krijgen om nog meer andere mensen te besmetten...
pi_68645992
quote:
Op maandag 4 mei 2009 09:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Griep kost geen levens
  maandag 4 mei 2009 @ 09:30:29 #36
102466 cappp
Ondertitel
pi_68646079
Als ik het niet wilt slikken, doe ik dat niet.
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
  maandag 4 mei 2009 @ 09:30:44 #37
102466 cappp
Ondertitel
pi_68646086
Ik neem wel een paddo ofzo.
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
pi_68646395
quote:
Op maandag 4 mei 2009 09:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Maar waarom stelt Ab Klink zulke eisen als het een lulllig griepje is wat je naar een paar dagen uitzieken van af bent? Waarom de verplichting tot medicatie wat bewezen psychose of sterfte betekend en bovendien NIET werkt?!
Klinkt en de andere ministers van Volksgezondheid staan onder druk van de farmaceutische industrie. Die gedijt goed bij de huidige paniek.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_68647369
Er is een wet met betrekking tot besmettelijk ziekten als ik me niet vergis, misschien dat daar iets in staat? Lijkt me stug dat ze je dat kunnen dwingen, over de uitvoerbaarheid nog maar niet te spreken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 4 mei 2009 @ 10:31:27 #40
8369 speknek
Another day another slay
pi_68647412
Ach als generale repetitie voor een echt gevaarlijk gemuteerd griepvirus is dit best aardig. Maar wat Klink doet is echt zwaar overdreven voor H1N1.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')