Dat is nog niet eens nodigquote:Op zondag 3 mei 2009 21:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij is er inderdaad hard naar aan het solliciteren.
Hahaha, ga je nog wat doen met bevrijdingsdag?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:07 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik ook, ik wil nu serieus al twee dagen lang dansen en bier drinken.
Ik ben ze alvast allemaal aan 't opsparen, zodat 'ie in één keer een hele collectie heeft.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:11 schreef MarkM het volgende:
[..]
Hij gaat straks doodverwensingen verzamelen.
Misschien naar Wageningen, maar moet nog even kijkenquote:Op zondag 3 mei 2009 21:12 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Hahaha, ga je nog wat doen met bevrijdingsdag?
Wil je nog wat ideeënquote:Op zondag 3 mei 2009 21:14 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik ben ze alvast allemaal aan 't opsparen, zodat 'ie in één keer een hele collectie heeft.
Dat is wel veel eer voor zulks een personage.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:14 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik ben ze alvast allemaal aan 't opsparen, zodat 'ie in één keer een hele collectie heeft.
Hm. Wat krijg je daarvoor?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:11 schreef MarkM het volgende:
[..]
Hij gaat straks doodverwensingen verzamelen.
Ga je dan ook met een collectebus langs alle andre usertsquote:Op zondag 3 mei 2009 21:14 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik nietquote:
48 Uur.quote:
Ik wil ook wel doen alsof jij Dagoduck bent en ze aan jou schenken?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:15 schreef MarkM het volgende:
[..]
Dat is wel veel eer voor zulks een personage.
Ja inderdaad, dat zal ik wel heel vaak moeten doen danquote:
Wat vrijgevigquote:Op zondag 3 mei 2009 21:17 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik wil ook wel doen alsof jij Dagoduck bent en ze aan jou schenken?
quote:Op zondag 3 mei 2009 21:17 schreef MarkM het volgende:
[..]
Vraag een mod maar voor een TT change.
O wacht, er zijn hier geen mods meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |