Om eerlijk te zijn, zelfs dat lijkt me beter.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:17 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik wil ook wel doen alsof jij Dagoduck bent en ze aan jou schenken?
Zing dan meequote:Op zondag 3 mei 2009 21:18 schreef nijnja het volgende:
Ik zit hier dus bij een vriend en die loopt me een lading vals mee te zingen met muziek![]()
Je bent bij vrienden en je gaat Fok!ken?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:18 schreef nijnja het volgende:
Ik zit hier dus bij een vriend en die loopt me een lading vals mee te zingen met muziek![]()
Oké, gezellig.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:18 schreef MarkM het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, zelfs dat lijkt me beter.
Nog geen plannen voor dinsdag!quote:Op zondag 3 mei 2009 21:15 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Misschien naar Wageningen, maar moet nog even kijkenjij?
Ja.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:18 schreef KingGone het volgende:
[..]
Whehe. Dat kan best.
Maar er zijn hier toch geen mods. Toch. Toch.
quote:
rawr. Simrace was drama net, lag 3e, met nog 5 rondes te gaan, zegt dat kutding dat ik nog voor 3 rondes benzine hebquote:
Hij loopt zelf met PC's te neukenquote:Op zondag 3 mei 2009 21:18 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Je bent bij vrienden en je gaat Fok!ken?
En jij denkt dat ik mooi kan zingenquote:
Ik ken Simrace niet, maar ik lach je uit toe.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:20 schreef Jotcha het volgende:
[..]
rawr. Simrace was drama net, lag 3e, met nog 5 rondes te gaan, zegt dat kutding dat ik nog voor 3 rondes benzine heb
quote:Op zondag 3 mei 2009 21:20 schreef ImTheBase het volgende:
Pink – This Is How It Goes Down [ft. Travis McCoy]
quote:Op zondag 3 mei 2009 21:21 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik ken Simrace niet, maar ik lach je uit toe.
Uhuhquote:
Misschien is dat het ook welquote:
Ja maar. Ik werd vanmiddag ook nog dood verwenst. Dus.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja.
Nou, soms zwerft er hier wel een mod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |