Wannabe-psycho!quote:Op zondag 3 mei 2009 20:56 schreef sinadO het volgende:
Ik ken alle sites met echte beelden en zo al, die hoef ik niet zo nodig...
Nog nooit van gehoord... Ik zal eens IMBDen, misschien is het idd wel wat.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:04 schreef splendor het volgende:
Misschien moet je meer de psychologisch enge kant op? Films zoals In A Glass Cage enzo? Ik moet hem zelf nog zien maar die schijnt wel eng te zijn, door de sfeer en het onderwerp vooral.
Hollywood weet dat 999.999 mensen van de 1.000.000 niet jou zijn.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:08 schreef sinadO het volgende:Maar ik vraag me af waarom het in Hollywood toch bij zulke slappe zooi als Saw en Hostel (licht vermaak) blijft...
Goh, waarom zou dat nou zijn zeg.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:08 schreef sinadO het volgende:
Maar ik vraag me af waarom het in Hollywood toch bij zulke slappe zooi als Saw en Hostel (licht vermaak) blijft...
Ok, dan ga ik dus toch Martyrs kijken komende week. Die was ik aan het bewaren voor een speciale gelegenheid.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:28 schreef Cascade het volgende:
The Sound of Music? Een willekeurige Disney-film? Dat is pas horror.
Vond Martyrs vrij heftig. Maar als dat al niet genoeg is, dan zijn er denk ik niet veel normale opties meer over en kom je in het snuff-circuit terecht...(en dat is gewoon ziek, walgelijk, kilometers ver over een grens heen)
Waarom zou je dat willen, eigenlijk?
Echte snuff bestaat niet.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:28 schreef Cascade het volgende:
The Sound of Music? Een willekeurige Disney-film? Dat is pas horror.
Vond Martyrs vrij heftig. Maar als dat al niet genoeg is, dan zijn er denk ik niet veel normale opties meer over en kom je in het snuff-circuit terecht...(en dat is gewoon ziek, walgelijk, kilometers ver over een grens heen)
Waarom zou je dat willen, eigenlijk?
Er zijn wel films met autopsies, of in ieder geval lijken. Bedoel je niet toevallig Aftermath?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:24 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Ja er is nog veel en veel erger, maar je zoekt de verschillende fora maar na....als je het echt wil, vind je het wel.![]()
(ofwel ik kan gvd niet op de naam van een aantal titels komen. In ieder geval eentje waar het om een autopsie op twee meisjes gaat, de film duurt een minuutje of 25 en dat is genoeg en er zit 'Back' in de naam als ik het me goed herinner.)
Zoek op google naar 'the man who shocked /b/'... PROFIT !quote:Op zondag 3 mei 2009 20:56 schreef sinadO het volgende:
Alles heb ik gezien; oude Italiaanse Giallo's, kannibalenfilms en zombiefilms, nieuwerwetse US underground gore, Aziatische zooi, Franse Extreme Cinema, noem maar op. Ook Salo, Guinea Pig... Martyrs nog niet, die staat wel al in de kast.
De klacht is: al die films zijn wel tot op zekere hoogte schokkend en zo maar het gaat me nét niet ver genoeg. Ik zoek de absoluut overtreffende trap van gore en horror. Maar volgens mij wordt het gewoon niet erger dan wat ik al gezien heb.
Klacht: alles al gezien, is er echt niks schokkenders? Ik ken alle sites met echte beelden en zo al, die hoef ik niet zo nodig...
Nope.quote:
Niet zo heftig hoor, aantal scenes met wat echte gore. Maar wel een erg goede filmquote:Op zondag 3 mei 2009 21:33 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik dus toch Martyrs kijken komende week. Die was ik aan het bewaren voor een speciale gelegenheid.
Inside begint zo cool hequote:Op zondag 3 mei 2009 22:42 schreef Oksel het volgende:
INSIDE al gezien?![]()
Evil Aliens?![]()
En Philosophy of a Knife is. Het verhaal erachter is dan wel weer ziek.
Die is echt onmogelijk te vinden. Die zoek ik dus nog steeds...quote:Op zondag 3 mei 2009 22:17 schreef Quir het volgende:
[..]
Er zijn wel films met autopsies, of in ieder geval lijken. Bedoel je niet toevallig Aftermath?
Geen idee. Fascinatie, anders weet ik het echt niet uit te leggen.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:49 schreef Spraakwater het volgende:
Dus ik IMDB die bovengenoemde titels in dit topic even, en ik denk : wtf bezielt je man?![]()
Die shit is echt ziek, die samemvattingen die ik lees zijn stuk voor stuk gruwelijk.
Waarom vind je dat uberhaupt vermakelijk?
Evil Aliens downloading as we speak. Goede tip, als ik IMDB mag geloven.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:42 schreef Oksel het volgende:
INSIDE al gezien?![]()
Evil Aliens?![]()
En Philosophy of a Knife is. Het verhaal erachter is dan wel weer ziek.
Wát??quote:Op zondag 3 mei 2009 23:01 schreef seto het volgende:
die ene film waarbij de genegeerde vrouw haar lippen eraf knipt, dit haar man opwindt en ze seks hebben, en hij haar borsten en zijn lul eraf knipt
Of "The Man Who Wasn't There"quote:Op zondag 3 mei 2009 21:03 schreef geelkuikentje het volgende:
Ga je Lost in Translation kijken. Je valt gegarandeerd in slaap. Wat een slechte film was dat zeg. Dat er nog mensen beweren dat het een goede film is begrijp ik niet...
Ik vind het een geweldige filmquote:Op zondag 3 mei 2009 21:03 schreef geelkuikentje het volgende:
Ga je Lost in Translation kijken. Je valt gegarandeerd in slaap. Wat een slechte film was dat zeg. Dat er nog mensen beweren dat het een goede film is begrijp ik niet...
ben jij nou die Seto die ook op FFI zat ? tell me !quote:
quote:
Thumbling Doll of flesh, of zoiets soortgelijks?quote:Op zondag 3 mei 2009 23:01 schreef seto het volgende:
die ene film waarbij de genegeerde vrouw haar lippen eraf knipt, dit haar man opwindt en ze seks hebben, en hij haar borsten en zijn lul eraf knipt
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:20 schreef Acinonyx het volgende:
Hier krijg ik anders toch echt nachtmerries van hoor
[ afbeelding ]
Ga Fern Gully kijken en neem een overdosis pilletjes. Blijf weg, zoiets dwingt de eerste keer maar net een glimlach af.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:26 schreef Igen het volgende:
[..]
Maar ken je Watership Down? Daaraan heb ik echt een jeugdtrauma opgelopen. Nog steeds kan ik er niet langer dan een kwartier naar kijken zonder in tranen weg te rennen en de rest van de avond bang en depressief in bed te blijven liggen.
Verder alles goed?quote:Op zondag 3 mei 2009 23:28 schreef Quir het volgende:
[..]
Ga Fern Gully kijken en neem een overdosis pilletjes. Blijf weg, zoiets dwingt de eerste keer maar net een glimlach af.
Perfect, dank voor uw begaanheid.quote:
Alles met Scarlett Johansson in ondergoed is goedquote:Op zondag 3 mei 2009 21:03 schreef geelkuikentje het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |