Ik vind het zelf dan ook altijd leuk een persoonlijk cadeau uit te zoekenquote:Op maandag 4 mei 2009 17:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, precies. Het gaat er ook om hoe het gebracht wordt.
Daar krijg je toch ook zwarte poep van?quote:Op maandag 4 mei 2009 17:49 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kreeg vroeger staalpillen voor mijn bloedarmoede. Die zijn vies.
Ja.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:10 schreef Nembrionic het volgende:
Wel allemaal even stil zijn om 20:00 he?
En heeft iedereen zijn NL vlag al halfstok?quote:Op maandag 4 mei 2009 18:10 schreef Nembrionic het volgende:
Like duhquote:Op maandag 4 mei 2009 18:10 schreef Nembrionic het volgende:
Die van ons is van de stokquote:Op maandag 4 mei 2009 18:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En heeft iedereen zijn NL vlag al halfstok?
Geen vlag aanwezig. Zal zo even in de straat kijken.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En heeft iedereen zijn NL vlag al halfstok?
quote:Op maandag 4 mei 2009 18:26 schreef LadyBlack het volgende:
Wij gaan straks zelfs even de repetitie onderbreken voor 2 minuten stilte
Ja, er word aangeraden een parkeerplaats te zoeken ipv op de vluchtstrook te gaan staan.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:32 schreef Etcetera het volgende:
Mijn ouders zorgden er altijd voor dat m'n zus en ik voor 8u binnen waren vandaagEn als je in de auto zit op dat tijdstip, even auto aan de kant zetten
(Alhoewel dat ook werd afgeraden paar jaar geleden? Ivm files of aanrijdingen ofzo?)
Kinderfototopic deel 150quote:Op maandag 4 mei 2009 14:16 schreef Soempie het volgende:
Daar wordt ie een grote sterke vent van.
Doe je binnenkort een foto-update?
Staat hier ook opquote:Op maandag 4 mei 2009 19:11 schreef Cobra4 het volgende:
Indrukwekkende toespraak van Wim de Bie bij de samenkomst in de kerk voor de herdenking.![]()
Ik geef de voorkeur aan de beelden van de Waalsdorpervlakte, niet gezien dusquote:
Gemist. Hoezo was dat dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |