Ja, het lijkt me sterk dat JIJ wat te vragen hebt want JIJ doet niet mee aan de opdracht.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zo erg vond ik het ook niet, ik denk wel dat het wat hard aankomt maar het is de bunker, geen vakantie resort. Al had hij het iets anders kunnen brengen, hij zei toch iets als jij doet niet mee met de opdracht dus je hoeft niets te vragen? Dat kun je je aantrekken.
Dat viel mij van de week ook al op. Er zit ook geen logica in bij de meesten, dan huppen ze van links naar rechts met die borstel. Er zit niets geen systeem inquote:Op zondag 3 mei 2009 23:03 schreef Peter6000 het volgende:
De tanden worden verkeerd gepoetst, je moet cirkelende bewegingen maken, en niet op een neer schrobben.
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:03 schreef Peter6000 het volgende:
De tanden worden verkeerd gepoetst, je moet cirkelende bewegingen maken, en niet op een neer schrobben.
Heel goed en Bart hoeft nu ook niet opeens superlief te doen.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:05 schreef Dementor het volgende:
Bart komt af en toe opdrachten toelichten.
Als hij dat niet doet bellen ze naar de regie en krijgen jullie alleen "okay zullen we doen" te horen als de Overlevers aan de telefoon zijn.
We willen telefonisch contact zo veel mogelijk beperken aangezien dit eenzijdige communicatie op de streams oplevert.
Stond er in die brief (opdracht) dat de rest niet van die bonen mochten nemen? Volgens mij niet, dus kunnen ze die bonen wel delen!quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:05 schreef Dementor het volgende:
Als hij dat niet doet bellen ze naar de regie en krijgen jullie alleen "okay zullen we doen" te horen als de Overlevers aan de telefoon zijn.
We willen telefonisch contact zo veel mogelijk beperken aangezien dit eenzijdige communicatie op de streams oplevert.
Kan het niet via een webcam dan?quote:Op zondag 3 mei 2009 23:05 schreef Dementor het volgende:
Pim heeft z'n militaire training gehad hè, die vind dit redelijk kinderspelquote:Op zondag 3 mei 2009 23:06 schreef Peter6000 het volgende:
Het is wel duidelijk dat iedereen het zwaar lijkt te vinden, op Pim na.
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:02 schreef D. het volgende:
Ik lees morgen wel of er BigMacs geweest zijn of niet
welterusten allen
die 2 potten pp gaan ze niet delen hoorquote:Op zondag 3 mei 2009 23:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Stond er in die brief (opdracht) dat de rest niet van die bonen mochten nemen? Volgens mij niet, dus kunnen ze die bonen wel delen!
De opdracht is dat die twee niets anders mogen nemen dan bonen, niet dat ze ze niet mogen delen!
Omg, doe ik het al tijden verkeerdquote:Op zondag 3 mei 2009 23:03 schreef Peter6000 het volgende:
De tanden worden verkeerd gepoetst, je moet cirkelende bewegingen maken, en niet op en neer schrobben.
en ook nog HBB, maar dat hield hij niet vol.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan het niet via een webcam dan?
Bart heeft zijn moment of fame 10 jaar geleden al gehad
Dat stond weer in die andere brief .quote:Op zondag 3 mei 2009 23:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Stond er in die brief (opdracht) dat de rest niet van die bonen mochten nemen? Volgens mij niet, dus kunnen ze die bonen wel delen!
De opdracht is dat die twee niets anders mogen nemen dan bonen, niet dat ze ze niet mogen delen!
Hmm, de opdracht was voor Jeroen en Eline, als je dit door zou trekken zou een fysieke opdracht ook verdeeld mogen worden als er niet expliciet bijstaat dat de 2 die de opdracht hebben gekregen het alleen moeten doen.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is een optie, ga ik meenemen.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan het niet via een webcam dan?
Bart heeft zijn moment of fame 10 jaar geleden al gehad
Scherp, die is mentaal heel wat gewend natuurlijkquote:Op zondag 3 mei 2009 23:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pim heeft z'n militaire training gehad hè, die vind dit redelijk kinderspel
Toelichten is het probleem niet maar hij hoeft geen sneren uit te delen. Maar het is geen halszaak maar in het geval van amber is de opmerking van bart het druppeltje geweest bij haar.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:05 schreef Dementor het volgende:
Idd.quote:
quote:Zondag 3 mei: 21:40
De brief:
Beste Overlevers,
Vanmiddag hebben jullie een inventarisatie gemaakt van de voedselvoorraad. Deze voorraad moeten jullie inleveren. Binnen vijftien minuten moeten alle etenswaren in het grijze krat in het voorraadhok staan.
De bruine bonen voor het dagduel horen hier niet bij, die blijven achter in de Bunker. Het is voor de andere Overlevers niet toegestaan om mee te eten van de bruine bonen.
Daarnaast moeten alle voorwerpen voor de opdrachten van vandaag met spoed worden ingeleverd. Deze spullen staan binnen vijf minuten in het voorraadhok.
The Bunker
Er werdt ook duidelijk gezegd en staat ook op de bunkersite dat de anderen niets van de bonen mogen hebben.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |