quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:15 schreef Ml-etje het volgende:
Wat mooiii! Jeetje kan ik je niet huren
ik heb niet gelezen wat je normaal doet maar je hebt wel vakkennis en inzicht.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:35 schreef Forno het volgende:
Na het stijl- en regelwerk, nu stap 2: de zittingen van de windowseats.
-
Nu stap drie: de aftimmerpanelen zagen.
Ga alvast sparenquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:51 schreef Forno het volgende:
Ik ben te huur zodra onze woonkamer af is (en ik nog steeds werkloos ben).
Waarom kies je eigenlijk marmoleum ipv een houten vloer? Hout kan toch ook met vloerverwarming? OF vind je een strakke vloer mooier?quote:To do:
Elektra. heb je dat al af?ziet er rond windowseats wel zo uit namelijk
Voor- en achtergevel isoleren.
Voorkant windowseats (4 zitjes). nu dus grotendeels gedaan op schilderen na
Plafond met koofjes.
Stuccen, behangen en sausen.
Marmoleum laten leggen.
Ja maar.... dat is zonder babystuff!quote:Op woensdag 22 september 2010 20:42 schreef Forno het volgende:
Dank je. Foto's van de slaapkamers staat ergens halverwege dit topic.
Ah, ja dan moet je nog even wachten, het is nu nog een halve woonkamer.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:44 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ja maar.... dat is zonder babystuff!![]()
Tja nog even wachen inderdaad, het wiegje staat nog in de slaapkamer en er staat nu in onze woonkamer een box (rood) en twee tweezitsbankje een pc en tvquote:Op woensdag 22 september 2010 21:09 schreef Forno het volgende:
[..]
Ah, ja dan moet je nog even wachten, het is nu nog een halve woonkamer.
Ja heeft de oma van Forno nog in gelegenquote:Op woensdag 22 september 2010 21:21 schreef twentemeisje het volgende:
Het belooft in ieder geval veel goeds. Is het een oude wieg/ledikantje?
schiet es op! Ligt hier nog een berg werkquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:51 schreef Forno het volgende:
Ik ben te huur zodra onze woonkamer af is (en ik nog steeds werkloos ben).
Wat voor vloer zoek je?quote:Op donderdag 2 september 2010 23:46 schreef Forno het volgende:
Elektra moet nog (sleuven frezen in muur etcetera). In de windowseat zie je de aansluitingen voor tv, internet en mediakabels. Voor die mediakabels (HDMI, audio) trek ik een rioleringsbuis met diameter 50mm door naar de meterkast en een beamerpunt in het plafond.
De koofjes in het plafond kosten teveel tijd. En de prijzen van RGB led-strips (die ik erin had willen verwerken). Dat spul is zo duur, dus dan is het: laat maar.
De houten vloer is ook deels komen te vervallen vanwege de prijs. Denk aan meer dan 80 euro p/m2. En hout isoleert nu eenmaal beter dan tegels of Marmoleum. Ik vind hout wel het mooiste, maar helaas groeit het geld niet op onze ruggen. Zeker niet op dit moment.
We willen geen superstrak Marmoleum met 1 kleur (grijs ofzo), maar we denken aan Dandelion.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
♥Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV♥
Mwah, als je hem zelf legt en je gaat voor de goedkoopste variant van een gemiddelde klasse kom je daar niet aan hoor, denk ik... (Alhoewel, ondervloer, weet ik niet, wat die kost)quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:51 schreef bleiblei het volgende:
vergeet niet dat je ook een ondervloer, olie/ wax of lak en plinten nodig hebt. Als je de vloer wil verlijmen kom je alles bij elkaar aardig in de buurt van 80 euro per m2
Misschien ook wel, maar niet als je zelf handig bent.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:51 schreef bleiblei het volgende:
vergeet niet dat je ook een ondervloer, olie/ wax of lak en plinten nodig hebt. Als je de vloer wil verlijmen kom je alles bij elkaar aardig in de buurt van 80 euro per m2
Wat voor marmoleum nemen jullie? Heb je een plaatje? Ik vind het als het strak is (dus niet te veel gemeleerd) heel mooi!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:29 schreef Forno het volgende:
We zochten naar een houten vloer. Maar dat is bij nader inzien toch te duur. En het isoleert nog eens extra. We hebben al een vrij dikke betonvloer voor vloerverwarming. Een houten vloer zou er waarschijnlijk nog een half uurtje bij op tellen voordat de woonkamer op temperatuur is. Daar zitten we niet op te wachten.
Marmoleum is met het leggen ook niet goedkoop. Maar het is oerdegelijk, en heeft een lage warmteweerstand. We laten het boven trouwens ook marmoleum'en.
Hmm, ik zou het wel weten...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:29 schreef Forno het volgende:
We zochten naar een houten vloer. Maar dat is bij nader inzien toch te duur. En het isoleert nog eens extra. We hebben al een vrij dikke betonvloer voor vloerverwarming. Een houten vloer zou er waarschijnlijk nog een half uurtje bij op tellen voordat de woonkamer op temperatuur is. Daar zitten we niet op te wachten.
Heb het zelf ook gehad in een zaak van mij, is inderdaad zeer degelijk.quote:Marmoleum is met het leggen ook niet goedkoop. Maar het is oerdegelijk, en heeft een lage warmteweerstand. We laten het boven trouwens ook marmoleum'en.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |