Misschien lijkt het moeilijker dan het in principe allemaal is?quote:
Het lijkt zeker moeilijker dan het in principe allemaal is.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:53 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Misschien lijkt het moeilijker dan het in principe allemaal is?
Desondanks prima werk. Je kan jezelf verhuren voor een extra centje als je klaar bent.
dat is echt zoooo waar! Als je eenmaal bezig gaat vallen veel dingen best mee! Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat een boel dingen ook tegenvallen, maar soit, ik heb zoiets van: daar leer je alleen maar vanquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:40 schreef Forno het volgende:
[..]
Het lijkt zeker moeilijker dan het in principe allemaal is.
Maar!... geef mensen de keuze tussen een avondje tv kijken of een avondje klussen.
Als puntje bij paaltje komt, kiest 9 van 10 voor de tv.
Datzelfde geld voor de weekenden. Kortom het is vooral een kwestie van doen en niet van denken.
Soms heb je van die dagen dat alles verkeerd gaat. Klunzig en overal je kop tegen stoot.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is echt zoooo waar! Als je eenmaal bezig gaat vallen veel dingen best mee! Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat een boel dingen ook tegenvallen, maar soit, ik heb zoiets van: daar leer je alleen maar van
Ik heb echt respect voor deze verbouwing ook, en wat leuk dat er straks een mini in rondbanjert
Thanx.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:06 schreef Modus het volgende:
"Babykamer". Dat betekent dat eh.... Feli allebei.
.
Potver... no problemquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:19 schreef Beijtje het volgende:
O shit, ik had jou eigenlijk ook willen nomineren, nu ik dit zie...
Kiezen is zo lastig!
Wat kosten ze? Wij kunnen nog wel wat gebruiken. Hebben eigenlijk steenwol nodig, maar dit voldoet misschien ook wel!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:45 schreef Forno het volgende:
Er zat wel ensuite in, maar die is ooit door vorige bewoners gesloopt. Dat laten we zo. Ik vind een ruime woonkamer praktischer dan twee van die hokjes waar je net niets mee kunt.
PS: iemand nog interesse in 60m2 glaswoldekens. Over omdat we perse een pallet moesten afnemen.![]()
[ afbeelding ]
Fraaie badkamer, helemaal mijn smaak! Vond zelf geheel oranje tegeltjes ook mooi, maar vriendinlief leek het te druk.quote:Op woensdag 10 maart 2010 07:09 schreef aloe_vera het volgende:
he Forno,
Ik dacht al surfend jouw badkamer tegen te komen (eerste reactie: He wat doet Forno's badkamer op deze amerikaanse site)
[ afbeelding ]
OK, tis wat ruimer... maar het blijven leuke tegeltjes in een aparte kleur
http://www.apartmentthera(...)tel-bathrooms-110849
This goes way back! Back in the days... of 2007quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:27 schreef Beijtje het volgende:
Ik had eigenlijk nooit verder terug gelezen dan wat je met de zolder hebt gedaan, maar nu dus wel, en wat een verbouwing zeg! En die badkamer! Wat strak gemaakt zeg! Echt knap dat je dat allemaal zelf en zo netjes doet zeg!(Of ben je stiekem tegelzetter en badkamerbouwer van beroep? ;-))
Ik kan het niet beter zeggen, top!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Hulde, jij hebt echt oog voor detail! Übernetjes afgewerkt allemaal zeg
Mooooooooooi!
Ik weet niet of je bij de TU kunt inloggen, maar daar hebben ze ook een paar van die setjes qua tuinverlichting, gewoon één enkele led in een kleine aluminium behuizing (doorsnede 2 cm ongeveer)quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:45 schreef Forno het volgende:
Nu ik toch met de trap bezig ben, wil eens kijken naar de mogelijkheden van trapverlichting. Ik kan nu nog overal bij dus ik kan het een en ander wegwerken.
Denk zelf aan mini-LED spotjes, die ik in de rechter boom van de trap kan monteren. Om de tree een gaatje boren en daar een spotje in drukken. Die koppelen aan een schemerschakelaar ofzo. De intensiteit van de spotjes hoeft maar heel laag te zijn. Het hoeft niet de hele gang te verlichten, alleen de treden.
Ik heb al diverse dingen gezien. Waaronder van die grote vierkante inbouwdozen. Zoiets is lelijk. Zoek eigenlijk zo klein mogelijke ronde spotjes met alu look ofzo.
Iemand hier ervaring mee? Kan iemand me (internet)winkels aanraden? Wel graag kant en klare sets, dus geen gepiel met soldeerapparaat.
Je hebt een inlogcode/naam nodig v/e bedrijfquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:53 schreef Forno het volgende:
Zie zelf geen probleem met een oude trap en nieuwe trapverlichting. Zolang de spotjes klein zijn en niet te fel schijnen. Als dat er niet is (of knetterduur), ga ik het ook niet eens proberen.
Kan waarschijnlijk niet inloggen op de TU. Tenzij iedereen dan kan. Linkje?
Die rallydame heeft toegepast vind ik mooi, maar ik zou ze graag nog een tikkeltje kleiner willen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |