Bleghquote:Op zondag 3 mei 2009 22:50 schreef NrTH het volgende:
[..]
Maar minder smerig dan wanneer je je bloederige kut in het cakeblik wast
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee, helaas niet, ipv douchen heeft ze haat k*t gewassen in de kneedschaal......
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:55 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dat wou Renate wel gaan doen geloof ik, maar dat kon de rest nog wel op tijd tegenhouden
heb het maar half meegekregen ook, maar toch ;x
Edit: oh wel echt gedaan ook dus
Dat bart die opdrachten brengt maakt mij niet uit maar die opmerking gister tegen renate vond ik niet nodig en die tegen amber net ook niet.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:50 schreef Chanel5 het volgende:
Bart doet gemaakt belangrijk en van daaruit zet hij iemand, ten onrechte, op zijn plaats...
Opdrachten moeten alleen per brief de Bunker in komen..
Sorry Bart, je hebt zelf gezegd slechte ervaringen te hebben met RLS, blijf dan ook op de achtergrond, je geilt in mijn ogen teveel op tv nu, je spreekt jezelf tegen.
Wat zei hij dan tegen Renate??quote:Op zondag 3 mei 2009 22:57 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Dat bart die opdrachten brengt maakt mij niet uit maar die opmerking gister tegen renate vond ik niet nodig en die tegen amber net ook niet.
Als hij zich ergert aan dingen moet bart dat met zijn collega's bespreken en zijn iritatie niet ventileren naar kandidaten toe.
Hij speelt een beetje een commandant op dit moment. Maarja hij zou ook wel moe zijn maken tenslotte ook heel veel uren.
De opmerking naar Renate heb ik gemist maar die naar Amber vond ik wel kunnen. Dat ie een beetje de commandant speelt vind ik ook wel ok.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:57 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Dat bart die opdrachten brengt maakt mij niet uit maar die opmerking gister tegen renate vond ik niet nodig en die tegen amber net ook niet.
Als hij zich ergert aan dingen moet bart dat met zijn collega's bespreken en zijn iritatie niet ventileren naar kandidaten toe.
Hij speelt een beetje een commandant op dit moment. Maarja hij zou ook wel moe zijn maken tenslotte ook heel veel uren.
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:50 schreef NrTH het volgende:
[..]
Maar minder smerig dan wanneer je je bloederige kut in het cakeblik wast
BB (belangrijke Bart) moet lekker achter zijn schermpje blijven zitten en een brief in de voorraadkast leggen of via een webcam zijn boodschap doorgeven.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:57 schreef lies1958 het volgende:
[..]
vind ik niet ... het is volgens mij steeds Amber die er weer door heen gaat tetteren als er iets uitgelegd wordt .... als ze nu eens een keer wacht totdat een ander uitgesproken is ... neuuuuquote:Op zondag 3 mei 2009 22:43 schreef lies1958 het volgende:
Ik denk dat het met amber ook komt omdat bart nogal bits tegen haar deed bij die opdracht voor jeroen en eline.
Hij deed dat onterecht vond ik en ik denk dat het de druppel was voor amber.
Sloeg nergens op hoe bart kortaf deed tegen amber terwijl ze gewoon een vraag wilde zeggen dat hij kortaf tegen haar zei van je doet niet mee aan de opdracht dus je hoeft niets te vragen.
I s het ook en misplaatst, oeiii Bart je streammometje?quote:Op zondag 3 mei 2009 22:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daarom moest Amber natuurlijk huilen, dat soort dingen trek je je toch aan.
oh, kut.quote:
Tja, die opmerking naar Amber... Subjectief hè.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
De opmerking naar Renate heb ik gemist maar die naar Amber vond ik wel kunnen. Dat ie een beetje de commandant speelt vind ik ook wel ok.
Zo erg vond ik het ook niet, ik denk wel dat het wat hard aankomt maar het is de bunker, geen vakantie resort. Al had hij het iets anders kunnen brengen, hij zei toch iets als jij doet niet mee met de opdracht dus je hoeft niets te vragen? Dat kun je je aantrekken.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
De opmerking naar Renate heb ik gemist maar die naar Amber vond ik wel kunnen. Dat ie een beetje de commandant speelt vind ik ook wel ok.
welterustenquote:Op zondag 3 mei 2009 23:02 schreef D. het volgende:
Ik lees morgen wel of er BigMacs geweest zijn of niet
welterusten allen
Ciao D.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:02 schreef D. het volgende:
welterusten allen
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:00 schreef snetje het volgende:
[..]
vind ik niet ... het is volgens mij steeds Amber die er weer door heen gaat tetteren als er iets uitgelegd wordt .... als ze nu eens een keer wacht totdat een ander uitgesproken is ... neuuuu
Night D.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:02 schreef D. het volgende:
welterusten allen
Trusten!quote:Op zondag 3 mei 2009 23:02 schreef D. het volgende:
welterusten allen
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:03 schreef Deisyy het volgende:
Amber: Jongens mag het licht aan
Peter (of Marielin): naar jou luisteren ze tenminste
Amber: Komt omdat ik zielig ben
| Forum Opties | |
|---|---|